Liikunta nostattaa ainakin itselläni hurjan maitomäärän ja samaten jatkuva juominen. Välillä tulee enemmän tai vähemmän pumppauksella,joskus saan jopa pakkaseen asti. Keskiviikona menen kesäteatteriin ja olen 4h pois ja se on pisin aika minkä olen vauvan luota ollut poissa ja nyt jo hirvittää.
Viihteellä en käy ollenkaan (enää),liikuntatuokiot ovat ainoat mitkä pitävät mut tällä hetkellä vauvan luota pois ja nekin on max.2,5h. Sopivasti vauva yleensä nukkuu ne mun poissaolohetket
Meillä ei viime viikkoisesta rotasta tullut yhtään mitään,onneksi.
Hienoa vattula että pääset inhottavista kivistä pian eroon!
Tiudeliinilla onkin ihana supervauva siellä. Katsoin että hienosti pitää lelusta kiinni jo!
Onnea Marskun tytölle kauniista nimestä! :flower:
Nyt siivoamaan ja sitten pyöräillen bodycombatiin,ihanaa että pääsee jo sinnekin kun aikaa kulunut vaaditut 2kk.
Nannaliina ja Aapeli 2,5kk
Viihteellä en käy ollenkaan (enää),liikuntatuokiot ovat ainoat mitkä pitävät mut tällä hetkellä vauvan luota pois ja nekin on max.2,5h. Sopivasti vauva yleensä nukkuu ne mun poissaolohetket
Meillä ei viime viikkoisesta rotasta tullut yhtään mitään,onneksi.
Hienoa vattula että pääset inhottavista kivistä pian eroon!
Tiudeliinilla onkin ihana supervauva siellä. Katsoin että hienosti pitää lelusta kiinni jo!
Onnea Marskun tytölle kauniista nimestä! :flower:
Nyt siivoamaan ja sitten pyöräillen bodycombatiin,ihanaa että pääsee jo sinnekin kun aikaa kulunut vaaditut 2kk.
Nannaliina ja Aapeli 2,5kk
Viimeksi muokattu: