Heh, eihän näillä helteillä kukaan liikkumalla jaksa hikoilla. [no vitsivitsi]. itse oleilin mökillä ja siellä ei tullut liikuttua.. mistähän johtui. varmaa niistä yli 30asteisista säistä ja pikkuisesta lämpöilystä.
Tänään aloitin taas treenit.. Sitä tulikin sitten het puolitoista tuntia kerralla.. Toivottavasti muistan liikkua vielä ens viikollakin. Eli kävely lenkki, stepperi treeni ja ylävartalon puntti treeni tehty. kcal n. 500. 35min kävely, 25min stepperi, 20min lihaskunto.
Itsellä kans polvi ongelmia, leikkuri jonossa en vielä ole, se saattaa tulla ajankohtaiseksi myöhemmin. Pitäisi harrastaa vähempi polvea rasittavaa liikuntaa, mutta uiminen ei ole mun juttu.. ei vesijumppa tai vesijuoksu.
Viime syksynä aloitin lenkkeilyn, vaikken siitä luullut koskaan innostuvani. Mutta talvella ei mun polven kanssa juostu. Tulinkin siihen tulokseen, että juoksentelen lumien lähdettyä kesään ja loppu kesästä lumien tuloon. Muun ajan sitten teen jotain muuta liikuntaa. Kyllästyn helposti, koska teen treenit liian usein samalla kaavalla, innostun jostain ja sitten kulutan lajin loppuun. Tuolla lenkkeily säännöstelyllä varmasti se puoli hoituisi juoksemisen osalta..
Tanssi, aikuisbaletti, balletone, pilates, astanga on myös mulle tärkeitä lajeja, mutta niitä tulee harrastettua liian epäsäännöllisesti. Tosin joogan ajattelin taas aloitella, aikuisbaletista on neljän vuoden tauko, ehkä vuoden päästä sen pariin sitten taas.
Jos kokeilis tätä pinotusta, että sais tuon liikunnallisen elämäntavan taas joka päiväiseksi energian lähteeksi, eikä joka viikkoiseksi. Itsellä vielä se, että vaikka normaalipainoinen olen niin painonpudotus on silti ajankohtainen juttu.. Että vähän tasapainottelua näin aluksi.
Toivottavasti pahimmat helteet on hetkeksi ohi, että jaksaa liikkua viileämmin fiiliksin. Kivaa viikonloppua kaikille. :wave: