Jes, kiitti liivilinkistä Babies, laitetaanpa tilaukseen! Mulle on ihan sama, paljon sitä maitoa suihkuaa ja mihin suuntaan, mutta sitä vaan toivon, että sitä suihkuaa. Mä ostin kans jo parit ruskovillan kestosuojat ja rinnanlämmittäjiä kans myyjä kovasti mainosti. Vielä en niitä raskinut ostaa, mutta rintatulehduksesta oon kyllä kuullut niin hurjia juttuja just alkukesän mammoilla sitä on ollut, joten enköhän mä nekin viel osta. Ja sähkökäyttöisen rintapumpun.
Eilen sain hankittua nettikirppislöytönä hoitoalustan ja puuhamaton, joten hupsista vaan, alkaa kyllä yllättäen olla paikat täynnä jos jonkinmoista vauvatavaraa. Ja isoimmat eli vaunut, kaukalot ja matkarattaat sekä pinnis yhä hankkimatta. Sitterin hankin jo viime kevään raskauden aikana, mutta keskenmenon jälkeen tungin sen jonnekin komeroiden perimpään nurkkaan odottamaan parempia aikoja ja siellä se on vieläkin.
Nimiasiaa. Täällä on tavallaan nimi olemassa, mutta ei ihan lukkoon lyöty, toisia nimiä vasta palloteltu ilmaan. Ehkä odotan, että näkee, että se nyt ihan varmasti on tyttö ja että miltä se näyttää, ennen kun nimi alkaa tuntuu luontevalta.
Ootteko nähneet hurjia unia? Mä oon nyt parina yönä nähnyt että synnytän jo ja sit on jäänyt aina joku juttu harmittaa, mitä en oo ehtinyt tehdä (tyyliin ostaa puuhamattoa ja muuta todella oleellista). Sit viime yönä näin unta, että oltiin neuvolassa, jossa neuvolantäti kuunteli sykettä jollain 50-luvun laitteella eikä saanut sykettä kuuluviin. Heräsin ( kello oli kolme yöllä) ja olin ihan paniikissa kun vauvakaan ei millään meinannut herätä liikkumaan. Onneksi siinä puolen tunnin sisään alkoi sekin kukkumaan, joten rauhoituin ja ah, miten hyvältä ne liikkeet tuntuikaan. Yöllä jotenkin kaikki huolet ja murheet on niin paljon isompia. Niin isoja, että en sitten saanut koko yönä enää unta, joten tää päivä meni kyllä töissä jossain ihan ihme koomassa. Onneksi on viikonloppu ja luvassa pelkkää kotoilua. Takkaan tuli ja irtokarkkipussi kouraan, siitä on mun perjantai nyt tehty. Kreisiä!