Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Tuhkimo81, post: 24800724, member: 49939"]</p><p>Heipä Hei taas viikon jälkeen. Olen kyllä hengessä ollut mukana ja lukenut tekstejä, mutta ei ole tullut vaan mitään kirjoitettua, kun koko ajan joku lahkeessa roikkumassa. </p><p></p><p><strong>Tässä aluksi omanapaa viikon ajalta</strong></p><p>Esikoisen kanssa koulujuttuja ollaan tehty yhdessä. Ollut pari isompaa työtä työn alla ja niihin tarvinnut tukea. Isän luona ollessa sanoi, että kun isä ei osaa auttaa niin hyin kuin äiti. En tiedä sitten mikä tytöllä nyt on, kun ei hän ennen tuollainen ole ollut. Isän ja isän vaimonkin apu ennen kelvannut. En tiedä sitten vaikuttaako jotenkin, että mieheni poissa kotoa viikot. Hän meinaan paljon myös tyttöä koulujutuissa auttanut. Tyttö siis englantiluokalla ja kokee varmaan saavan apua englanninkielisissä tehtävissä mieheltäni, jolla se äidinkielenä.</p><p></p><p>Mies siis oli reissussa taas melkein kaksi viikkoa putkeen. Nyt lähti taas tänään ja tulee perjantaina takaisin. Kyllä oli mukava viikonloppu, kun koko perhe yhdessä. Kyläiltiin mun vanhempien luona sekä parin ystäväpariskunnan luona, joilla myös lapsia. Lapsi painoitteinen viikonloppu oli. Ruuat ja juomatkin sen mukaisia, joten ei tarvinnut mistään kieltäytyä eikä mistään suunnasta tullut mitään ihmettelyjä. Onneksi.</p><p></p><p>Neuvolassa olin perjantaina ja vinon pinon papereita sain mukaan. Kätilöopiskelija oli mukana vastaanotolla ja kuunnteli dopplerilla sydänäänet. Niitä sitten kuunneltiinkin oikein kunnolla ja sanottiin, että voi olla mahdollisesti kaksikin. Tätä sitten olen koko viikonlopun miettinyt. Huhhuh. <span style="color: #FF0000">Np-ultra mulla kuitenkin vasta 31.10.</span> Tosin sillon viikkoja 12+4. No ehkä ei kuitenkaan kahta ole. Meillä suvussa ei ole yhtään kaksosia, joten miten nyt yks kaks vois tulla. Mutta kaikki lapset erittäin tervetulleita ovat. </p><p></p><p><strong>Onneksi olkoon</strong> kaikille, jotka naimisiin menossa. Ihanaa. Meillekin syntyy ensimmäinen lapsi isän sukunimellä. Naimisiin meidän piti mennä 2007, mutta en halunnut raskaana tai pienen vauvan kanssa häitä viettää. No sitten päätettiin, että 8/2008 No sitten sain taas tietää, että uusi vauva on jo tulossa. No en enää halunnut kuitenkaan häitä lykätä, vaan kuopuksen ollessa 3kk. </p><p></p><p><strong>Jos joku kysyy oliko suunniteltu vai ei.</strong> </p><p>Ensinnäkin ihmettelen kysymystä. Yhdessä miehen kanssa kuitenkin ollaan oltu 10 vuotta, naimisissa 3 vuotta ja lapsia 3, joista yhteisiä 2. Joten itse ainakin olettaisin naimisissa/pitkään yhdessä olleilta, että toivottuja lapsia ovat. Jotenkin näin varmaan itsekin vastaan.</p><p>Esikoinenhan mulla ei mitenkään suunniteltu ollut, mutta kun raskaudesta sain tietään, niin en ajatellutkaan vaihtoehtoja. Olin siis 20 vuotias tuolloin. Kyllä tuntemattomat/vähemmän tutut kyselivät ja ihmettelivät, kuinka yksin uskallan tehdä lapsen. Mutta enhän mä lasta kuitenkaan yksin tehnyt, vaikka en lapsen isän kanssa asunutkaan. Oltiin seurusteltu siis monta vuotta, mutta päädyttiin olemaan vain ystäviä. Ja edelleen siis tullaan hyvin toimeen. </p><p></p><p><strong>Miehen antamasta huomiosta ja kotitöistä.</strong> </p><p>Mies antaa huomiota ehkä samala tavalla kuin ennenkin. En nyt osaa oikein sanoa onko enemmän, sillä on viikot poissa kotoa, joten kaikki huomio osoittuu viikonloppuun. Tämän vuoksi myös kotityöt jäävät minun huolekseni paljon. Viikonloppuisin mies kyllä sitten ottaa imurin käteen ja siivoaa keittiötä jne. Tyttö onneksi jo niin iso, niin pitää omasta huoneestaan huolta (viikkoraha riippuu osittain huoneen siisteydestä). Pojat siivoavat jo lelut lattialta, kun neuvoo ja vahtii. </p><p>Mies kuitenkin soittelee enemmän ja kyselee mun voinnista myös. Yleensä reissussa ollessa puhelut liittyneet lapsiin. Masua myös on silitellyt jo. On selvästi innoissaan tästä vauvasta. </p><p></p><p><strong>Mielialanvaihtelut ja mieliteot.</strong></p><p>Mielialanvaihteluita mulla on normaalistikin, joten se ei ole yllättänyt miestäni mitenkään. Voin suuttua tosi herkästi jostain, mutta puheenaiheen vaihduttua en enää itsekään muista mistä olen suuttunut. No viime torstaina, kun mies tuli myöhään illalla kotiin, niin suutuin sitten jostain, niin ajoin nukkumaan alakertaan. No hetken mies antoi mun rauhoittua ja taas kaikki oli normaalisti. Itkuherkkä olen myös. En kovin herkästi elokuviin ja tv-ohjelmiin reakoi, niin nyt saa meikit pestä pois ja nenäliinat varata viereen ennen katselua. </p><p>Mulla kanssa (mikä on todella ihmellistä ja ennen kuulumatonta), niin makeaa ei tee mieli. Tuoreita vihanneksia ja hedelmiä voisin syödä koko ajan. Ostin just tänään kolme kurkkua ja niistä oon jo yhden syönyt. </p><p></p><p><strong>Seksielämä</strong></p><p>No nyt miehen ollessa reissussa on senkin vuoksi vähentynyt. En myöskään oikein uskaltanut varsinkaan testin tehtyä, yhdyntään alkaa. Nyt taas jotenkin luottavaisin mielin. Ehkä nuo sydänäänten kuuluminen vaikutti asiaan. Mutta muuten ollaan noin 3 kertaa viikossa seksiä harrastettu. Ovulaatioiden aikaan enemmänkin tietenkin. </p><p></p><p><strong>Vauvan nimestä</strong></p><p>Tytölle tiedetään etunimi, mutta muut nimet hakusessa. Todennäköisesti kolmanneksi nimeksi tulisi saman kuin esikoisellakin. Sama nimi mullakin toisena nimenä. </p><p>Pojalle pari etunimi ehdotusta on, mutta muut nimet täysin hakusessa. </p><p>Etunimi pitää olla sopiva sekä suomalaiseen, että englantilaiseen suuhun. Kolme nimeä suunnitteilla, niin kuin muillakin lapsilla. Seuraavat nimet sitten voivat olla selkästi suomalainen ja englantilainen, jos vaan sopivat yhteen. </p><p></p><p><strong>Kestovaippailu</strong></p><p>En ole kestovaippaillut aikasemmin, vaikka se suunnitteilla on ollutkin, mutta sihen on jäänyt. Jotenkin tuntunut siltä, että ei musta sellaiseen hommaan. Kuitenkin nyt voisin kuvitella, että miksei. Yksi ystäväni on kestovaippaillut heti sairaalasta kotiin päästyään. Toinen ystäväni käytti kertavaippoja, kunnes alkoi kiinteää syömään. Silloin kakka alkoi kerta olemaan kiinteämpää, niin helpompi siivota kestovaiposta pois.</p><p><strong>Miten muuten te, jotka ootte kestovaippaillut, niin kuinka helposti saa sen ns. maitokakkan pois? Pitää varmaan huuhdella heti, niin miten te sen ootte tehnyt/järjestänyt?</strong></p><p></p><p><strong>Vauvalle</strong> en oo vielä mitään ostanut. En uskalla ennen np-ultraa. Mutta sen jälkeen kyllä menen varmaan heti jonkun ihanan pienen jutun ostamaan, vaikka ei niin mitään tarvittaisiinkaan, mutta pakko jotain vauvalle hankkia ihan omaa. </p><p></p><p><strong>Sairaalaan</strong> meillä matkaa noin 7-8km, joten ei mitään hätää pitäis olla. Ruuhka-aikaan vaan on ihan hirveät jonot just siinä, mistä meillä helpoin reitti ja valoja myös paljon, joten matkaan voi helposti mennä 30 minuuttiakin.</p><p></p><p><strong>PANADOLISTA/PARACETAMOLISTA</strong> Poretabletti vaikuttaa myös nopeasti, sillä nestemmäisessä muodossa. Myös lapsillekin annettava mikstuura vaikuttaa nopeammin kuin tavallinen tabletti. Sit on myös olemassa imeskeltävä Pamol F, mutta se melko jauhoinen kuitenkin. Vaikuttaa myös nopeammin kuin tabletti, sillä pääsee myös osittain verenkiertoon jo suun limakalvoilta. </p><p></p><p>Tulipas taas tekstiä paljon, mutta olihan teiltäkin asioita tullut, johon piti kommentoida. </p><p></p><p>Nyt siis odottamaan ultraa, joka tasan kolmen viikon päästä. </p><p>Anoppilaan lähdetään ens viikon tiistaina ja ollaan reissussa sitten sunnuntaihin. Saas nähdä miten lento menee, kun lennän kolmen lapsen kanssa yksin. No onneksi suoralento, niin ei tartte sentään konetta vaihtaa.</p><p></p><p>Nyt nukkumaan, että huomenna jaksaa touhuta lasten kanssa. Onneksi vapaa päivä tiedossa, vaikka onkin vain yksi. </p><p></p><p>Tuhkimo + Little Ladybug (mies sanoi näin) 9+4. Tyttöololla siis olen ollut ja mies siitä nimen keksi.</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Tuhkimo81, post: 24800724, member: 49939"] Heipä Hei taas viikon jälkeen. Olen kyllä hengessä ollut mukana ja lukenut tekstejä, mutta ei ole tullut vaan mitään kirjoitettua, kun koko ajan joku lahkeessa roikkumassa. [B]Tässä aluksi omanapaa viikon ajalta[/B] Esikoisen kanssa koulujuttuja ollaan tehty yhdessä. Ollut pari isompaa työtä työn alla ja niihin tarvinnut tukea. Isän luona ollessa sanoi, että kun isä ei osaa auttaa niin hyin kuin äiti. En tiedä sitten mikä tytöllä nyt on, kun ei hän ennen tuollainen ole ollut. Isän ja isän vaimonkin apu ennen kelvannut. En tiedä sitten vaikuttaako jotenkin, että mieheni poissa kotoa viikot. Hän meinaan paljon myös tyttöä koulujutuissa auttanut. Tyttö siis englantiluokalla ja kokee varmaan saavan apua englanninkielisissä tehtävissä mieheltäni, jolla se äidinkielenä. Mies siis oli reissussa taas melkein kaksi viikkoa putkeen. Nyt lähti taas tänään ja tulee perjantaina takaisin. Kyllä oli mukava viikonloppu, kun koko perhe yhdessä. Kyläiltiin mun vanhempien luona sekä parin ystäväpariskunnan luona, joilla myös lapsia. Lapsi painoitteinen viikonloppu oli. Ruuat ja juomatkin sen mukaisia, joten ei tarvinnut mistään kieltäytyä eikä mistään suunnasta tullut mitään ihmettelyjä. Onneksi. Neuvolassa olin perjantaina ja vinon pinon papereita sain mukaan. Kätilöopiskelija oli mukana vastaanotolla ja kuunnteli dopplerilla sydänäänet. Niitä sitten kuunneltiinkin oikein kunnolla ja sanottiin, että voi olla mahdollisesti kaksikin. Tätä sitten olen koko viikonlopun miettinyt. Huhhuh. [COLOR="#FF0000"]Np-ultra mulla kuitenkin vasta 31.10.[/COLOR] Tosin sillon viikkoja 12+4. No ehkä ei kuitenkaan kahta ole. Meillä suvussa ei ole yhtään kaksosia, joten miten nyt yks kaks vois tulla. Mutta kaikki lapset erittäin tervetulleita ovat. [B]Onneksi olkoon[/B] kaikille, jotka naimisiin menossa. Ihanaa. Meillekin syntyy ensimmäinen lapsi isän sukunimellä. Naimisiin meidän piti mennä 2007, mutta en halunnut raskaana tai pienen vauvan kanssa häitä viettää. No sitten päätettiin, että 8/2008 No sitten sain taas tietää, että uusi vauva on jo tulossa. No en enää halunnut kuitenkaan häitä lykätä, vaan kuopuksen ollessa 3kk. [B]Jos joku kysyy oliko suunniteltu vai ei.[/B] Ensinnäkin ihmettelen kysymystä. Yhdessä miehen kanssa kuitenkin ollaan oltu 10 vuotta, naimisissa 3 vuotta ja lapsia 3, joista yhteisiä 2. Joten itse ainakin olettaisin naimisissa/pitkään yhdessä olleilta, että toivottuja lapsia ovat. Jotenkin näin varmaan itsekin vastaan. Esikoinenhan mulla ei mitenkään suunniteltu ollut, mutta kun raskaudesta sain tietään, niin en ajatellutkaan vaihtoehtoja. Olin siis 20 vuotias tuolloin. Kyllä tuntemattomat/vähemmän tutut kyselivät ja ihmettelivät, kuinka yksin uskallan tehdä lapsen. Mutta enhän mä lasta kuitenkaan yksin tehnyt, vaikka en lapsen isän kanssa asunutkaan. Oltiin seurusteltu siis monta vuotta, mutta päädyttiin olemaan vain ystäviä. Ja edelleen siis tullaan hyvin toimeen. [B]Miehen antamasta huomiosta ja kotitöistä.[/B] Mies antaa huomiota ehkä samala tavalla kuin ennenkin. En nyt osaa oikein sanoa onko enemmän, sillä on viikot poissa kotoa, joten kaikki huomio osoittuu viikonloppuun. Tämän vuoksi myös kotityöt jäävät minun huolekseni paljon. Viikonloppuisin mies kyllä sitten ottaa imurin käteen ja siivoaa keittiötä jne. Tyttö onneksi jo niin iso, niin pitää omasta huoneestaan huolta (viikkoraha riippuu osittain huoneen siisteydestä). Pojat siivoavat jo lelut lattialta, kun neuvoo ja vahtii. Mies kuitenkin soittelee enemmän ja kyselee mun voinnista myös. Yleensä reissussa ollessa puhelut liittyneet lapsiin. Masua myös on silitellyt jo. On selvästi innoissaan tästä vauvasta. [B]Mielialanvaihtelut ja mieliteot.[/B] Mielialanvaihteluita mulla on normaalistikin, joten se ei ole yllättänyt miestäni mitenkään. Voin suuttua tosi herkästi jostain, mutta puheenaiheen vaihduttua en enää itsekään muista mistä olen suuttunut. No viime torstaina, kun mies tuli myöhään illalla kotiin, niin suutuin sitten jostain, niin ajoin nukkumaan alakertaan. No hetken mies antoi mun rauhoittua ja taas kaikki oli normaalisti. Itkuherkkä olen myös. En kovin herkästi elokuviin ja tv-ohjelmiin reakoi, niin nyt saa meikit pestä pois ja nenäliinat varata viereen ennen katselua. Mulla kanssa (mikä on todella ihmellistä ja ennen kuulumatonta), niin makeaa ei tee mieli. Tuoreita vihanneksia ja hedelmiä voisin syödä koko ajan. Ostin just tänään kolme kurkkua ja niistä oon jo yhden syönyt. [B]Seksielämä[/B] No nyt miehen ollessa reissussa on senkin vuoksi vähentynyt. En myöskään oikein uskaltanut varsinkaan testin tehtyä, yhdyntään alkaa. Nyt taas jotenkin luottavaisin mielin. Ehkä nuo sydänäänten kuuluminen vaikutti asiaan. Mutta muuten ollaan noin 3 kertaa viikossa seksiä harrastettu. Ovulaatioiden aikaan enemmänkin tietenkin. [B]Vauvan nimestä[/B] Tytölle tiedetään etunimi, mutta muut nimet hakusessa. Todennäköisesti kolmanneksi nimeksi tulisi saman kuin esikoisellakin. Sama nimi mullakin toisena nimenä. Pojalle pari etunimi ehdotusta on, mutta muut nimet täysin hakusessa. Etunimi pitää olla sopiva sekä suomalaiseen, että englantilaiseen suuhun. Kolme nimeä suunnitteilla, niin kuin muillakin lapsilla. Seuraavat nimet sitten voivat olla selkästi suomalainen ja englantilainen, jos vaan sopivat yhteen. [B]Kestovaippailu[/B] En ole kestovaippaillut aikasemmin, vaikka se suunnitteilla on ollutkin, mutta sihen on jäänyt. Jotenkin tuntunut siltä, että ei musta sellaiseen hommaan. Kuitenkin nyt voisin kuvitella, että miksei. Yksi ystäväni on kestovaippaillut heti sairaalasta kotiin päästyään. Toinen ystäväni käytti kertavaippoja, kunnes alkoi kiinteää syömään. Silloin kakka alkoi kerta olemaan kiinteämpää, niin helpompi siivota kestovaiposta pois. [B]Miten muuten te, jotka ootte kestovaippaillut, niin kuinka helposti saa sen ns. maitokakkan pois? Pitää varmaan huuhdella heti, niin miten te sen ootte tehnyt/järjestänyt?[/B] [B]Vauvalle[/B] en oo vielä mitään ostanut. En uskalla ennen np-ultraa. Mutta sen jälkeen kyllä menen varmaan heti jonkun ihanan pienen jutun ostamaan, vaikka ei niin mitään tarvittaisiinkaan, mutta pakko jotain vauvalle hankkia ihan omaa. [B]Sairaalaan[/B] meillä matkaa noin 7-8km, joten ei mitään hätää pitäis olla. Ruuhka-aikaan vaan on ihan hirveät jonot just siinä, mistä meillä helpoin reitti ja valoja myös paljon, joten matkaan voi helposti mennä 30 minuuttiakin. [B]PANADOLISTA/PARACETAMOLISTA[/B] Poretabletti vaikuttaa myös nopeasti, sillä nestemmäisessä muodossa. Myös lapsillekin annettava mikstuura vaikuttaa nopeammin kuin tavallinen tabletti. Sit on myös olemassa imeskeltävä Pamol F, mutta se melko jauhoinen kuitenkin. Vaikuttaa myös nopeammin kuin tabletti, sillä pääsee myös osittain verenkiertoon jo suun limakalvoilta. Tulipas taas tekstiä paljon, mutta olihan teiltäkin asioita tullut, johon piti kommentoida. Nyt siis odottamaan ultraa, joka tasan kolmen viikon päästä. Anoppilaan lähdetään ens viikon tiistaina ja ollaan reissussa sitten sunnuntaihin. Saas nähdä miten lento menee, kun lennän kolmen lapsen kanssa yksin. No onneksi suoralento, niin ei tartte sentään konetta vaihtaa. Nyt nukkumaan, että huomenna jaksaa touhuta lasten kanssa. Onneksi vapaa päivä tiedossa, vaikka onkin vain yksi. Tuhkimo + Little Ladybug (mies sanoi näin) 9+4. Tyttöololla siis olen ollut ja mies siitä nimen keksi. [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa SISILISKO?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Irro ja Stubb
54 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Kiva kun toi lumi sulaa pois
56 min sitten
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Relaatio 1068 - Tuisku
Tänään 01:08
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Islam ja avioliitto 😢
Tänään 00:44
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Tätä ei voi kysyä vauva-palstalla moderaation takia: Mistä nämä puppa-jutut ovat alkaneet?
Tänään 00:27
vierailija
6 Viestiä
Aihe vapaa
6.
"Venäjän aloittama Ukrainan sota, vihreä siirtymä, massasiirtolaisuus ja talouden alamäki painavat Saksaa polvilleen"
Tänään 00:10
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Mielipiteitä nimestä Alexandria??
Eilen 23:06
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Onko kellään kokemusta Suomen Vuokranantajista?
Eilen 23:04
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
K/B-komposti 2.0
Started by vierailija
Sunnuntai klo 18:00
Luettu: 14K
Aihe vapaa
2.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Started by Johnny Appleseed
Sunnuntai klo 02:06
Luettu: 842
Aihe vapaa
3.
Relaatio 1065
Started by vierailija
Sunnuntai klo 08:21
Luettu: 821
Aihe vapaa
4.
Hoitajamitoituksesta - Potkut 800:lle hoitajalle yksistään HUS:ssa, nyt laitetaan mitoitukset kuntoon
Started by vierailija
Sunnuntai klo 13:30
Luettu: 602
Aihe vapaa
5.
Miksi te puhutte täällä vain uutisista?
Started by vierailija
Tiistai klo 08:27
Luettu: 565
Aihe vapaa
6.
Mikko Koivu: Aika puhua
Started by vierailija
Torstai klo 16:44
Luettu: 544
Aihe vapaa
7.
"Janne murhasi kaksi lastaan julmalla tavalla – Nyt kotona on uusi puoliso: ”Meillä on toimiva parisuhde”"
Started by vierailija
Maanantai klo 23:10
Luettu: 506
Aihe vapaa
8.
Tätä kilttimies ei ymmärrä: K-kauppias puristi 17-vuotiaan harjoittelijan rintoja
Started by vierailija
Maanantai klo 19:52
Luettu: 501
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Relaatio 999
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Relaatio 1068 - Tuisku
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
Mikko Koivu: Aika puhua
Latest: Palstapesu
2 min sitten
Aihe vapaa
4.
K/B-komposti
2 min sitten
Aihe vapaa
5.
Relaatio 1066 - talvi tulee
3 min sitten
Aihe vapaa
6.
"Venäjän aloittama Ukrainan sota, vihreä siirtymä, massasiirtolaisuus ja talouden alamäki painavat Saksaa polvilleen"
4 min sitten
Aihe vapaa
7.
Miten lepäisi parhaiten?
6 min sitten
Aihe vapaa
8.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
7 min sitten