TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

Merika, joo, mä demokraattisesti laskeskelin et tuntuis kaikille passaavan tuo Itäkeskus. Hemuli laitto kanssa, et tahtoo tietää aamulla että mikä paikka on.
Ainoo on se Birdie joka ei oo tulossa, paitsi jos nyt saa tietää paikan vaihtuneen... :D

 
weiss
Iltaa!

Täällä on sitten almironit juotu ja iho on aivan hirviässä kunnossa. Lääkäri oli sitten sitä mieltä, että vaste ei ole toivottu, joten jollei iho parannu kokonaan, niin sitten altistetaan viellä sillä neocatella, joka on kai pelkkää aminohappoa..?? Tuntuu, jotta on pakkomielteenä niille tuo maitoallergia.
Mutta ette usko mitä tänään tapahtui.. Poika jäi lattialle lelujensa kimppuun, kun käväsin laittamassa maidot pulloon ja kun mie palasin, niin siinä ukko ISTUI naama naurussa ihan itte keskellä lattiaa!!! Mummelin kanssa sitten puhelimessa nauruttiin, jotta huomenna se sitten varmaan jo kävelee! :LOL:
Kiire on miehellä.
Täälläkään ei kauhiasti ehdi kirjoittelemaan, kun tuo poika on jokapaikassa ihan sekunnissa. Perässä saa mennä koko ajan. Vessaankin täytyy mies mukaan ottaa, jos esikko ei ole vahtimassa. Mutta jotenkin ihana kahtella sitä uteliaisuutta ja oivalluksia ja kuinka se suu nauruun vääntyy, kun pikkasen poikaa kehuu. Niin ihanaa, vaikka nyt se ihan vauva vauva aika alkaa olla ohi ja siitä muutama tippa on vierähtänny..
Hyppykiikkua on kokeiltu, mutta ei ole meiän juttu. Syöttötuolissa harjoitellaan syömistä ja isukki kanto taloon kävelytuolin, josta sitten onkin riittänny riemua ja helpottaa tätäkin mammaa. :D

Mutta kaikille :hug: jotka sitä tarvitsee ja Majj onnea juhliin!!! :heart:
Poika, Jenni ja Katrinainen, ootta erityisesti mielessä.. :hug: (halusin vaan mainita..)
 
huh huh, meni tunti lukiessa teidan hopotykset :D

Synnytyksesta Minulle sanottiin puolilta paivin etta synnarilta soittavat kun paaset sinne kaynnistykseen. Olin ollut jo 4 paivaa osatolla ttarkkailussa verenpaineen takia. Soitin miehelle etta nyt sitten tuleen sairaalaan pain... Loppuen lopuks paasin synnarille noin puolelta oin... Kaynnistettiin tapleteilla emattemineen. EI enaa ikina kaynnistysta, aamulla toisen tapletin jalkeen kivut niin voimakkaat etta oksensin eka kerran sit kivun lievitysta ja taju kankaalle ja oksennusta koko aamun. Puolelta paivin epiduraali ja sen jalkeen F;n sydan aanet rupes heikkeneen ja neljan jalkeen rikottiin kalvot ja olin 7cm auki. Verinaytteen tytyn paasta, eka hyytyi, toka onnistunut ja laakari sanoi et paa jumissa nyt hata sektioon. Epiduraalia lisattiin ja pahaolo jatkui. Tyty syntyi 17.16 ja ei raakaissyt, lisa hapelle ja 5 pistetta sai... mies sai nahda tytyn siita kohtapuoliin, mut mulle tyty naytettiin noin 15-20 min kulttua ja siihen asti sain sinniteltya, sitten olin kanttu vei kunnes herasin heraamossa, tyty oli kaytetty teholla, jossa laitettu antibiootit ja kanyyli kateen, mies hoiteli tytya (kait, ei pysty enaa muistaan mita tapahtui, nyt pitaa soittaa ja kysya hoito dokumentit). Mina yritin imetella, mies opasti :D , kun katilo selitti hanelle kuinka imetetaan, minulle ohjeet ei mennyt perille. Odoteltiin puoleen yohon saakka paikkaa teholta, mutta minun jalkeinen hatasektio oli vuotanut ja paikka meni hanelle. Mina oksentavana tavan osastolle ja hoitajat otti tytyn yon yli siihen hoitajien tyoasemalle ruokittavaksi... Muistikuvat on toosi hataria.

Poika Minulla kaksi kaveria joille kummallekkin tehty 3 sectiota.

Treffit ma olen viruaalisesti sit mukana... Laitan kaffet tippuun siina 11 maissa taalla ja kayn hakeen nisua kaupasta =)

Nemikan ?, puol vuotiaalle onnea :flower:

Matami Taytyy alkaa norjan kielen kurssi, niin voitaisiin tulla kans sinne... :p

Kakasta Meilla tyty huutaa ja on kirkuvan punanen kun kakkas tanaan, taytyy tosissaan alkaan antaa vetta jotta kakka pehmenis... eilen oli samaan aikaan itkuinen ja mina en ymmartanyt :ashamed: ja laitoin itkuisuuden vasymyksen piikkiin.

Naaman ihottuma Levinnyt :( , mutta silti uskon ettei ole kysymys allergiasta kun iho ei lehahda punaiseksi kun annan ruokaa... rasvaus sattuu oon kayttanyt nyt bevitaa ja bepanthenia. Tunnen itseni niin surulliseksi etta aiheutan kipua tytylle :'( :headwall:

Mut nyt hyvat treffit teille ja tulkaa sit kertomaan meillekkin!
 
Voi nyt helvetti soikoon tuon ipanan kanssa. Kolmatta tuntia herailee 5 minuutin valein kun tutti tippuu. Ja on sekunnissa ihan hereilla, potkii ja myllaa kun paasen makkariin asti. Hieno yo tulossa taas.

Kakkua pitais aamulla leipoa minunkin, ja korvapuusteja. Jos nyt yleensakaan heraan ajoissa kitinayon jalkeen. Suunnitelmissa olis suklaakakku, valiin vadelmia ja mascarponevaahtoa, paalle valkosuklaakuorrutus. Saa nahda mita tulee kun reseptia tuohon ei ole, heitan jotain hatusta. Hatatapauksien varalle olen paikallistanut lahimman konditorian, johon voin hilpaista ja esitella ylpeana edes jotain leipomusta kun mies tulee vanhempiensa kanssa kotiin.

LC ei kuulosta kylla kovin leppoisalta sinunkaan synnytys. Ja toivottavasti veden antaminen auttais Freyjan kakkapulmaan! Ei ole mukavaa pienelle tollainen. Voihan se helpottaa sittenkin kun alkaa massu tottua kiinteisiin, niin ainakin meilla teki. Nykyaan E lajayttaa kainalop*skat (siita maarasta on kakka kaukana, kakka on sivistyneiden vauvojen hommia) saannollisesti 3 paivan valein syotyaan puoli purkkia luumua ja tavara tulee ulos kohtalaisen helpolla. Ja voi luoja, sita sitten tuleekin. Tanaan kesken illallisen kun oli vieraita kylassa. :D

Ottakaa hei kuva treffeilta! Kaikilla Liberokukat rintamuksessa ja levea hymy.
 
Tästä päivästä, treffit onko ne nyt itiksest? ja kertokaas et eikö sinne pääse suoraan rautatieasemalta metrolla. Mä en sittenkään taida uskaltaa lähtee sinne ruuhkaa kahden tytön kans autol -jos pienel palaa pinna. Mut junat keksitty et 9.30 lähtis ja olishan se sit aika seikkailu isommalle. Mä oon hullu kun lähden sinne ja toi 4v. on mukana -mut tää mamma tarvii toimintaa ja kun hoitajaa ei löytynyt niin miks me ei sit seikkailtais -pakataan eväät jne. Mutta pikaista infoa odotan ja jos neiti 4v. nousee vääräljalalla niin sit unohdan koko jutun, mut katsotaan

Weiss tosi hienoo kun istuu jo, sulla vauhdikas pikkumies.

:wave:
 
Weiss: Säkin olet mun mielssä :heart: Onpas pikku mies nopea oppinen. Meidän poika ei ite nouse istumaan mut jos laitan istumaan niin vähän aikaa pysyy..saas nähä millon hokasee kun kuukautta vanhempi näytti esimerkkiä kuinka se tapahtuu kun oltiin kylässä sukulaisten luona. Oli opikeesti huvitavaa kun pojat makasi lattialla nenät kiinni ja kumpikin huutaa omia juttujaa ja sit sitä möngittiin lattioilla ja kiljuttiin :D

LC: Munkin tuttavalle on tehty 3 sektiota ja hyvin on mennyt. sitä vaan kelailee kaikkea aina mut ei varmastikkaan sen takia jää kolmonen tekemättä jos jää niin jonkin muun takia sitten.

Ihosta: Mä olin tänä aamuna niin onnellinen, pitkästä aikaa pojan naama oli suht siisti...kortisonikuuri on purrut, välillä näytti jo et se vähintään mätii kohta..

Oi Nemikalla ollaan saavutettu jo puolivuotta ONNEA TIMILLE

Nyt me lähdetään pojan kanssa herkuttelemaan banaaneilla :wave:
 
Apua! vitsi kun tää jäi näin viimetinkaan ja te kaikki ootte jossain muual kun koneella!! Mun pitäs lähtee ihan kohta jos meinaan tulla. Esikoinen nukkuu viel ja 9.05 pitä olla ulos ovest et ehdittäis junaan.

Nyt löysinkin et siel piazzal on se Robert`s coffee
 
Toivottavasti löydätte toisenne =) sitten kertomaan miten meni!

Meillä mennään nyt pyörimällä eteenpäin, kun ei muuten pääse. Hauskan näköstä touhua. Yöheräilyt on täällä nyt joka öisiä. En viitti enää edes kattoa kelloa tai laskea heräämisiä.

Marmotta, meillä oli neidillä tosi paljon sillon masuvaivoja kun imetin. Se alko se mieletön ähinä ja vääntelehtiminen heti tissillä. Jos annoin pullosta, niin ei sitä samaa tullut. 3kk väheni ähinät tai oikeestaan melkein loppu...imetyshän oli mulla jo melki lopussa ja uskon että se on yks syy miks loppui nuo masuvaivat.
 
Itis passaa!! Ja Robert's Coffee. Tulossa ollaan! Birdie on vissiin ainoa ku ei ole vastaillut, mutta ei tainnut olla Jumboon tulossakaan, joten ei mene väärään paikkaan :) Ja toivottavasti Merikakin uskaltautui matkaan? Jos ei vastaile niin reissussa taitaa olla :) Kivaa! Meillä nukuttiin piiiiiitkästä aikaa klo 8:20 asti, niin en oo aiemmin päässy koneelle... Mutta nähdään klo 13!!
 
huomenta,

täällä on käyny suhina!!

Toki me sinne Itäkeskukseen tullaan!!!! lähdetään tossa ennen puoltapäivää liikenteeseen niin ehditään paikalle ajoissa!!!!

kiitos kun vaihdoitte paikan :)


oltiin eilen illalla viettämässä miehen kanssa hääpäivää! Käytiin ulkona syömässä ja ihanaa oli.. mun mies osaa hemmotella mua.. toi ulkona syöminen tuli meinaan yllärinä.

jep. mutta nyt valmistautumaan mammatreffeihin.

nähdään
 
huomenta,

täällä on käyny suhina!!

Toki me sinne Itäkeskukseen tullaan!!!! lähdetään tossa ennen puoltapäivää liikenteeseen niin ehditään paikalle ajoissa!!!!

kiitos kun vaihdoitte paikan :)


oltiin eilen illalla viettämässä miehen kanssa hääpäivää! Käytiin ulkona syömässä ja ihanaa oli.. mun mies osaa hemmotella mua.. toi ulkona syöminen tuli meinaan yllärinä.

jep. mutta nyt valmistautumaan mammatreffeihin.

nähdään
 
Huomenta teille jotka ette oo jo rehveille matkalla...toivottavasti kahveet sujuu hyvin..voi jospa oisin saanut olla mukana :D

Imetys/ilmavaivat: Näin se taitaa olla että että siitä meilläkin johtuu pierut :ashamed: Kun kerta mitkään ruuat ei tunnu vaikuttavan suuntaan tai toiseen. Poika hörää niin innolla tota maitoo. Mut elän toivossa että kiinteiden aloittaminen vähentäis vaivaa kun tissi jää vähemmälle...ellei sit se ruoka pistä pieremään :/ Ois pitänyt silloin vastasyntyneenä lypsää enimmät pois tai syöttää useammin samasta rinnasta että poika olis syönyt rauhallisemmin ja tottunut samalla hitaampaan maidontuloon. Nyt hermostuu jos ei heru voimalla :ashamed: imuote on tarkistettu useamman kerran,siinä ei pitäs olla häikkää. Mut mietin et mikköhän silloin 2kk iässä pojalla oli öisin vähemmän ilmavaivaa?? :eek: Mitäköhän tein toisin :|

Toinen yö meni levottomasti piereskellessä,mutta ei mitään mahakipuja...kakka tais tehdä tulojaan. Puoli viis vaihdoin vaipan kun alko tuntumaan että tulee läpi (on kuseskellu taas kun palokunnan hevonen :D )viiden maissa tulikin sit ne kakat,vaihdoin taas vaipan,kun poika siis hereillä ja joku tovi tuosta tuli lisää kakkaa :headwall: Mut sit alko miekkosella taas silmä luppaamaan,niin annoin olla ja nukuttiinkin sit 7.30 asti. Mut väsynyt poika oli ja menikin heti 1.5h valveillaolon jälkeen unille.

Birdie hyvää hääpäivää :flower:

Weiss: Hahaa kova vauhti poitsulla,onnea istumistaidon johdosta :D

Carmen:Kuulostaa hyviltä ne crushit :p


Tässä arvon että lähtiskö yhdellä kaverilla käymään...riippuu tosta sateesta että taukoaako vai ei ja missä kohtaa...
 
:D Kasper nukkuu edelleen ulkona ja vettä tulee kuin esterin perästä,äsken tuli jopa rakeita. Pitääköhän naapurit mua hulluna,kun meillä ei siis oo katosta,pelkän sadesuojan armoilla. mutta kun toinen uinuu niin makeesti B)
 
Repa: Hyvät unenlahjat :) Meillä paistaa aurinko, onpa hassua. Kun ei nyt kuitenkaan tän kauempana asuta.

Meillä herättiin yöllä pari kertaa syömään ja pari tutin laittoakin oli, mutta ilmeisesti eilinen verotti (lyhyet päikkärit ) ja poika nukkui tosiaan melkein puoli ysiin. Tai ehkä kasiin ja sit höpötteli. Olin horroksessa enkä muista :D
 
Me nyt taidetaan sitten peruuttaa treffeille tulo,kun meidän kyyti perui :ashamed:
Bussilla ja metrolla pitäis nyt sitten tulla ja oltais siellä ehkä vasta klo.14 maissa tai sitten jo klo.12 jälkeen...hankalaa!
Nauttikaahan terffeistä munkin puolesta.Ehkä vielä joskus nähdään :'(
 

Yhteistyössä