T
Treffailija
Vieras
Olen nelikymppinen nainen. Ei ole innostusta lähteä bongailemaan miestä "raitilta" tai rafloista. Fillaroidessani lasten kanssa toki vilkuilen ympärilleni, mutta siinä on kummasti muutakin hässäkkää menossa samalla, joten "silmäniskut" jäävät kyllä vähemmälle ohikiitävien miesfillaristien kanssa...
Eikä niitä puhelinnumeroita tuli juuri vaihdeltua töissäkään, kun en halua sotkea töitä kotielämään.
Jostain olisi kuitenkin kiva löytää sitä miesseuraakin, edes keskustelun verran... Olisiko kenelläkään suositella mitään nettitreffipalstaa - tai vaikka varoittaa jostain tietystä palstasta?
Hyviä ja huonoja kokemuksia kaipaan. Onko kenelläkään??
Ja juu - tämän palstan treffailut eivät taida olla minua varten, kun olen hieman varttuneempaa väkeä kuin nämä palstatreffaajat. ;-D))
Eikä niitä puhelinnumeroita tuli juuri vaihdeltua töissäkään, kun en halua sotkea töitä kotielämään.
Jostain olisi kuitenkin kiva löytää sitä miesseuraakin, edes keskustelun verran... Olisiko kenelläkään suositella mitään nettitreffipalstaa - tai vaikka varoittaa jostain tietystä palstasta?
Hyviä ja huonoja kokemuksia kaipaan. Onko kenelläkään??
Ja juu - tämän palstan treffailut eivät taida olla minua varten, kun olen hieman varttuneempaa väkeä kuin nämä palstatreffaajat. ;-D))