Tramal ja jumalaton päänsärky.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
Mulla on iskias pahana ollu eilisestä ja tänään oli pakko ottaa tramalia, sen jälkeen alko ihan hirvee jysäri, oksettaa ja sattuu |O

Uskallankohan mä ottaa panadolin lisäks vai onks tää vaan kestettävä?

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Tramal on oikee narkkarien suosikkilääke...sil ainakii saa pään kunnolla sekaisin!!

Näin minäkin olen kuullut. Oli hiukan omituinen fiilis, kun eläinlääkäri määräsi noita lääkkeitä koiralleni ja apteekkarikin oli hyvin kummissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Mulla on iskias pahana ollu eilisestä ja tänään oli pakko ottaa tramalia, sen jälkeen alko ihan hirvee jysäri, oksettaa ja sattuu |O

oma kokemukseni tramalista on se, että se vaan turruttaa pään, muttei vie särkyä ja kipua pois... en ota enää koskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:

Se tramali saattaa ensimmäisillä kerroilla tehdä tollaista. Kun ottaa säännöllisesti, niin ei pahoinvointi vaivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Tramal aiheuttaa mullekin just nuo sivuvaikutukset, hirvee päänsärky ja oksettava tunne, joka ei oksentamalla häviä. Ei siis Tramalia mulle enää ikinä! :x

Ootko valittanut siitä sinne, minne kuuluisi? Ei muuten lue kaikki haittavaikutukset, jos kukaan ei niitä sinne ilmoita:
http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/7/214387.shtml

Höpsis, jos tramalilla saa pään sekasi, nii mikäs siinä. Toki jokaisella ihmisellä se vaikuttaa erilailla. Tramadoli aiheuttaa harvoin riippuvuutta. Pitkäaikainen käyttö saattaa aiheuttaa toleranssia sekä psyykkistä ja fyysistä riippuvuutta.

Tramal saattaa myös aiheuttaa päänsärkyä ja pahaa oloa. Panadolin muistaakseni voi ottaa Tramalin kanssa, koska parasetamoli ei ole tulehduskipulääke.

Muoks. Eihän sulla ole muita lääkkeitä säännöllisessä käytössä samaan aikaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Rhiannon:
Höpsis, jos tramalilla saa pään sekasi, nii mikäs siinä. Toki jokaisella ihmisellä se vaikuttaa erilailla. Tramadoli aiheuttaa harvoin riippuvuutta. Pitkäaikainen käyttö saattaa aiheuttaa toleranssia sekä psyykkistä ja fyysistä riippuvuutta.

Tramal saattaa myös aiheuttaa päänsärkyä ja pahaa oloa. Panadolin muistaakseni voi ottaa Tramalin kanssa, koska parasetamoli ei ole tulehduskipulääke.

kiitos :) on sen verran kipee pää etten jaksa alkaa etsiin tietoo mistään :)

Yhteistyössä