treffit tulossa, joudun ehkä perumaan koska häpeän vartaloani liikaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pä"

Vieras
En tiedä miten päin olisin kun ahdistaa niin pirusti. :(
Tapasin unelmieni miehen muutama viikko sitten lomareissulla ja vietimme muutaman päivän tiiviisti yhdessä. Pussailua pidemmälle emme menneet. Hän on viimisen päälle treenattu ja todella komea mies.
Nyt hän haluaisi nähdä minut uudestaan. Ongelma vain on siinä, että hän tuskin voi aavistaakaan kuinka ruma olen ilman vaatteita. Minulla on 3 lapsen jäljiltä kammottava raskausarpinen, roikkuva möhö, ruttu maha. En kuuna päivänä uskaltaisi ottaa vaatteitani pois edes ystävieni edessä. :(
Mä en oikein keksi muuta ratkaisua, kuin perua koko tapaaminen. Ahdistaa ja itkettää. Joudunkohan olemaan loppu ikäni yksin? :(

Menet treffeille. Sinusta se on kiinnostunut eikä mahastasi. Jos mahasi on jotenkin tavallista pahempi, niin korjausleikkausta kannattaa sitten miettiä, mutta älä turhaan heitä nyt kirvestä kaivoon. Mies kyllä tietää, että sinulla on 3 lasta.

No heii, hyvä tilannehan sulla on, olette vasta tavanneet ja mies on kyllä tietoinen minkä muotoinen olet =)

Mitenkä sit nykyään kun nuorilla on "teko ripsee, irto hiuksii" ;) Miehet joutuu vallan arvailee minkä näkösen vierestä heräävät aamulla, tai minkä näkösenä tulee seuraavan kerran vastaan ;)

Jos ihan realistisia ollaan, mies voi olla täydellisyydentavoittelija, jolle oma ja elämänkumppanin ulkonäkö on ylitärkeä asia. Turha höpistä että ulkonäöllä ei ole väliä ja että mies tietää että sinä olet synnyttänyt, kun voi olla että ulkonäkö on hänelle tärkeä asia ja kaikki miehet eivät todellakaan tiedä, minkälaiset jäljet raskauksista voi pahimmillaan jäädä. Sinä joko kokeilet kepillä jäätä tai jäät kotiin. Niin yksinkertaista se on. Itse en ole pyrkinyt lähempiin tuttavuuksiin treenattujen miesten kanssa ihan siitä syystä, että minulla ei ole sikspäkkiä eikä tule koskaan olemaankaan (minusta treenaaminen on ajan tuhlaamista, kunnon ylläpito on eri asia) ja tuntisin luultavasti oloni kiusaantuneeksi ulkonäkökeskeisen miehen seurassa.

Entä jos menisit treffeille mutta et sänkyyn? Tutustuisit siihe mieheen paremmin ennen seksiä.

Mietit lopun ikää että siinä ois voinu olla elämäsi mies, jos nyt pakenet.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="pä";28782963]... Hän on viimisen päälle treenattu ja todella komea mies...[/QUOTE]

Phuuh... no sit se en ollut minä...

[/QUOTE]Nyt hän haluaisi nähdä minut uudestaan. [/QUOTE]

... Mut jos se kumminkin olin minä, niin kaipa tietäisin kenet tahdon tavata uudestaan? Vai kuinka tolloina meitä miehiä pidät?

Miehet.. niille nyt ei kelpaa muunlaiset kuin fitnessmallin näköiset doorikset. Itse voivat olla ihan minkälaisia puolikaljuja kaljamahoja, hieltä ja paskalta haisevia, mut naisen pitää olla upea. Vähempi ei vaan riitä.

Vaikka mies olisi kuinka hyväkroppainen, niin ei hän välttämättä olekaan niin ulkonäkökeskeinen kuitenkaan. Voihan sitä pitää istestään hyvää huolta ja kiinnostua kuitenkin erilaisesta ihmisestä.

Mene ihmeessä treffeille!

• Tykkää
Reactions: BettyBoop
Hei ap, munkin mies on aina ollut kropaltaan upea, jo 17-vuotiaasta asti harrastanut aktiivisesti voimailulajeja ja kuntosalia, ja kuntosalilla käy useamman kerran viikossa edelleen säännöllisesti (ikää nyt 42v). Eli voit vain kuvitella, että kropasta löytyy kaikki hyvä ja todella hyvännäköinen mies on muutenkin kaikin puolin. MUTTA, hänelle riittää, että hänen kroppansa on kuosissa, ei hän muiden kroppiin puutu. Nätti kai minäkin olen kasvoiltani, mies kauniiksikin sanoo, mutta pienesti ylipainoinen ja pehmeä olin jo silloin 20v sitten, kun tavattiin (tosin raskausarpia tms ei ollut, mutta en mikään unelmavartaloinenkaan ollut) ja mies vaan rakastui minuun ja vartalooni. Tässä lasten myötä ja vuosien vieriessä painoa on tullut vielä lisää jokunen kilo ja kaksosten myötä noita raskausarpiakin + löysää mahanahkaa :), mutta edelleen mies jumaloi minua ja kroppaani eikä varmasti vaihtaisi sitä mihinkään. Mies on aina sanonut, että hän rakastaa minun vartaloani kun se on niin pehmeä ja muodokas ja isoja tissejäni ja takapuoltani kun ne on niin isot :/ Ja voin sanoa, että osoittaa sen kyllä teoillaan edelleen USEIN :D Joskus noiden raskausarpien ja mahan kurttujen tulon jälkeen kyselin niistä, että eikö ne miestä häiritse, niin se vain sano että siellä on kasvanut kolme lasta ja ne ei häntä haittaa yhtään ja että mahani on kuulemma ihana. Että usko pois ap, alä ainakaan laita ajatuksia ihastuksesi päähän valmiiksi.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Olen tuumannut, että jos mulla ja miehellä tulee joskus ero, niin en voi koskaan enää seurustella. Kroppa on täysin pilalla raskauksien jälkeen: ap:n kuvaama ryppyroikkumaha, hurjat raskausarvet, tissejä ei enää ollenkaan. Imetys loppui vuosia sitten, eikä tissit palautuneet. Niissä ei ole täytettä edes a-kuppeihin. Surkea näky olen. Itse asiassa eräs ihminen mulle sanoikin, että voisithan käydä kysymässä yksityiseltä puolelta, että voisko tolle kropalle trhdä jotain....

Mene sinne treffeille, ole oma ihtes ja älä mieti kroppaasi.
Pidä hauskaa.
Kun kerran ootte jo tavanneet, ni mies on susta kiinnostunut.

Olisit tyytyväinen, että mies on kiinnostunut juuri SINUSTA, eikä vartalostasi tai tisseistäsi. Jos toiseen rakastuu, niin siinä huumassa vartalon epäkohdat eivät enää merkitse mitään. Älä siis hyppää ensimmäisenä sänkyyn.

[QUOTE="...";28783874]Jos miehet tietäisi minkälaista tuhoa raskaudet tekevät naisen kropalle, kukaan ei haluaisi lapsia.[/QUOTE]

sanoo aikuinen mies, joka tietää mistä puhuu... :D

[QUOTE="vieras";28783695]Miehet.. niille nyt ei kelpaa muunlaiset kuin fitnessmallin näköiset doorikset. Itse voivat olla ihan minkälaisia puolikaljuja kaljamahoja, hieltä ja paskalta haisevia, mut naisen pitää olla upea. Vähempi ei vaan riitä.[/QUOTE]

Mikähän se totuus lienee? Kaksplusaa lukiessa välillä vaikuttaa, että mikä tahansa kelpaa. Eiköhän nyt jätetä valinta itse kullekin urokselle.

Alkuperäinen kirjoittaja no älä ap huoli;28783836:
Hei ap, munkin mies on aina ollut kropaltaan upea, jo 17-vuotiaasta asti harrastanut aktiivisesti voimailulajeja ja kuntosalia, ja kuntosalilla käy useamman kerran viikossa edelleen säännöllisesti (ikää nyt 42v). Eli voit vain kuvitella, että kropasta löytyy kaikki hyvä ja todella hyvännäköinen mies on muutenkin kaikin puolin. MUTTA, hänelle riittää, että hänen kroppansa on kuosissa, ei hän muiden kroppiin puutu. Nätti kai minäkin olen kasvoiltani, mies kauniiksikin sanoo, mutta pienesti ylipainoinen ja pehmeä olin jo silloin 20v sitten, kun tavattiin (tosin raskausarpia tms ei ollut, mutta en mikään unelmavartaloinenkaan ollut) ja mies vaan rakastui minuun ja vartalooni. Tässä lasten myötä ja vuosien vieriessä painoa on tullut vielä lisää jokunen kilo ja kaksosten myötä noita raskausarpiakin + löysää mahanahkaa :), mutta edelleen mies jumaloi minua ja kroppaani eikä varmasti vaihtaisi sitä mihinkään. Mies on aina sanonut, että hän rakastaa minun vartaloani kun se on niin pehmeä ja muodokas ja isoja tissejäni ja takapuoltani kun ne on niin isot :/ Ja voin sanoa, että osoittaa sen kyllä teoillaan edelleen USEIN :D Joskus noiden raskausarpien ja mahan kurttujen tulon jälkeen kyselin niistä, että eikö ne miestä häiritse, niin se vain sano että siellä on kasvanut kolme lasta ja ne ei häntä haittaa yhtään ja että mahani on kuulemma ihana. Että usko pois ap, alä ainakaan laita ajatuksia ihastuksesi päähän valmiiksi.

Mä tykkäsin tosta ja mä ymmärrän miestäsi täysin.

Ensinnäkään, kukaan ei ole keski- ikäisenä enää parikymppinen, ei edes Vladimir Putin. Eikä edes Arnold Schwartzenegger.

Toisekseen, ex- rouvani on mielestäni edelleen maailman kaunein nainen. On neljä lasta synnyttänyt ja imettänyt, vaan eipä tuo näy juuri missään. Ja jos näkyykin, niin itsehän olen osasyyllinen.

Onpahan meikäläisenkin nuoruusvuosien timmi sikspäkki neljännesvuosisadan mittaan muuttunut semmoiseksi söpöksi tyynyksi tossa navan kohdalla ja tuuhea tukkakin on keskilaelta ja otsalta kovasti kalju. Kilometrit kuluttaa.

Sit mietit, että mitvit tapahtuu, jos mies sanoo, et ei täst tuu mitään, koska sulla on leikkausarpi tossa ja selluliittia takareisissä ja hyi hitto soikoon pari suonikohjua pohkeissa. Noi ulkonäköpaineet luot vain sinä itte, ei kukaan muu.

Urospuolisilla otuksilla yleensä ei ole hirveesti ulkonäköpaineita, jos ny ei ihan junnuista puhuta. Median muka antamat paineet kun tuppaavat keskittymään "just siihen". Niinpä markkinoilta löytyy kaikenlaista kehitintä/venytintä ja kaikenlaista muuta rahatpoishölmöiltävekotinta... ja ihan oikeesti, milloin koskaan olet touhuihin ryhtyessä alkanut etsimään mittanauhaa? Niinpä. Meikäläistä ei ole koskaan sieltä mitattu ja voin vakuuttaa, että jos kesken touhujen mittanauhaa alettais etsimään, niin vetäisin housut jalkaani ja sanoisin hei ja hyvästi.

Ne tärkeät ja kiinnostavat asiat ihan oikeesti kun ovat vaaksan mittaisella välyksellä kahden kuuloelimen välissä.

[QUOTE="...";28783874]Jos miehet tietäisi minkälaista tuhoa raskaudet tekevät naisen kropalle, kukaan ei haluaisi lapsia.[/QUOTE]

Tässä nyt vaan on semmoinen juttu, että raskaudet eivät tuhoa kaikkien naisten vartaloita ollenkaan. Jotkut ovat käytännössä täysin ennallaan jonkin ajan kuluttua. Minullekaan ei tullut mitään näkyviä muutoksia, paitsi että kuppikoko A muuttui B/C:ksi ja ennen täysin pystyt rinnat ovat nyt naisellisemman näköiset kun laskeutuivat ihan pikkuisen. Maha tuntuu myös vähän löysemmältä, mutta ei näytä. Raskausarpia ei tullut yhtään. Epäreilua, että joillekin tulee vaikka mitä ja joillekin ei taas mitään.

Yhteistyössä