Heips,
lyrae: Hienosti olet osannut tehdä
! Mä olen ihan kädetön noiden makeiden syötävien kanssa, kun ei itselle oikein makea maistu, niin ei ole oikein ollut ikinä inspistä alkaa harjoittelemaan leipomuksia. Suolaisia, ja muita ruokia tykkään sitten tehdä senkin edestä, ja useasti jelppinyt sukulaisia erinäisissä juhlissa tarjoilujen tekemisen suhteen jne. Mutta nytkin ristiäisissä me tehtiin miehen kanssa (joka myöskin tykkää mun lailla ruuanlaitoista ja suolaisten tekemisestä) suolainen puoli ja voileipäkakut, ja sisko taas hoiti makeat syötävät.
vauvan nukkumisesta
Ihan sama miten päin laitan, kääntyy neiti aina selälleen.
Täällä jumppaillaan myös kovasti, polvet ja varpaat ovat näpsäilyn kohteena, leikkimatolla vihdytään jo pidempiä aikoja, kädet käy kauheat vauhtia ja lelut saavat kyytiä kun neiti pitää niin kovin kiinni ja kääntyilee kyljeltä toiselle vauhdilla. Muu kääntyminen on vielä oikeastaan sattumanvaraista. Nostelee selällään ollessaan päätä ylös ja jos ottaa makuu asentoon syliin, koittaa kovasti nostaa itseään aina enemmän istuvampaan asentoon. Koitettiin tänään ekaa kertaa bumboa, ja sitä neidin hymyä
:heart:...Tosin vaikka neiti onkin tosi jäntevä ja kantaa itseään hyvin, en silti vielä henno siinä istuttaa, kunhan vasta koitettiin pikkuhetki mitä hän tuumaa asiasta. Kädet kävivät kovasti pöytää vasten ja tukevasti tuntui istuvan kuitenkin siinä sen pikkuhetken että äiti sai otettua kauniista hymystä kuvan
.
Maidontulosta: mulla on tuntunut pari pvää, ettei maitoa oikein kunnolla tule, mutta neiti ei suostu edelleenkään oiken pullosta juomaan, joten olen koittanut tissitellä useammin, mutta huomaan, että se saa vain neidin turhautumaan. En tiedä mistä moinen maidon vähentyminen nyt yxkax, huomaan sen jo yksin siitä,että vauva ei nile läheskään niin kauaa kuin ennen, tissit ihan tyhjän oloiset jne...Pitää koittaa juoda vaan entistä enemmän.
Meillä on huomenna taas perhekahvila, ollaan nyt käyty siellä pari kertaa, on hauska huomata kuinka vauva selvästi seurailee ja ihmettelee muita pieniä lapsia suurella mielenkiinnolla.
JA ja neiti 3 kk 2 vkoa