Moikka ihanat mammat!
Eikös se viimeinen raskauskolmannes ala 28+0? Ainakin netissä suurin osa sivustoista niin väittää...
Imetysvaattteet mietityttää täälläkin... Tai sain useamman kaverilta, mutta ne on kokoa M ja minä en ole
. Vaikea tietysti sanoa mihin kokoon sitä päätyy kun tämä maha lähtee, mutta epäilen että aika makkarankuoria ne tulee olemaan. Kiva että kaveri on niin optimistinen mun palautumisen suhteen
. En tiedä sitten minkälaisia sitä hommaa lisäksi. Noilta Facebook-kirppiksiltä olen yrittänyt katsella, mutta aika pienikokoisia mammoja on sielläkin suurin osa. KappAhlissa katselin imetystoppeja, niin kaksi toppia 30€
. Ja vielä musta ja valkoinen, ei oikein sytytä ainakaan se valkoinen...
Hyvä sf-mitta Rai-da
. Mutta joo sekin riippuu monesta asiasta. En muista kirjoitinko jo, mutta mulla menee just alakäyrän yläpuolella. Neuvolantäti sanoi että johtuu luultavasti siitä kun vauva on poikittain, ja humpsahtaa reilusti sitten kun tuo suvaitsee kääntyä. Eiköhän tästäkin 4-kiloinen tule, on tuo mitta sitten mitä vaan
.
Aamuisin on kanssa nenä tukossa ja sellaista veriräkää tulee niistäessä, ehkä vähän kuivat limakalvot sielläKIN...
Nyt on selkä kipeä kun lauantaina hioin tulevaa taaperosänkyä tunnin kumarassa asennossa
. Ei kovin fiksua, mutta oli se sen arvoista. Ai että mä nautin tällaisista puuhasteluista meidän omalla pihalla
Mies näki vasta eilen illalla selkeästi vauvan liikkeitä
. Hän kun ei hirveästi mun napaa tuijottele
. Oli ihan ihmeissään siitä mylläyksestä
Täällä on taapero flunssassa, voi että kun säälittää toinen
.
Voikaa hyvin, ja rohkeasti saikkua hakemaan jos vointi on huono
Sulkava_ ja masukki 29+2
(lauantaina taas niiiin poksutaan
)