Transu himottaa

• Viestiketjun aloittaja Rietas ukkomies
  • Ensimmäinen viesti
mrHC
Alkuperäinen kirjoittaja "Amanda":
Alkuperäinen kirjoittaja jukka:
Kyllä minuakin himottaa transu.Kun netissä katselee niiden kuvia,niin voi jeesus että panohalut lisääntyy.Todella kauniita ilmestyksiä,kyllä niitä panisi.
Ja antaisin myös panna itseäni,suorastaan pyytäisin panemaan:)))))
Mutta harmin paikka kun niitä ei taida Suomesta oikein löytyä.
Kyllä meitä transuja suomestakin löytyy. Itse pukeudun aina rauhallisina hetkina oikein kauniiksi ja tyttöilen kunnolla, haluttaisi joskus kokeilla miehen kanssa kun itse olisin alistuvana osapuolena naiseksi pukeutuneena..
sama minulla. aina olen haaveillut samaa. itse kanssa pukeudun tytöksi kun hetki sallii. nautin siitä ja haluaisin alistua jollekkin...

tavallinen nainen
Sääli kun Suomi on niin vanhanaikainen maa, ettei siellä näy transuja liikenteessä. Minulla on ollut monta transu ystävää maailmalla. Toivoisin, että Suomessakin alettaisiin jo hyväksyä muitakin pareja kuin mies-nainen pareja. Monipuolisuus rikastuttaa. Itse olen tavallinen hetero, mutta mielestäni muut saavat olla mitä lystäävät.

transu nainen
ai ei näy olen kulkenut tytöstä jo naiseksi ja ei ole kukaan koskaan mieheksi sanonut tai huomannut on metiä naisgeenit omaavia aika monia .mutta ei meitä tunnista edes äänestä'

tvsirpa
Alkuperäinen kirjoittaja "Amanda":
Alkuperäinen kirjoittaja jukka:
Kyllä minuakin himottaa transu.Kun netissä katselee niiden kuvia,niin voi jeesus että panohalut lisääntyy.Todella kauniita ilmestyksiä,kyllä niitä panisi.
Ja antaisin myös panna itseäni,suorastaan pyytäisin panemaan:)))))
Mutta harmin paikka kun niitä ei taida Suomesta oikein löytyä.
Kyllä meitä transuja suomestakin löytyy. Itse pukeudun aina rauhallisina hetkina oikein kauniiksi ja tyttöilen kunnolla, haluttaisi joskus kokeilla miehen kanssa kun itse olisin alistuvana osapuolena naiseksi pukeutuneena..
Minä ole harrastanut naisten vaatteisiin pukeutumista yli 30 vuotta, eli voin sanoa olevani transvestiitti. Olen kuitenkin sen verran arka etten juurikaan liiku ulkona, sillä en ole kovin sirorakenteinen, vaikka tykkäänkin laittautua mahdollisimman hyvin naisen näköiseksi. Muokkaan korsetilla vartaloni ja käytän naisellisia vaatteita sekä meikkaan ja käytän hyvää peruukkia. Nautin naiseksi pukeutumisesta kotioloissa, mutta en kiistä, että olen monesti fantasioinut rakastelusta miehen kanssa. Jos niin tapahtuisi, toivoisin sen tapahtuvan hellästi toisiaan kunnioittaen eikä alistaen. Kuitenkin minua pelottaa ja epäilyttää se, että asuinympäristössä joku saisi asian selville, enkä missään nimessä halua kenekään tietävän minun taipumuksestani. Nyt kun olen yksin, olen pystynyt pitämään tämän salaisuuteni neljän seinän sisällä.

juulia
Satuin törmäämään todella siistiin transuun kun olin työmatkalla Köpiksessä. Minä siis vain näin sen - mitään ei tapahtunut katseiden vaihtamista lukuunottamatta.

Olen pitänyt itseäni tähän asti aika lailla umpiheterona. Nyt kuitenkin olen alkanut fantasioimaan omasta transu-orjasta ja mitä kaikkea sillä ja sille tekisin. Onko täällä ketään transua, joka voisi kertoa, mistä te oikeasti pitäisitte? Minua kiinnostaisi oman transuni hellä, mutta lujan päättäväinen alistaminen.

mistä olet ja mitä haluisit? minä 183 65 seksikäs transu

Viimeksi muokattu:
juhani
Sääli kun Suomi on niin vanhanaikainen maa, ettei siellä näy transuja liikenteessä. Minulla on ollut monta transu ystävää maailmalla. Toivoisin, että Suomessakin alettaisiin jo hyväksyä muitakin pareja kuin mies-nainen pareja. Monipuolisuus rikastuttaa. Itse olen tavallinen hetero, mutta mielestäni muut saavat olla mitä lystäävät.

On se hienoa, että meiltä löytyy noin avarakatseisia ihmisiä kuin sinä "tavallinen nainen". Kuitenkin sinunkaltaisia taitaa olla aika vähän, ainakin niitä jotka uskaltavat sen julkisesti sanoa.

Kyllä minuakin transsut himoittavat ja tähän mennessä en ole päässyt kuin ihailemaan katseella heitä. Olen samaa mieltä kuten eräs toinenkin kirjoittaja, kaunis meikattu mies korsetissa ja sunnauhoissa ja komeassa seisokissa on todella kiihottava näky. Tuollainen kauniisti meikattu ja täydellisesti naiseksi laittautunut mies olisi mukava seuralainen iltamenoissa, siinä olisi mukavaa jännitystä matkassa.

Viimeksi muokattu:
mis susanna
Satuin törmäämään todella siistiin transuun kun olin työmatkalla Köpiksessä. Minä siis vain näin sen - mitään ei tapahtunut katseiden vaihtamista lukuunottamatta.

Olen pitänyt itseäni tähän asti aika lailla umpiheterona. Nyt kuitenkin olen alkanut fantasioimaan omasta transu-orjasta ja mitä kaikkea sillä ja sille tekisin. Onko täällä ketään transua, joka voisi kertoa, mistä te oikeasti pitäisitte? Minua kiinnostaisi oman transuni hellä, mutta lujan päättäväinen alistaminen.
Minä olen lähes koko ikäni ajoittain pukeutunut naiseksi. Se vaan on tai ei. Nyt olen kuitenkin
kiihottunut myös miehen kosketuksesta ja mahdollisesti enemmän. ON aivan ihanaa olla erottisen kiihottavan näköinen ja tuntea miehen käsi hameen alla hyväilemässä kauniita sääriäni verhottuna kiiltäviin satiini sukkiin. Ehkä loppuelämäni toive onkin kiltti nallekarhu
eikä paskamaisen omistushalun omistava akka.

Viimeksi muokattu:
miss susanna
Olen täysin samaa mieltä. Suomi on kumma maa,kun lähes kaikkea mikä tuntuu tai näyttää
hyvältä pitää mennä hakemaan ulkomailta. Lain säädäntö toki on vähemmistöjen puolella,
myös transujen.

Viimeksi muokattu:
petteri
Mukava että täällä on samanmielisiä.

Kaunis meikattu mies korsetissa ja sunnauhoissa ja komeassa seisokissa on kiihottava näky. En tosin tiedä antaisinko sellaisen minua panna. Ehkä voisin häntä hyväillä samalla kun itse panisin. Sekin voisi olla mukavaa, jos vain katsoisi kun transu runkkaa sexyissä alusasuissa.

Tätä kun ajattelee alkaa tulla niin tukala olo, että pitää kohta helpottaa...
Joo olen ihan samaa mieltä, että kaunis meikattu mies korsetissa, saumasukissa ja korkeilla koroilla on kiihottavimpia näkyjä mitä voin kuvitella. Juuri sellaisen kanssa haluaisin tehdä lähempää tuttavuutta. Olisikohan tällä palstalla kirjoittavista transuista mahdollista saada ystävää?

Viimeksi muokattu:
Rietas ukkomies
Mielenkiintoista nähdä, että ikivanha "tunnustusviestini" herättää edelleen mielenkiintoa ja keskustelua.

Minullakin nämä "transut" ovat välillä olleet enemmän välillä vähemmän. Jos tuo viesti todellakin on jo vuodelta '06, niin meni monta vuotta ennenkuin ryhdyin fantasioista tekoihin. Nyt minulla kuitenkin on tiitti-ystävä(tär), jota silloin tällöin tapailen ja olen jatkuvasti meili-vaihdossa. Itsekin olen vähän kokeillut yhdessä tiittini kanssa miltä nylon-sukat tuntuu omissa jaloissa yms pientä kivaa.

Fantasiat ovat fantasioita eikä todellisuus koskaan vastaa 1:1 fantasiaa, mutta nautittavaa tämän fantasian toteuttaminen on ollut joka tapauksessa. Ja matka jatkuu.

MinäVain
Itse olen yli nelikymppinen mies. Olen pitkään haaveillut siitä tilanteesta että saisin mennä vaikka hotelliin tapaamaan transua. Minua kiihottaa ihan valtavasti ajatus että saisin riisua ja hyväillä "naista" jonka pikkareista paljastuisikin jotain ihan muuta. Hulluinta on että pidän itseäni ihan normaalina heteromiehenä :) Joka olen tähän asti elämääni kyllä ollutkin...

Jospa se tilaisuus vielä joskus tulisi.

tittamaritv
Mielenkiintoista nähdä, että ikivanha "tunnustusviestini" herättää edelleen mielenkiintoa ja keskustelua.

Minullakin nämä "transut" ovat välillä olleet enemmän välillä vähemmän. Jos tuo viesti todellakin on jo vuodelta '06, niin meni monta vuotta ennenkuin ryhdyin fantasioista tekoihin. Nyt minulla kuitenkin on tiitti-ystävä(tär), jota silloin tällöin tapailen ja olen jatkuvasti meili-vaihdossa. Itsekin olen vähän kokeillut yhdessä tiittini kanssa miltä nylon-sukat tuntuu omissa jaloissa yms pientä kivaa.

Fantasiat ovat fantasioita eikä todellisuus koskaan vastaa 1:1 fantasiaa, mutta nautittavaa tämän fantasian toteuttaminen on ollut joka tapauksessa. Ja matka jatkuu.
Oikein mukava kuulla, että olet löytänyt tiitti ystävättären. Toivotan teille hyvää jatkoa, nauttikaa yhdessäolosta ja pitäkää toisitanne huolta niin hyvinä kuin huonoinakin päivinä.

Viimeksi muokattu:
Transulover
Olisi ihana mennä transun kanssa naimisiin! Haluisin itse pukeutua mieheksi<3 En suostu ostamaan naistenvaatteita, koska ne ovat rumia. pidän miesten vaatteista enemmän, ja olisi ihana päästä esittämään miestä :D Noh, ei kyllä näin nuorena varmaan vielä... 13v.

PÖÖÖÖÖ
Mulla on mennyt hieman yli hilseen transu??? Haluaako se miestä vai naista?? Ja haluaako sitä mies vain nainen?? Mun oma mies (n 3v oltu yhdessä) haluaa ehkä nykyään ollu transuna enemmän elämän muutoksien/olosuhteiden takia (ollaan vain nykyään kaksistaan) ei siis lapsia enää. Mulla on tullut tunne et mua ei halua se miehinen iso ihana mies vaan........

Rietas ukkomies
Alkuperäinen kirjoittaja PÖÖÖÖÖ;10711604:
Mulla on mennyt hieman yli hilseen transu??? Haluaako se miestä vai naista?? Ja haluaako sitä mies vain nainen?? Mun oma mies (n 3v oltu yhdessä) haluaa ehkä nykyään ollu transuna enemmän elämän muutoksien/olosuhteiden takia (ollaan vain nykyään kaksistaan) ei siis lapsia enää. Mulla on tullut tunne et mua ei halua se miehinen iso ihana mies vaan........
Meitä on moneen junaan. Ja hyvä niin.

Joku "transu" haluaa pukeutumalla naisten vaatteisiin (ja elämällä naisen vaatteissa) toteuttaa feminiiniä puoltaan laajemmin, jollekin naisten vaatteet ovat vain seksiin liittyvä fetissi joka kiihottaa (seisottaa), jotkut on transuista on heteroita, jotkut homoja ja jotkut bissejä. Ei kukaan voi sanoa, että kaikki transut sitä tai tätä.

Alone
Meitä on moneen junaan. Ja hyvä niin.

Joku "transu" haluaa pukeutumalla naisten vaatteisiin (ja elämällä naisen vaatteissa) toteuttaa feminiiniä puoltaan laajemmin, jollekin naisten vaatteet ovat vain seksiin liittyvä fetissi joka kiihottaa (seisottaa), jotkut on transuista on heteroita, jotkut homoja ja jotkut bissejä. Ei kukaan voi sanoa, että kaikki transut sitä tai tätä.
Tuo on ihan totta mitä kirjoitit, meitä on tosiaan moneen junaan ja asemallekkin jää vielä porukkaa. Sen vuoksi minäkin voisin kirjoittaa muutaman rivin näistä ihanista transsuista. Olen ihmetellyt itseäni kun en ole kiinnostunut miehisistä miehistä,edes alastomista, mutta kuitenkin olen suunnattomasti kiinnostunut transuista. Voi melkein sanoa, että oikein naiselliseksi laittautunut transsu vie minulta jalat alta. Mikähän siinä oikein on, kun minulle on tullut ikää lisää niin kaipaan enemmän ja enemmän tälläisen ihanan transsun seuraa. Vaikka minulla on useampiakin naisystäviä, lähinnä kaveripohjalla, niin nykyisin haaveilen kuitenkin enemmän seksuaalisesta kanssakäymisestä transvestiitin kanssa.
Joku voi nyt sanoa että tuo ei ole normaalia, niinkuin se ei varmaan olekkaan. Tälläistä elämä kuitenkin on.

Viimeksi muokattu:
Trn

Olisipa ihanaa tavata kaltaisesi!

Viimeksi muokattu:
hosee fiini
90-luvulla muutin ekaan omaan kotiini vuokrakämppä. Samassa rapussa asui varmaan yli nelikymppinen naiseksi pukeutuva mies. Se oli sellanen max 170 cm, rakenteeltaan vähän roteva muttei missään nimessä läski tai lihaskimppu. Ihan tavallisen, jopa ruman näkönen mies. Sillä oli kesäisin korkokantakengät melko tukevaa sorttia kylläkin, polvipituinen hame, vaaleat nailoniset polvisukat, t-paita ja jonkinlainen lierihattu ei kovin naisellinen.

Talvisin sillä oli pitkävartiset naisten korkeakorkoiset saappaat (en tiedä mistä sai niin isoja kokoja) vankat korot ja lahkeet aina varsien sisällä. Toppatakki tai ulsteri, veikkaisin naisten mallia. Joskus hupullinen takki ja piti huppua päässä.

Yksi korvarengas ja kynnet pitkät ja lakatut, mutta ei mitään muuta meikkiä. Tukkakin ihan miesmäinen lyhyt. Ei missään nimessä hehkeä paketti.

Ekan kerran nähtyäni olini han että ou mai gaad, mutta siihen tottui. Kukaan ei niillä seuduin edes kahta kertaa perään katsonut. Porukat oli tottuneet. Liikkui aina yksin. Liekö erakkoluonne, taikka öisin salaisia bakkanaaleja. Harmiton ja ihan ok. Arvostin sitä että uskalsi olla oma itsensä muista ihmisistä välittämättä. Siksi häntä ei kai tuijotettukaan.

Yhteistyössä