Treffipalstat netissä - onko kenelläkään kokemusta noista? Suosituksia? Vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Treffailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Treffailija

Vieras
Olen nelikymppinen nainen. Ei ole innostusta lähteä bongailemaan miestä "raitilta" tai rafloista. Fillaroidessani lasten kanssa toki vilkuilen ympärilleni, mutta siinä on kummasti muutakin hässäkkää menossa samalla, joten "silmäniskut" jäävät kyllä vähemmälle ohikiitävien miesfillaristien kanssa...

Eikä niitä puhelinnumeroita tuli juuri vaihdeltua töissäkään, kun en halua sotkea töitä kotielämään.

Jostain olisi kuitenkin kiva löytää sitä miesseuraakin, edes keskustelun verran... Olisiko kenelläkään suositella mitään nettitreffipalstaa - tai vaikka varoittaa jostain tietystä palstasta?
Hyviä ja huonoja kokemuksia kaipaan. Onko kenelläkään??

Ja juu - tämän palstan treffailut eivät taida olla minua varten, kun olen hieman varttuneempaa väkeä kuin nämä palstatreffaajat. ;-D))

Samaa mietin, olen 37-vuotias nainen keski-suomesta.
Loin profiilin match.com:iin, mutta muuta siellä ei sitten näköjään pystynytkään tekemään ellei ole valmis maksamaan sitä kohtuullisia summia joka kuukausi. Saan päivittäin jonkun raportin jostain oman alueeni miehistä (ovat muuten aika pelottavan näköisiä, silminnähden masentuneita, ylipainoisia nörttejä) ja listan siitä kuinka moni on vieraillut profiilissani, saan myös tiedon jos joku on laittanut minulle viestiä, mutta en pääse lukemaan niitä viestejä koska en ole maksanut (enkä muuten maksakaan) jäsenmaksua.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan;26665060:
Samaa mietin, olen 37-vuotias nainen keski-suomesta.
Loin profiilin match.com:iin, mutta muuta siellä ei sitten näköjään pystynytkään tekemään ellei ole valmis maksamaan sitä kohtuullisia summia joka kuukausi. Saan päivittäin jonkun raportin jostain oman alueeni miehistä (ovat muuten aika pelottavan näköisiä, silminnähden masentuneita, ylipainoisia nörttejä) ja listan siitä kuinka moni on vieraillut profiilissani, saan myös tiedon jos joku on laittanut minulle viestiä, mutta en pääse lukemaan niitä viestejä koska en ole maksanut (enkä muuten maksakaan) jäsenmaksua.

Kiitos kommentista. Tuonne en siis ainakaan liity. Ehkä jotain muuta löytyy jossain vaiheessa...

Lucifer, ihme mies ja "vierailija" - kiitos! yritetään sitä suomi24... Hirvittää hieman, mutta kun ei yksinkään haluaisi olla! :-)
Profiilitekstillä on ehkä vähän liiankin iso merkitys. Älä anna itsestäsi liian vaativaa kuvaa tyyliin olet ainutlaatuinen ja korvaamaton prinsessa tai olettaen että pelkästään olemalla nainen saat aina seuraa enemmän kuin omiksi tarpeiksi ja itse valitset kenet. Parhaat kuvat saavat aina vastauksia mutta jos haet seuraa tositarkoituksella niin yritä antaa edes jonkinlainen realistinen kuva siitä minkälainen oikeasti olet. Sen verran mitä noista nyt kokemusta on niin mun mielestä parhaat profiilitekstit on pitkiä eikä lyhyitä. Onnea!

Tsemppiä yritykseen! Kannattaa tosin se kuva laittaa niin kuin ihme mies sanoi. Mulle kirjoitteli aina se samat tyypit, tapasinkin yhden hullun joskus :D Mä en oo löytänyt sieltä mitn, ehkä joku toinen kerta onnistaa. Toivottavasti löydät sen unelmien miehen :) :)

Yhteistyössä