TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 SYYSKUUSSA

Taalla on takana kurja yo, tyty nukahti siina 20.30 ja heras 22 jalkeen kun mies tuli toista ja ei toivoakaan etta ois uudelleen nukahtanut. Olin just lypsanyt tisun tyhjaksi yota varten ja toinen oli imetty aikaisemmin, no yritettiin esin tyhjalla pussilla :D , mutta ei kelvannut. mies syotti sitten yoksi tarkotetun maidon ja otti pakkasesta lisaa. Vasahti tytto sitten puolen yon maissa ja heras uudelleen puol 4 ja puol 6 ja puol 7 ja nukku sitten melkein 10een.

Repa
Kyllapa koettelee :hug:

Katrinainen :hug: Mulla oli kauhea pelko sen kaatumisen jalkeen etta nyt menetan F:n. ja vielakin tarkastan etta hengittaa vaikka unimonitori on paalla oisin. Meilla tyty on alkanut nukkuun mahallaan ja kaatamiset ei auta.

Kiloklubi En edes kaynyt vaa'alla kun on tullut ahettua herkkua joka muodossa koko viikon. Taidan olla tasan lahtopisteessa :(

Toihin menosta Maaliskuun tokaviikolla meen ja iska jaa hoitaan tytya ja huushollia! Melkein lasken jo jaljella olevia viikkoja ja suren etta taytyy menna takas toihin :/ . Mutta kun tienaan huomattavasti enemman niin on pakko. En taida saada enaa tukiakaan helmikuussa joten taidan tehda muutaman keikka vuoron sitten tammikuussa.

Ja sitten viela, meilla tyty opettelee jo pinsentti otetta :D Paras paikka on tietty kun on tisulla niin siita vaan mamin loysasta tisunahasta kiinni ja venytys ja kun oikein alahdan niin johan tulee ihana hymy :D . Ihmettelin aluksi mika noin nipistaa kun tyty on tisulla, mutta loytyihan se syy :LOL:

Nyt viihdyttamaan!
 
Merika, kyl se on just noin. Otetaan vastaan mitä sitten tuleekin!

Mä annoin äsken aaoo:lle sosetta ja yritin juottaa tiivi-nokkamukista tisumaitoa. Herra vaan louskutteli nokkaa ikenien välissä ja virnisteli. Ei siis niinku minkäänlaista elettä, et ois alkanu imeen sitä. Pitää kai vaan sisukkaasti tyrkyttää tota mukia, vai onko jollakin hyviä vinkkejä?

Meillä olisi siskon vauvan ristiäiset viikonloppuna. illalla pitäis lähteä ajamaan semmoiset 400 km, kun mies tulee töistä. Pakkauskin on vielä ihan vaiheessa. sain sentään pestyä peitot ja tyynyt, saavat kuivua nyt viikonlopun rauhassa enneku sunnuntaina kotiudutaan. En varmaan pääse koneelle, ku heilun kapustan varressa, joten see you maanantaina!
 
aaoo: Mä tarjosin nyt ensin ihan vaan vettä siitä nokasta. Ajattelin et ku maitoa on tottunu juomaan tutilla, ni vedellä vois olla helpompi aloitella. Vettä ku ollaan tähän mennessä vaan maisteltu pari kertaa lusikasta, ni ei ole tottunut sitä vielä mitenkään juomaan. Tosin toinen nokkakokeilu menikin sitten pelleilyks ja siinä roiskui poskiin jääneet luumut vähän äidinkin päälle, kun leikittiin :D Mut eiköhän se teilläkin lähde vähitellen sujumaan. Pikkusen kokeilet vaiks joka päivä, ni eiköhän se jossain vaiheessa sitten suju. Mein nokassa oli merkintä 6kk-> et ei täs varmaan meilläkään kiire ole :LOL: Hyvää reissua teille!!!
 
Kiitti naukuri :) Sit kun me on kulutettu ikenet puhki tuolla kaluamisella, niin me kutsutaan naapurin täti näyttää meille nokkamukin salaisuudet :D Nyt on pakko alkaa toimimaan, ilma viime tippaa ei taaskaan ehdi mihinkään, moikka :wave:
 
Silitin ja pakkasin pois annettavaksi hirmuisen määrän pieneksi käyneitä vaatteita ja hui kun ne ensimmäiset vaatteet oli pienen näköisiä! Iso tyttöhän tuo jo on.. Tuli tosi haikea olo, olisin niin mielelläni pitänyt vauvan pikkuisena vähän pidempään. Edes sen verran että olis ehtinyt ymmärtää, että siinä se nyt on. Ja painaa muistiin jokainen yksityiskohta. Aika menee niin nopeasti ja vauvat kasvaa vielä nopeammin, ei tätä ehdi tajuta edes.

Olin vaunuttelemassa kun sain puhelun kätilöltä, kyseli miten on mennyt ja haluanko jutella synnytyksestä hänen ja vaikka jonkun ammattiauttajan kanssa. Ettei jää traumoja. Ei ole jäänyt enkä usko että niitä myöhemmin tulee, vaikken synnytystä lämmöllä muistelekaan. Ihanasti tehty kätilöltä kuitenkin, se kävi sairaalassakin moneen kertaan katsomassa ja nyt ajoittain soitellut. :)

Nokkamukista juomista ollaan treenattu hiukan, hyvin näyttäis sujuvan. Ja pinsettiote.. onnistuu. Ei onneks noin pahaan paikkaan kokeile kun LC:n tapauksessa. :D Mun rannetta ja kaulaa lähinnä vaan nipistellään. Uskomattoman kovaa se voi ton kokoinen ottaa kiinni.
 
Marmotta: Mäkin pakkailin yks päivä pieniä vaatteita laatikkoon ja näytti ne kyllä niiiiiin pieniltä! Mäkin olin vähän haikeana... Nyt tuntuu, et en edes ymmärrä miten "iso" tuo poika jo on! Parit haalarit jäi käyttämättä ku olin vaan ajatellu et ne on liian isoja, ei vielä. Niinpä vaan jäi pieneks.

Ja voi P. Meillä on normisti käytössä korvikejauhe. No, kesältä oli jääny pari purkkia valmista korviketta kaappiin ja tarkkana tyttönä en raaskinu heittää niitä pois vaan annoin pojalle, kun menis lokakuus vanhaks. Jep. Nyt on kirkunu koko iltapäivän vähän väliä eikä malta nukkuakaan kun rupee vääntelehtimään. Plaah. Muistin kyllä et siitä valmiista tuli jonkin verran ilmavaivoja, mut en ajatellu et muutamasta annoksesta menis maha noin vinksin vonksin :( Toivottavasti helpottaa ennen yöunia, kun oon jo valmiiks ihan älyttömän väsynyt... |O

Nyt meen kaivaan ruokaa kaapista ja ehkä otan illalla lasin viiniäkin ;)
 
Täällä taasen...


Jotain positiivistakin,niin nyt tää niin sanottu päänukutus onnistuu kohtuu hyvin,kun muistaa vaan olla ajoissa liikenteessä. Söikin pitkästä aikaa. Kerra kävin nukuttamassa uudestaan,nyt on tunnin koisinut häiriöttä,mutta tiedän että kohta varmaan taas huuto tulee kun oikeen kovan paukun pykäsee :/
Kävin allergia sivuilla surffailemassa ja kyllähän nää oireet sopii tosi hyvin kuvaan... mutta yleensä ymmärtääkseni nimenomaan maito ja vilja allergia reagoi pelkällä suolisto-oireilla,et jos siihen päädytään että tää ois allergiaa niin ainakin ois rajatumpi alue. Mutta vielä toivon että ei olis allergiaa....

Huomenna pistän elämän risaseks ja leivon,se auttaa rentoutumaan ja sunnuntaina mun äiti kattoo poikaa että päästään miehen kanssa syömään. Ihanaa... =)

Naukuri,toivottavasti pojan masu asettuu :hug:

Varasin tossa muuten tota nestemäistä panadolia yöksi jos poika sattuu samalla lailla huutamaan koko yön kun viimeyönä,kun ajattelin jos kauheesti sitä sattuu,vois lievittää...
En tiiä kyllä auttaako mahavaivoihin,onko kellään tietoa?

meillä on ihan tajuttomasti noita pieneksi jääneitä vaatteita ja vain kolmet ostin ite,siis vaatekappaleet :eek: Eli melkosesti saatiin ja nyt tuntuu tätä 70-80 osastoakin kertyvän ihan kiitettävästi,hyvä niin,kierrätys on kyllä hyvä homma =)

 
kirjotin äsken mut eipä näköjään tullut viesti perille kun ehti netti katketa välis mut uus yritys..

tänään en sit antanut tytölle perunaa ja siihen loppus kirkumisitkuhuuto eikä ole enää piereskellytkään kuten alkuviikosta, eli selvästi ei peruna sopinut tytön vattalle, ehkä mä joskus myöhemmin voisin uskaltaa maistattaa uudelleen mut nyt kyllä pidän potut kaukana..

ajattelin antaa osan ainakin pieniksi jääneistä vauvan vaatteista joulupataan ja toivon että moni niistä menis niitä tarvitseville, kuluneemmat heitän ehkä suosiolla mäelle ja itelleni voisin säästää muutamia parhaimpia/söpöimpiä vaatteita sitten kun lapset on kasvaneet isoiksi niin saavat sitten ihailla ja ihmetellä niitä.. =)
 
Minäkin oon pakannut pienimmät vaatteet pois, annan oikeastaan kaikki naeutraalit vaatteet siskolle, jolla on laskettu aika joulukuussa ( tosin on nyt jo sairaslomalla, ku paikat lähteny aukeamaan, ja kaula lyhenemään mutta pysyis nyt hetken vielä masussa! ) ja jos tyttö tulee saapi sitten lisää tyttöjen vaatteita :)

Olin tänään tytön kanssa ystävieni luona viettämässä "tyttöjen iltaa" ja oli kyllä todella mukavaa pitkästä aikaa! :)

nyt ajattelin mennä kattomaan BB:tä kun kerrankin olen vielä tähän aikaan hereillä :p öitä :)
 
jouluna kun kadunvarsil tai isompien kauppojen kuten prismojen sisääntulo aulas on niit patoja niin niihin voi jättää joko rahaa tai vaatteit yms..olen ymmärtänyt että joulupadan avustus menee suomalaisille niitä tarvitseville..
 
Täällä sitä vaan taas kukutaan. On pitänyt kovaa kiirettä koko päivän, on ihan tullu vierotusoireita. Mä olin huono äiti, mä jouduin oleen lapsen kanssa melkein ysiin asti liikenteessä ja koko kotimatkan meillä oli iloinen tunnelma autossa -> neiti kiljui siinä mun vieressä minkä ehti :( Autosta ulosottaessa vaikeni eikä enää jatkanut, kotona jo nauro (liekö sitten ollu nalleasussa liian kuuma autossa :/ ), vaihdettiin vaipat, tungettiin unipussiin ja vellipullo perään niin johan neiti nukku. Nukkuu vieläkin vaikka velliaika on menny jo ihan ohi, mahtaa olla väsy pikkulikka.

Tää äippä käy vähän viihteellä huomennakin :D on kaverin tuparit, joihin pääsen sit käymään ku mies tulee kotiin. Tosin oon antibioottikuurilla joten eipä siitä mitään riemua oteta, mut onpahan hauskaa kumminkin. Sinne on tulossa paljon sellasia kavereita joita en oo nähny vuosiin. Ihanaa saada vanha jengi kasaan, mä oon ihan innoissani. Käyn ekaks alkuillasta likan kanssa siellä, sit me tullaan kotiin nukkuun (aiemmin aivan varmasti ku tänään!!!) ja sit äippä palailee sinne ku isi saadaan vahtivuoroon :D

Majj, joo se joulupata on niinku Kurpitsa sano, Pelastusarmeija kerää ja ne kaikki tuotteet lahjoitetaan niitä tarvitseville täällä suomessa auta lähelle-periaatteella. Ku olin skidi mun äiti aina laitto meidän vanhoja vaatteita sinne, aina keräs vuoden verran jotain tiettyjä ja sit vei ne tuohon ostarille pataan. :)

Mutta joo-o, jos mää nyt taaperran tonne sänkyyn, niin onko se ihan varma et ehin just nukahtaa ku taas pitää simmut avata ... :whistle:
 
Huomenta! Oletin liian aikaisin, että se Aku Ankka viikko oli kääntymään päin. Vanhin poika ajoi auton reilusti ojaan eilen hakiessaan pizzoja. Onneksi poika säilyi ehjänä, mutta auto on tuhannen päreinä. Se oja oli nimittäin yli 2 metrii syvä ja auto jökötti seillä ihan tasan nokallaan, takapuoli pystyssä. Mulla on usean päivän jo ollut ihan sairasta aamupahoinvointia ja alavatsakipuja, mutta toivon todella, että se johtuu kaikesta tästä stressistä. En viitti hukata testeihin ainakaan vielä rahaa, kun viimeksi meni viikkoja ennen kuin se herkkä testi edes näytti mitään ja nyt on menkat vasta päiviä myöhässä. Toisaalta, kun olen varmasti joka aamu syönyt noi cerasettet ja täysimetyksellä ja ikääkin 42, niin ei jumankekka voi olla mahdollista.
Kohta pitää sitten lähteä iloisella naamalla liikkaria vetämään, koirat on viety, enää muksut lähtökuntoo ja bussille.
 
kriisi :hug: onneksi pojalle ei kaynnyt kuinkaan. hae ihmeessa testi. jospa vaan hormonit sekoilisi. mutta olisihan se jymy-yllari, jos sina liittyisit jennin kerhoon. :)

mulla on tanaan hiukan rauhaisampi olo. jospa se hermojannitys tasta rauhoittuisi. eihan sita elamaansa voi pelossa alkaa elamaan. kaiken voitavansa voi tehda, mutta kohtalon peliin ei oikein voi puuttua.merika ilmaisi asian hyvin.
 
kriisi onneksi pojalle ei käynyt kuinkaan :flower: ja taidanpa yhtyä myös sinuun, mua on alkanut pelottaa että olisin kans raskaana, ja kun mulla ei ole ollut vielä kertaakaan menkkoja niin ei ole mitään mitä odottaisikaan.. Toivon etten olisi, koska se ei olisi nyt millään tapaa hyvä uutinen.. Ajattelin jos tekisin ens viikolla testin, ihan että saisin itselleni mielen rauhan.. :ashamed: :)
 
majj menkat voi pysyy pitkäänkin poissa. Mulla oli esikoisesta ainakin 6kk ikuisuus kuitenkin. Ja kun säkin imetät niin ihan mahdollista et eivät tuu viel vähään aikaan. Mitä ehkäisyy käytät? Mä alotin just pillerit kun muuten meillä olis varmaan kolme lasta kohta -oltiin niin laiskoi käyttää mitään. Neuvolatäti antoi pillerit 3 kk alkuun ja tekei testin ja negaa näytti. Nyt otan niit pillereit miten muistan, mut otampa kuitenkin. :)
 
merika[/b kondomilla mennään, minipillerit löytyy kaapista mutta ne ei ole vielä käytössä kun tosiaan ei vielä ole ne menkat alkaneet ja tosiaan imetänkin vielä :) Silti mulla on tosi epävarma olo, mutta uskon että en ole.. mutta taidan silti ens viikolla tehdä testin, ihan vain siksi että saan mielenrauhan :) .
 
Risainen yö takana taas, ties kuinka mones. Olisko noin kolmas viikko tätä rallia menossa. Näin aamuisin se kyllä nukkuu ihan rauhassa ja pitkään, tietysti kun mä olen hereillä.
Ostin eilen luontoystävällisiä maissivaippoja, saa nähdä miten on pissat ympäri sänkyä kun heräilee. Tosin järjellä ajateltuna noi vaipathan ei ole yhtään ystävällisiä luonnolle vaikka biohajoavia ovatkin. Eihän niitä täällä saa kompostoida kuitenkaan ja se maissikin kuskataan Italiasta Ruotsiin, missä ne vaipat tehdään. Muumivaipathan olis suomalaiselle se vähiten luontoa saastuttava vaihtoehto (tällaiselle laiskalle pyykinpesijälle, joka ei käytä kestoja), mutta jos en ajattele järkevästi niin olen hyvin tyytyväinen näihin ekovaippoihin.

Onko kenelläkään muuten tullut mitään sivuoireita minipillereistä? Mä odotan kauhulla koska alkaa lihominen ja mielialojen vaihtelu sekunnissa laidasta toiseen. Niin on aina käynyt yhdistelmäpillereiden kanssa, ihme jos ei nyt.. 2 pilleriä jo unohtanutkin, mutta se ei ole mikään ihme tällä päällä, en muista yhtään mitään. Tai saa aikaiseksi, oikein hirvittää.

Olipa muuten hyvä idea toi joulupata pienille vaatteille, pitääkin säästää sellaista varten. Facebookissa on yhdessä ryhmässä myös keräys, johon voi lähettää pieneksi käyneet vaatteet. Ne joko myydään eteenpäin ja rahat lahjoitetaan lastensairaalalle tai sitten vaatepaketit lähetetään sellaisenaan niitä tarvitseville, Suomeen ja ulkomaille. Pietarin katulapsien vaatekeräyksiin me ollaan aina viety isommat vaatteet, kai ne näitä ihan pieniäkin ottais vastaan. Onhan näitä vaihtoehtoja, onneksi. Hienoimmat lahjaksi saadut mekot säästän, muut eteenpäin. Italiassa aion antaa pieneksi käyneet kadun varsien kerjäläisille, niillä kun on joskus lapsi mukana. Pahaa tekee nähdä niitä lapsen tai koiran kanssa. Ja pistää vihaksi, miksi ne edes hankkii lapsia tai eläimiä siihen elämään? Ja turhauttaa, kun ei kaikkia voi auttaa kuitenkaan. :|
 
Pienistä vaatteista: Mä aion säästää mahdollista toista lasta varten suurimman osan meidän pikkuvaatteista. Mut jonkin verran tuli ostettua kirpparilta yms. sellasia vaatteita, jotka osoittautui joko epäkäytännöllisiks tai sit ne vaan olikin niin nuhjusia et en viitsi enää seuraavalle säästää. Mut ne aion sit viedä neuvolalle. Siellä on sellanen iso laatikko, jonne voi jättää lasten vaatteita ja he toimittavat niitä sitten eteenpäin tarvitseville (lähiympäristössä ). Tosi hyvä idea mun mielestä neuvolalta!

kriisi
: Hui! Onneksi pojalle ei käynyt kuinkaan.

Marmotta: Meillä on kans nyt yöllä säädetty kolmatta viikkoa |O Välillä on öitä, jolloin poika herää nälkäänsä ja välillä vaan ähisee ja puhisee ja kitisee tuttia, jonka on lennättäny pinniksen toiseen päähän. No, ihan sama mikä syy, äiti herää yössä kymmenen kertaa ja on aamulla väsynyt :| Meillä kyl nukahtaminen menee ok siinä klo 20 maissa ja päikkäritkin sujuu, mut kyllä tuo yö vaan verottaa kummasti aivotoimintaa. Eilen join yhden lasin viiniä illalla ja nukahdin samantien sohvalle. Ja kello oli 21:30... Mies sitte vihjasi, että saa mennä sänkyynkin nukkumaan :)
 
Kriisi onneksi poikasi selvisi ilman pahempia :hug:

Meillä jyllää tauti tai isäntä sairastaa ja se on melkein pahempaa kuin et lapset on kipeenä voi sitä valituksen määrää

Pienet vaatteet oon varastoon laittanut odottamaan jos isäntä lämpeisi kolmoselle :D no jos sukuun syntyy vauvoja niin voin sit antaa eteenpäin joko lainaan tai omaksi sittenpä sen näkee..

mut ei nyt ajatus luista joten heipä hei
 
Katrinainen: Mie luin kanssa jostain tarinan samanikäisen vauvan kuolemasta ja meinaan on ollut siitä lähtien viellä kovempi pelko..en miekään kauheesti uskalla miehelle asiasta puhua, kun se heti vetää päätöksensä synnytyksen jälkeisestä masennuksesta.. onneksi ollaan jo näin pitkällä et ikää on jo 4 puol kuukautta mut mie en eläissäni tietäs pahempaa kuin menettää jompikumpi pojista. mie melkein tiedän et mie en siitä selviäisi mitenkään..on muitakin pahoja vastoin käymisiä ollut elämässä ja nekin on verottanut mun voimia paljon...ja moni asia on viellä kesken käsittelyn..Anteeksi purkaus mie en mielelläni kirjota tästä aiheesta koska en halua kenellekkään tuottaa ahistusta ja pahaa mieltä vaan toivon että kaikki nauttisivat vauvoistaa täysillä
 
Taalla on taas kayty vauvauinnissa ja pikkumestari oli luokkansa reippain kun piti tehda pikku sukelluksia :D, tais olla ainoa jolla oli viela toi vauvojen sukeltamis refleksi tallella tai liian pieni ymmartaakseen etta vois temppuilla enemman :LOL: . Ostettiin sellainen markapuku jotta voitaisiin viipya pitempaan vedessa. Taitaa aiti tykata koko touhusta eniten :whistle: Ens viikolla sitten kroolataan :p .

Kriisi
Voi kauhistus, onneksi selvisitte saikahdyksella.

Marmotta Me ollaan kaytetty niita maissivaippoja kans. Tosin nyt koko 2 ei mee yon yli joten ollaan pamppersseilla yot ja kestoillaan ja kaytan maissivaippoja sekaisin paivas aikaan. Jouluna ajattelin sitten kompostoida niita vaippoja suomessa kun tahan meidan komposti systeemiin ei saa laittaa vaippoja. Kompostoitavat ruokajatteet haetaan ovensuusta torstai aamuisin =) . Ihanan helppoa.

Pienet vaatteet
Osa saastetaan jos vaikka pikku veikka tai sisko tulis, osan tuon suomeen sukulaiskiertoon ja osan laitan taalla pelastakaa lapset hyvantekevaisyys kipparille. Varmaan suomessa laittaisin sinne joulupataan.

Nyt taytyy menna tankkaa F kun heras!
 
Olispas hauska saada tähän "mun kerhoon" kaveri, eli toinen odottava täältä palstalta...Mutta toki niin että tulokas on tervetullut eikä ihan shokki ylläri...

Repa: Kiva kuulla että pääsette lääkäriin pikkuisen kanssa. Kyllä teitä onkin jo koeteltu ihan tarpeeks ja paljon. Toivottavasti joku selkeä syy löytyy ja pääsette aloittaan vähän helpomman vauva-arjen.

Akupunktio on taivaan lahja!!! Lääkäri löi eilen heti piikit niskaan ja päähän ja nyt olo on autuaan kivuton. Sain tosi aika moitteet siitä että olen näin kauan (1,5kk) kivun kanssa kituuttanut eteenpäin Panadolin voimalla joka ei mulla teho oikeastaan lainkaan. Hauska lääkäri, kun kerroin vaivani, että päähän sattuu alkoi hän tehdä kysymyslista: Kärsitkö univaikeuksista? Oletko kokoajan väsynyt? Oksenteletko? Masentaako? Tuntuuko siltä että et saa aikaiseksi mitään? Onko elämän ilo mennyt? jne. Kaikkiin sain vastata että joo, joo, joo... Ja siksipä hän minua toruikin, sanoin: Hyvä tyttö, miksi olet itsellesi moista tehnyt kivun vuoksi? Jatkuva kipu on kuulema yksi yleisimpiä masennusta aiheuttavia tekiöitä... Jouduin kaksitelemaan että kun mä luulin että nää kuuluu vaan raskauteen nää oireet ja "syytin" itseäni siitä että menin "raskautumaan" näin pian. Lääkäri vaan totesi että pistetään nyt tyttö kuntoon niin pääset nauttimaan raskaudesta. Eli 5 kertaa vielä akupunktiota ja tarvittaessa lisää. Saattaa olla että verenpainekin laskee ja jos niin käy niin jatketaan akupunktiota koko raskauden ajan niin ehkä korkea verenpainekaan ei tule tässä raskaudessa ongelmaksi. Kerrassaan ihana lääkäri, ei muuta voi sanoa!!!

Pienistä vaatteista aion säilöä nyt tietys kaikki, jos tyttö sattuu tulemaan, toki osa sopii molemmillekin. Tosin suunnattomasti toivon että noita pienimpiä (40 cm) ei tarvitse koskaan enää käyttää vaan tulokas syntyy normaalikokoisena. BabyBornin vaatteetkin on isompia kuin nuo meidän pienimmät bodyt...Säätän ne sitten vaikka nukkeleikkeihin. Tosin saatiin lahjaksi aivan valloittava rimpsumekko kokoa 45, sen aion säätää, ehkä laitan jopa kehyksiin ja annan Neealle sitten joskus isona muistoksi siitä kuinka pieni hän joskus olikaan.
 
Päivelöitä.

nyt on leivottu ja appivanhemmat kyläilleet....

Poika vetää ennätyspäikkäreitä ulkona,kun ei oo juurikaan tarvinnut veivaamassa käydä ja sekin mitä on pitänyt on hoitunu muutamalla työnnöllä ja takasin unessa =) Kohta se varmaan kyllä jo herää...

Yö oli hiukan edeltäjäänsä parempi,sai poikakin vähän enempi nukutuks ja minä tietty siinä ohessa. Vain kerran nukuttamisen jälkeen piti käydä poika tainnuttamassa uudelleen ja sit nukkukin putkeen sen vajaa 3h,kunnes sit söi kun alko kitiseen. on se maan mahdottoman näköstä kun se sitä mahaansa valittaa,naama irveellä ja kaksinkerroin :ashamed:
Sain itsekkin nukkua tänään kun laitoin pojan kahdeksan jälkeen ekoille unille,niin mies vahti itkaria ja minä vedin tunnin tirsat. Ihan on kuin uudesti syntynyt :D

Kriisi,onneks pojalle ei sattunut mitään...huh :eek:

marmotta: sulle öihin kanssa jaksuja toivottelee kohtalotoveri :hug:

Miten tarkkaa teillä on taloudenhoito nyt vauvan kanssa? Mua ahistaa edelleen tää muuton keskeneräisyys :kieh: Mulla on talvivaatteetkin jossain pussissa tai laatikossa,missä lie ja pyörittelen kahta paitaa päälläni kun ei oo vaatteita :ashamed: Perushommat,kuten pyykinpesu ja pöytien pyyhkiminen jne. vielä hoituu,mut tuntuu ettei koskaan saa imuroituakaan... no ratkasu tietty olis ettei notkuis täällä :D paljonkohan siivoojat maksaa...? :whistle:

Mullakaan ei oo hajua menkoista...ei oo kyllä kiiruskaan. Olis kans minipilleriresepti,mut ei jaksa hakee,kun epäilen etten muista ottaa niitä ajallaan kuitenkaan ja sit joudutaan käytään kortsuja kuitenkin :p Harvoinhan tässä ees hommiin päästään,et sikäli....

Nyt meen kyllä tsekkaamaan onko mun lapsi ees elossakaan kun herra posottaa kolmatta tuntia :eek:
 

Yhteistyössä