TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

Matamimimmi,no voi kamala :( Ei varmaan kiva kampaamoreissu :ashamed:

Meinasin tehdä viikonloppuna kun tulee vieraita ja pojalla 5kk täyteen su kakun. Ja joo,ei juhlittas muuten pojan kuukausia mutta sattu vaan niin sopivasti samalle päivälle :D
Teen sellasen levyversion,suklainen kääretorttupohja mihin meinasin niitä wiener nougat crusheja piilottaa elleivät kauheen kovia oo...halkasen sen kahtia,väliin päärynää ja sitä valion mokkavaahtoa johon sekotan maustamatonta tuorejuustoo,sit suklaarouhetta päälle tai jotain,en tiiä vielä :p

Minä kans ootan niitä joulukuun senssejä :wave:

Nyt kamut adios :wave:
 
Te ootte kyllä niin ihania, tänne saa aina purkaa mielensä :hug:
Nyt jo onneksi parempi mieli.. :) Ihania kakku ohejita annoitte, ajattelin laittaa väliin sitä vanilija-rahkaa +kermavaahtoa ja pakastemansikoita ja vähän mansikka hilloa sekaisin ja sit niitä liivatteita. :) Kakun koristtelu jäänee vielä auki, jotain kivaa pitää keksiä, edla-mamma , oon joskus katsonut sellasia kakku kuva juttuja, sellanenki ois ollu hyvä jos ois aikasemmin hoksannu tilata.. Jos siis meinaat sellaista mitä minä :LOL: :D

Nyt salkkareita katsomaan :D
 
voi ku ei olis matkaa niin paljoa..ois kiva nähdä sakkia kyllä.

synnytysjutuista: ekahan oli luomuna. ilokaasu ainut mikä ei sopinutkaan..ja aamusta iltaan kesti ennen ku ohi oli koko homma.
keskimmäisestä sain epiduraalin mistä ei sit hyötyä ollut ku lähti ulos tulemaan samantien ku kalvot puhkasivat melkein. mut ihan suht hyvin meni kuitenkin.
ja Timin synnytys oli taas ihan omaa luokkaansa..eka suppari mikä vähän tuntu tuli klo 23 jälkeen..synnärille lähdin puolenyön jälkeen ku olin varma et on synnytyssuppareita.
ja en kerinny ku käyrillä pikaiseen käymään ja samantien saliin. odottelin tuskissani spinaalia..mutta vedet meni ja 7 minuuttia siitä oli poika pihalla..synnytyksen kesto oli säännöllisistä suppareista muksun ulostuloon kaikkineen 24 minuuttia papereissa.. :LOL:
se oli nopeeta touhua. mut luomuna en olisi todellakaan halunnu tehdä.. :|
mut helpoin synnytys se oli kyllä.

täällä masu ollut onneks nyt taas pari päivää hyvänä ja poika ite aurinko.
viime yö vaan oli joku kauhea demonien yö...kitinää ympäripyörimistä yms...
mut se ei haitannu..pääasia ettei toiseen sattunu. vaaan oli kaikesta uudesta oppimisesta levottomuutta varmaan.
poitsu meniki jo yöunille..saas nähdä heräileekö tuosta vielä... :)
mut on nii ihanaa ollu ku ei oo masuun sattunu ku suoli toimi eilen..ja toinenki voi nauttia elämästä..aivan ihana mukelo. kyllä voi äiti olla rakkaudesta sokeana omaan muksuun.

mut nyt kakun tekoon..huomenna tulee puolivuotis vieraita..ja niitäkään ei muuten juhlittaisi mut 3kk nuorempi tyttövauva tulee käymään nii pidetään kekkerit. ja me äidit ollaan kaimoja niin juhlitaan tulevia nimppareita sit samalla. et keksimällä keksityt kekkerit :LOL:
 
Iltaa rouvat! :flower:

Treffeille oltaisiin tulossa, jos paikkana siis edelleen Jumbo? Mutta toisaalta, jos moni ei nyt pääse niin meille käy myös joulukuinen tapaaminen, että on sitten mahdollisimman moni paikalla. Mutta ilmoitelkaahan ajoissa, ettei pimun kanssa lähdetä turhaan ajamaan täältä maalta :D

Synnytyksestä juuri puhuttiin miehen kanssa, että se meni kuin elokuvissa tai vieläkin helpommin jos mahdollista. Aamu viideltä meni vedet, sairaalassa alkoivat supistukset 07 ja puoli kasilta tulivat jo säännöllisinä, klo 11 alettiin ponnistamaan ja klo 12 on Nirppunen maailmassa :heart: Niin oli helppo ja nopea toimitus, että ei ainakaan synnytyksestä jää kiinni meidän lastenteko :LOL: Varsinaista kipua en tunnusta tunteneeni, vaikka tokihan sen huomaa, kun neljäkiloinen patukka tuolta alakerrasta tunkee ulos B) Kivunlievitystä en ottanut kuten olin päättänytkin ja ihan hengitystekniikalla sain vedettyä homman nätisti läpi. Pitää vain toivoa, että on mahdolliset tulevatkin synnytykset edes jotenkin siedettäviä koitoksia ;)

Wiener Nougat Crush on testattu: aika rapsakkaa tavaraa on. Jää ehkä hampaisiin ikävästi niinkuin Daimin sisälmys, mutta maku on tottakai ihana B) Taatusti saat sillä aikaan hyvät leivopomukset, Repa!

Viljat Me aloitimme tänään aamulla maistelemaan puuroa ja näin alkuun ostin Muksun lempeää ensipuuroa. Se on riisihiutaleista tehtyä ja super- vatsaystävällinen. Ajattelin sillä mennä pari aamua ja sitten siirtyä kauraan. Iltavellit tulee kuvioon 6kk synttäreiden kunniaksi.

Edla ja Birdie Minä voin kyllä ajella Tapiolaankin, jos se sopii teille paremmin kuin Jumbo ja "päätreffit" peruuntuvat! :whistle: Helpompi sinne on ajella täältä Länsi-Uudeltamaalta kuin Itään asti.. Miten olis lounas Stockkalla? =)

Me muuten ostimme Nealle syöttötuolin ja pariin kertaan kokeiltiin istuakin siinä tänään. Aika hyvin sujuu sen pehmusteen kanssa (tukee kivasti) ja siinä meidän perheen pää istui pöydän päässä ja komensi äitiä ja isiä pöytää hakaten :LOL: Saas nähdä mihin asti lentää sapuskat kun aletaan oikeasti kokeilemaan syöttiksessä syömistä :LOL:

Mutta nyt sinkkuäitien pariin :whistle:
 
Älkää nyt ihmeessä treffejä peruko! Mua harmittaa tosi paljon, mut kaikkien mahdollisten laskujen mukaan mun saapumisaikani julkisilla Jumboon olis aika lähellä puolta kolmee :(

Voi vitsit oikeesti ottaa päähän, mut ehkäpä sit joulunaikaan... :kieh:
 
Hö! Ei nyt peruta mitään!!!! :) Mulla näyttävästi päivitti vähän viiveellä kone. Äh ja pöh. No mites paluu siihen Itäkeskukseen? Sinne pääsis Edla, birdie, Merika?, Hemuli, Vilmakin tais asua lähempänä Itistä?, carmen?
 
Carmen: Meillä kans odottaa tuo sama Muksun riisihiutalepuuro sitten seuraavaksi. Neuvolasta suositeltiin kauralla aloittamaan ja siitä sitten muihin. Eiköhän se meillä tuo riisi sitten ole seuraavana. Jospa tuolla kauralla me nyt sitten mennään viikonloppuun ja ens viikolla sitten riisipuuroa mukaan :) Onhan nuo valmiit puurojauheet kyllä tosi näppäriä pienten annosten tekemiseen. En ehkä olis jaksanu tavallisista hiutaleista keitellä noita alkuun 1tl:n ja nyt 0,6dl:n annoksia :) Sitte kun annokset suurenee, niin toimii nekin.
 
Merika :( En mä taida oikeesti tulla, sit siinä vaiheessa ootte jo kuitenkin ollu siellä jo hyvän tovin ja sit alkaa immeiset toteemaan et jahas, se onkin aika jo lähtee kotiin tai shoppaamaan. Sit sen vielä kruunais neljän-viiden aikaan kotiinlähtö, jolloin matkustaminen tapahtuisi ruuhkabussissa.

Iso harmi, et mies nyt vielä sit kekkas duuninsakin muuttaa ja sit mä mietin tossa et oikeesti kaikkialle muualle mä pääsisin vielä sillai suht näppärästi, jopa Tapiolaan alle puoleen tuntiin, mut toi ku se on pitkän bussimatkan/matkojen takana, niin sinne ei oikein näppärästi tolla aikataululla pääse. :(
 
Ei nyt kandee päivää alkaa vaihtaa ainakaan. Tavottaisko tieto sit kaikki tulijat ennen lähtöö, et paikka olis muuttunut?

Siis mun kannaltahan olis mikä Itis olis paras, mut tosiaan hyvällä ajalla ehtisin keskustaan ja tosiaan jopa Tapiolaankin (kumma juttu kyllä :/)
 
Meille on oikeastaan se sama onko paikkana Jumbo vai Itis: Kehän päästä päähän joudutaan silti ajamaan, sama sitten onko se I vai III :LOL: Tosin iltapäivän ruuhkat ovat meillepäin sen verran muhevia, että oltaisiin paikalla tasan klo 13/pikkasen ennen ja kotiin lähdössä viimeistään kolmelta. Neiti kun herää auton pysähtyessä niin liikennevaloihin tai ruuhkaan ei ole varaa juuttua :p Punaisia päin vielä ajelee, mutta ei autojonojen läpi :D
 
No nyt näyttäis siltä et paikkana vois oikeesti olla se Itis. Carmen, joo, ainoona etuna se että Kehä I on pirusti lyhyempi ;) Nyt vaan pitäis toivoo, et Birdie löytää ittensä koneen äärelle aamulla et vois lukea täältä muutoksen. Sekä Kriisi tuskin tulee tapaamiseen ilman että tsekkais koneelta ekaks aamusella onko jotain muutoksia.

Jos paikan muutos olis ok, niin sithän se olis klo 13 ja Piazzan Robert´s (vai mikä se nyt oli)...
 

Yhteistyössä