Trampoliini hankinta kokemuksia

Ollaan hankkimassa trampoliinia suojaverkolla. Mitä kannattaa otta huomioon? Perheessäämme on kaksi 5 ja 8 vuotiaat lapset ja varmasti haluisivat hyppiä kaksinkin siellä.

Onko se niin että 4 metriä halkaisialtaan trampoliinilla voi hyppiä kaksi vai vain yksi? Ainakin 3 metriä halkaisijaltaan tais olla että vain 1 voi hyppiä kerrallaan vai olenko ihan väärässä.

zero
Kaksi tuttavaani on trampoliinilla särkenyt polven eturistisiteen, joutunut leikkaukseen ja pitkäään kuntoutukseen.
En ainakaan vahtimatta päästäisi omaani trampoliiniin. Vaikka eipä sekään vahinkoa turvaa, jos on tapahtuakseen.

Mie ostin tos pariviikkoa sitten trampan. Pakettiin kuulu suojaverkko...
Mun lapset tykkää ainaskin :) 6v ja 2v. Ja tietty itsekkin hypin sillä.. Kaksi mahtuu turvallisesti hyppäämään, kun vaan pitää sen oman puolen.

no vahinkoja nyt voi sattua paljon muuallakin :) Meille hommattiin viime kesänä muistaakseni 4 metrinen, varovainen täytyy olla jos kaks on kerrallaan, eriyisesti jos toinen on yhtään painavampi toista. Meillä nyt neljävuotias pomppi jo koko viimekesän trampalla. Niin ja äitikin on salaa käynyt kohottamassa kuntoaan..on muuten tehokasta ! Viime kesänä tuli yks työkaveri käymään, kun olin äippälomalla.. Tyttö siinä esitteli trampoliinia ja kerto pokkana; Äiti ei oikein voi pomppia, sillä kun sattuu tisseihin kun se pomppii..vähän hävetti :) (oli nimittäin imetysaikana vähän turhan paljon painoa, ei paljo pomppinen sopinu)

Olin aluksi todella kovasti koko laitetta vastaan noiden tapaturmien takia. Nyt olen pikkuhiljaa alkanut siirtää suuntaani toiseen kun koululaisenikin saattaa esim. kavereilleen pomppimaan. Meillä täällä löytyy jokaisen lapsiperheen pihasta trampoliini. Hankintahinta on aika kova uusis ja mut hyviä käytettyjäkin löytyy. Toisaalta siitä olisi miehelleni hyötyä kun kuulema ei rasita niveliä niin paljoa kuin esim. lenkkeily, hänellä on varsinkin polvien kanssa ollut ongelmia.

Meillä 4,6 m halkaisijaltaan oleva trampoliini. Kun siinä hypitään oikein hyppimällä, niin olen sallinut kaksi hyppijää kerrallaan, vaikka trampoliinin mukana tulleet ohjeet suosittavat vain yhtä hyppijää. Mutta pienissä pompuissa ja trampoliinilla oleskeltaessa siellä saa olla useampikin lapsi.
Minusta on mukavampi, että trampoliini on omalla pihalla, voinpahan vahtia hyppimistä paremmin, kuin että lapset hyppisivät kavereillaan. Voihan olla, että he hyppivät muutenkin, mutta meidän trampoliinin suosio kertoo, ettei trampoliineja muilla ole. Kaverit saavat tulla hyppimään myös, ja samoin valvon heidänkin hyppimistä, kuin omien lastenkin.

Mulle trampoliini on ollut oivallinen auringonpalvontapaikka :D

no
meillä on 4.3metrinen ja on siinä joskus viisikin pomppinu. se sillon lähinnä sellasta leikkimistä vaan, hypähtelyä.
en ota vastuuta jos joku satuttaa ittensä, kerta meille kaikki änkee. satuttaa voi ittensä vaikka missä jokatapauksessa.

Yhteistyössä