Treffit ja pukeutumisongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "paniikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kiitos vinkeistä :) Korkkarit kyllä haluan laittaa, mutta jätän korut ja meikit vähemmälle. Ajattelin myös jotain mustaa bolerotyyppistä tuohon päälle.
Treffikaveri on absolutisti eli ajattelin minäkin olla ottamatta näillä treffeillä.
En viitsi kauheasti kertoa minkätyyppinen keikka/bändi, mutta suomeksi laulavat ja yökerhokeikka ihan kivassa raflassa.
Alan kyllä kallistua mustan mekon puolelle myös juurikin tuon yökerhon takia. Sopii varmaan sinne paremmin.

Mä laittaisin ehdottomasti sen, jossa on valkoista yläosassa (en nyt muista, oliko 1 vai 2). Se toinen on nimittäin melkoisen tyrkky. Tämä valkoyläosainen on hillityn seksikäs, naisellisempi. Riippuu tietysti siitä, millaisen kuvan haluat antaa ja minkä ikäinen olet. Itse olen 31, ja mielestäni sen tyrkymmän mekon kaltaisia käyttävät 18-vuotiaat juuri baarielämän aloittaneet "pissikset".

[QUOTE="män";29299316]kakkonen ehottomasti, peittää tuon epämuodostuman ylärintakehässäsi.[/QUOTE]

Solisluunko joka kaikilla hoikilla tulee näkyviin noin kun käsi on lanteilla? No, eihän sitä voi tietää jos ei itsellä se ole näkyvissä.

Onpa tylyjä kommentteja. Tosi nättejä vaatteita molemmat, mutta itsekin olisin ehkä valkannut jotain vähän vähemmän virallista kuin ykkösvaihtoehto.

Suoraan sanotuna laittaisin kuitenkin jotain hiukan rennompaa kuin kumpikaan noista vaihtoehdoista. Itse menisin mieluiten treffeille rennossa ja hauskassa seurassa ja pelkään, että liian hieno mekko saattaa vaarantaa sitä mielikuvaa.

Mä laittaisin ehkä farkut ja jonkun bilepaidan.

No tyylinsä kullakin.

Ei nämä nyt kuitenkaan ole lähellekkään niin tylyjä kun odotin :D Itse asiassa ihan hyviä kommentteja on tullut monta eli näistä on ollut apua.

Tuo kakkonen ei itse asiassa ole ihan niin tyrkky kun se tuossa ehkä näyttää, koska sitä pystyy muokkaamaan aika hyvin. Voin nostaa sitä vähän ylemmäs ja tuossa se on jonkin verran rypytetty eli helmaan saa 5-10cm lisäpituutta. Laitoin ne vain nopeasti päälle kuvia varten, että saatte edes jonkinlaista mielikuvaa.

Puhelimella ei pysty lainaamaan... Mutta yllä kommentoineelle pistemuodostumalle pitää sanoa, että itsekin valitsisin jotain aivan muuta kuin jommankumman noista mekoista. Mutta kun ne vaihtoehdoiksi annettiin, niin kommentoin sen mukaan. Bändi on kuitenkin jokin covereita soittava bilebändi, joten siistit farkut ja biletoppi olisivat minun valintani omasta vaatekaapistani. Mutta ap, mieti, mitä haluat pukeutumisellasi viestittää ja mitä treffeiltä ja mieheltä haluat. Itse haluaisin herättää miehen mielenkiinnon aivoillani, en tyrkyllä pukeutumisella.

Hmm.. En ole tottunut käyttämään farkkuja yökerhoissa tai muissakaan menoissa eli uskon että en tuntisi oloani oikein luontevaksi niissä. Ja tämä mieskin voisi hieman ihmetellä, koska tähän asti on nähnyt vain hameissa. Tai en tiedä.

Bilepaikka ei ole räkälä vaan ihan tunnettu iso ravintola. Bändi ei ole mikään coverbändi.

[QUOTE="paniikki";29299082]Apua! En ole varmaan koskaan jännittänyt mitään näin paljon! :D Mulla on todella tärkeät treffit illalla ja nyt olen penkonut vaatekaapin tuhanteen kertaan läpi ja mitään ei tunnu löytyvän. Olen nyt kumminkin saanut rajattua kahteen vaihtoehtoon eli kumpi näistä olisi parempi? Vai laitanko sittenkin ihan jotain muuta? Miesten mielipiteet myös enemmän kun tervetulleita. Miten pukeudutaan ensitreffeille?

var1 - Aijaa.com

var2 - Aijaa.com[/QUOTE]

Ylempi on aivan liian formaali. Musta-valkoinen yhdistelmä on erittäin muodollinen.

Alempi sopii paremmin jos menette ravintolaan. Mutta sekin on sangen formaali. Neuvoisin itse välttämään liiallista muodollisuutta, ellei kyse ole laadukkaasta ravintolasta. Olen itsekin syyllistynyt siihen ja se toimii ensitreffeillä vain jos asuste on erittäin laadukas ja sopii kantajalleen sekä paikka on tarpeeksi tasokas.

[QUOTE="paniikki";29299384]Hmm.. En ole tottunut käyttämään farkkuja yökerhoissa tai muissakaan menoissa eli uskon että en tuntisi oloani oikein luontevaksi niissä. Ja tämä mieskin voisi hieman ihmetellä, koska tähän asti on nähnyt vain hameissa. Tai en tiedä.

Bilepaikka ei ole räkälä vaan ihan tunnettu iso ravintola. Bändi ei ole mikään coverbändi.[/QUOTE]

Tykkään periaatteessa että tykkäät hameista, peukku sille :) Eli farkkuja et mun mielestä tarvitse välttämättä. Mut jos kyseessä on populaarimusiikki-ilta ravintolassa, ehkä voisit vähän elävöittää samaa teemaa värikkäämmällä hameella.

Kiitos mielipiteistä :)

Ajattelin itsekin, että nyt kun on pikkujouluja ja muuta niin varmaan ylipukeutumisen vaaraa ei samalla tavalla ole kun ehkä muina aikoina.

En aio sänkyyn hypätä ekoilla treffeillä eli lakanat jää tällä kertaa vaihtamatta :D

Ykkösen vyölle on lenkit.

[QUOTE="paniikki";29299470]Minulla on pitkä parisuhde takana enkä edes muista, koska olisin viimeksi ollu treffeillä eli senkin takia jotenkin tosi vaikeaa tämä valmistautuminen :)[/QUOTE]
Jos otat kakkosen, toivottavasti käsivartesi ovat tarpeeksi hoikat koska se paljastaa tosi anteliaasti olkapäät. Voisin harkita jotain huivia tms. muussa tapauksessa, ellei yökerhosta kyse.

vrt. esim.
Black-Dress.jpg
Eka vasemmalta. Hoikkuus tekee paljon tuon tyylisessä asussa vaikka noi muut on liian laihoja musta.