treffit, tuli vaan mieleen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gloria

Aktiivinen jäsen
03.06.2004
9 087
1
36
että mä en ainakaan haluais mennä eka treffeille syömään. Tuli mieleen yksi hauska juttu, kun joskus olin yhden miehen kanssa ekoilla treffeillä, yhdessä ravintolassa. Mä en kehdannut tilata mitään "kunnon ruokaa", kun aattelin että mies miettii musta "hirvee porsas toi ämmä, vetää pitsaa naama rasvassa". Ja tilasin sitten jonkun tomaattikeiton, oli tosi hyvät deitit, mulla maha murisi koko loppuillan :whistle: siihen tomaattikettoon olis kuulunu valkosipulileipää, mitä mun teki mieli ihan hirveesti, mutten kehdannu syödä sitäkään, jos joudun vaikka pussaamaan ja sitten haisen pahalle :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
että mä en ainakaan haluais mennä eka treffeille syömään. Tuli mieleen yksi hauska juttu, kun joskus olin yhden miehen kanssa ekoilla treffeillä, yhdessä ravintolassa. Mä en kehdannut tilata mitään "kunnon ruokaa", kun aattelin että mies miettii musta "hirvee porsas toi ämmä, vetää pitsaa naama rasvassa". Ja tilasin sitten jonkun tomaattikeiton, oli tosi hyvät deitit, mulla maha murisi koko loppuillan :whistle: siihen tomaattikettoon olis kuulunu valkosipulileipää, mitä mun teki mieli ihan hirveesti, mutten kehdannu syödä sitäkään, jos joudun vaikka pussaamaan ja sitten haisen pahalle :laugh:
:laugh: :laugh: :laugh:

Me oltiin kans miehen kans ekoja kertoja linnanmäellä. Tilas taxarin ja mulla "ei ollu yhtään nälkä..." Siis kaamee nälkä, mut en kehdannu syödä. Tosi typerää, näin jälkikäteen :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Mut eiks se nimenomaan oo niin, et miehet vaan tykkää jos vetäsee jonkun kunnon pihvin? Ku silloin ei nainen ainakaa o hienohelma tai esitä varpusta? ;)

Niin se kai on :D vaan nainen voi toimia noin, maha kuristen *joo ei tässä nälkä oo :p *

Yhteistyössä