Toy Story 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraldo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saraldo

Vieras
Joissakin arvosteluissa on mainittu, että elokuvassa olisi jotain pelottavia kohtauksia. Tyttö on katsonut kaksi edellistä eikä niissä ollut hänelle mitään pelottavaa, mutta uskaltaakohan nyt sitten tätä kolmosta mennä katsomaan? Onko joku käynyt jo katsomassa ja jos on, niin milläköhän tavalla se olisi pelottava? Missään trailereissa ei näy mielestäni pelottavia kohtia, joten on tosi vaikea arvioida elokuvan jännittävyys.

Meille nimittäin kävi Shrekin kanssa vähän huonosti... Tyttö oli muita Shrekkejä katsonut ja nauranut ihan kippurassa eikä niissä edellisissä ollut munkaan mielestä mitään ihmeellistä. Mutta tämä viimeisin olikin sitten ihan toista maata... : /

[QUOTE="viiru";21900394]Ollaan menossa pe ensi-iltaan joten kerron sit[/QUOTE]

Ups... enhän mä muistanut, että se vasta tulee leffaan :D. Meidän olisi tarkoitus mennä viikon päästä katsomaan. Jospa mä tulenkin sitten viikonloppuna uudelleen kyselemään :D.

Käytiin katsomassa ennakkonäytös ja kyllä se tosiaan vähän pelottava oli. Se nukke oli suoraan kun jostai kauhuleffasta ja muutama muukin pelottava hahmo oli.. Joten en ehkä suosittele, jos uusinta shrekkiäkin pelkäsi..

Käytiin katsomassa mukana 6 ja 8 vuotiaat, ei oltu 3d:ssä kun siellä ei ollu ku muutama paikka vapaana niin mentiin ihan norminäytökseen.
Vähän pelottava ei niinkään ne nuket mut muutama kohtaus esim sellainen kun lelut on joutumassa polttouuniin - siinä kohtaa molemmat nojasivat eteenpäin ja 6v otti mua kädestä kiinni. Lopussa sitten itkettiin porukalla.
Tänään se on kyllä molemmilla ollut puheissa ja hyvänä pitivät.

Yhteistyössä