TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 LOKAKUUSSA

Huomenta.

Meillä oli eilen illalla vähän känkkä päällä ja jäi puuron syönti vähäiseksi, joten herätys aamulla klo 6. Tosin vellipullon syötyää jatkoi unia ja herättelin klo 8, että saatiin esikko vietyä eskariin.

peitto: meillä on kaikilla kolmella ollut alusta asti peitto käytössä. Enkä ole siinä mitään ongelmaa huomannut, mujtta tämäkin on taas niitä yksilö ja tapakohtaisia juttuja.

nukkuminen ja reissut: Meillä kyllä nukutaan missä vaan varsinkin, jos vaunuihin pääsee. Naapuri oli pari viikkoa takaperin kauhuissaan, kun moottorisahalla päristeli ja jälkeenpäin vast huomasi meidän pikkumiehen olevan ulkona. Ei siin mitään pikkumies veteli normi mittaset päikkärit. Lisäksi ollaan kesän aikana oltu pari kertaa jokkis-kisoissa ja samalla tavalla nukkuu siellä, kun uni tulee. Synttäreilläkin oltiin ja orkka soitteli, mutta poika veteli tyytyväisenä rintarepussa uniaan vaikka vaarin kanssa laitettiin jalalla koreasti.

Nyt tietysti toteatte, että ompa itsekäs äiti, mutta tämä malli toimii meillä.

Jossu & K kohta 5kk
 
Hiiristä vieläjuu kivoja lemmikkeinä, muuten saisivat pitää bileitä täällä sisällä, mutta mun pelkona on taudit. Yli puolessa päästäis/myyrä/hiiri kantaa eteläsuomen läänissä on myyräkuume. Ja ei minulla nyt väliä, mutta miten lapset siitä selviäisi. Noh nyt ollaan tilkitty kaikki mahd tulo ja meno aukot - tää kittas ja laitto ties mitä virityksiä - myrkkyä laitetaan lisäksi alapohjaan.

JenniMä en pysty kattoon ollenkaan tota ohjelmaa. :'( Tieto lisää tuskaa. :)

SoseistaOottepa ahkeria niindenkin suhteen. Sitten kun meillä niitä syödään mutta siihen on vielä pitkä aika, ni kaupan sooseilla alotetaan ja sit hammaskalusto onkin jo hyvällä mallilla että tää laiskuri alkaa tekee ite = antaa tuoreen hedelmän sellaisenaan. Ruuan laitosta kyllä tykkään kovasti, mut sekin o jääny vähemmälle ku kaikkeen ei kerkee.

Ajattelin laittaa ilmoo johki lehteen/kaupan seinälle "etsitään mummelia kotiavuksi", mulla olis hirmu paljon mielenkiinotoisia työjuttuja, mutta aika ei riitä millään ja päivisin sitä saa tehtyä sitä sun tätä ja koti on rempallaan - ihanteellinen olisi sellainen joka kävisi kerran pari/vko ja olisi maijan kanssa + laittaisi kotia mikäli ehtisi. Mitenkähän tällänen onnistuu?
 
Jossu: et ole itsekäs, mä kanssa liikun näiden naperoiden kanssa ihan tavalliseen tapaan..K nukkuu rattaissa, autossa, vieraissa ym..missä sit ollaankin. Ja meillä tämä on toiminut..

Meillä on HAMMAS :heart: :heart: :heart: Äitin kullasta on tullut iso
 
JossuOon yhtä itsekäs ja niin pitääkin. Meillä on sama meininki. Ollaan oltu festareilla kesällä ja kaiken maailman jutuissa ja neito on tyytyväisenä nukkunu kaiken maailman melussa ja moottorisahakin on hyvä ääni :LOL: Oon huomannu että jos ihan hiljasta ni säpsähtelee pieniin mutta sitten ku on tasainen sorina ja porina ni isot äänet menee mennen tullen. Meillä kun toi musiikki kuuluu elämään että aina soi joku torvi ku mun täytyy kuunnella hirveesti musiikkia jo työnkin puolesta. Jos alkais nää pakolliset kotityöt :whistle:
juu ja peitotkin meillä kaikilla - joskus on neito vetäny peiton korviin mutta niinhän me aikuisetkin tehdään.
 
Huomenia!

Jessus kun väsyttää...alkaa taas univelkaa kerääntyä,pitäis saada yks hyvin nukuttu yö taas alle että jaksaa. Mutta poika senkun "juoksee"unissaan joka yö |O Musta alkaa kanssa tuntumaan että toi unipussi ei oikein toimi meillä :/ Vaikka poika potkii peittoansa,mutta tuntuu silti pysyvän lämpimänä kun koko ajan huitoo. Se peitto tekee pinniksestä sellasen "pesämäisen",ei oo liikaa tyhjää tilaa keinua ees taas. Poika ei oo sellaseen tottunut kun vaunuissa suht pesämäiset oltavat :D Enkä usko että toi vois peittoonsa mitenkään tukehtua,niin aktiivinen nukkuja on |O

Herättiin sentään klo 7 ja nyt poika ekoilla päikyillä ulkona. Tänään lähemmäs 10 plusastetta ja laitoin pojalle päälle bodyn,housut, sukat,villasukat ja äippiksen vanupuvun. Pipopäähän =) Ei meidänkään poitsu mikään vilukissa ole missään nimessä,vaikka eilen aamulla toppapukuun sulloinkin. Mutta silloin olikin asteita vain 2 ja helkatin kylmä. Mulla on kolmet varusteet tossa esillä,aamulla laitan tukusammin päälle jos ollaan nollan tietämissä,päivemmällä tietenkin kevyemmin... nyt on tosiaan melkoista vaihtelua lämpötiloissa.

Katrinainen: Huh,onneks ei mitään sattunut :eek: Kasper varmaan vetää yhtä sun toista henkeensä kun kiinteisiin päästään kun maidotkin vetää henkitorveensa tasaisin väliajoin |O


Kauankohan meikä pysyy vielä terveenä...miehellä nous kunnon kuume eilen illalla,mitään nuhaa ei oo,pikkasen yskää. Kai mulla on super vastustuskyky,kun luulis näillä univeloilla ja jne. olevan jo sen verran hyvä saalis viruksille,että pamahtais...mutta parempi näin tietysti
=)

Nyt sohvalle torkkumaan :wave:
 
Punnitus oli ´1,2kg, joten hyvin on pizzasuklaakuuri toiminut. Tämä flunssa on niin suolesta, eilen vielä oli 38 kuumetta, joten ei jaksa edes huolehtii tosta painonlisäyksestä. Kunhan selviäis hengissä tästä taudista. 3v alkaa olee niin terve, että jaksaa juoksuttaa, mutta nyt vauva yskii varsinkin yöllä. Pitää silti lähtee avoimeen valokuvaukseen just ja huomenna olis taas liikkarinveto aamulla, meillä kun ei oo sijaisia.
 
weiss
Huomenta..
On siivottu ja puunattu ja nukuttu päikkäreitä.. Minuu jännittää ihan hirviästi, kun tää mamma lähtee tänään bilettämään. Pelottaa jättää tuo pieni hoitoon :( .. Mitä jos yöllä sattuu jotakin.. apua! Ihan hirveä tunne.. :ashamed: Mutta en kehtaa peruakaan.
Onnea poika pojalle hampusta. Meillä ei vielä ole puhjennu, ien on kovin rosoisen tuntuinen ja aiheet näkyy..
Menkat kun tosiaan alko keskiviikkona, niin on aivan kauheat!!! :kieh: Saa kyllä tunnin välein käydä vaihtaa sekä siteen että tamponin. Yöllä lorina kuulu kun kävin sen sata kertaa vessassa. Saa nähä kuinka illalla käy? Onneksi tuo alkoholi vaikuttaa positiivisesti.

Kovin on hiljasta.. Niin onneksi katrinainen pääsittä säikähyksellä, nuo on tosi inhottavia juttuja..
Mutta viikonloppuja kaikille. Mie palaan jos selviämme vkonlopusta hengissä.. ;)
 
Heips!

Neiti nukkui omassa sängyssä 20-04 ja sitten otin viereen. Ilmeisesti nyt kun alan sitä siellä nukuttamaan yöt, niin tulee tuo yks herätys. Mutta ei haittaa, kun saan alkaa miehen vieressä taas nukkumaan.

Peitto, on meillä käytössä. Ihan se äippäpakkauksen peitto on ollut. Välillä se on päiväunilla korvissa tai miten vaan, mutta en tuosta paniikkia osaa ottaa. Unipussista ei ole kokemusta ollenkaan.

Poika04ja08, onnea hampaasta :flower:

Katrinainen, varmasti säikähditte :hug: Itekin oon joskus säikähtäny hurjasti, kun on oksentanu oikein kunnolla ja näyttäny et tukehtuu. Ja sitten pienempänä nousi maito aina ylöspäin ja sitä höki tosi ikävän näkösesti. Siinä sekunnissa kerkiää miettiä vaikka mitä; nyt se tukehtuu ja mitä teen jne :| Sitten tuntuu että vasta kunnolla säikähtää, kun se tilanne on ohi. Tulee sellanen tärinä.

 
Peitosta, meillä on kans alusta asti ollut käytössä :)
jossu Minunkaan mielestä tua ei ole itsekästä! :) Tuosta kyläilystä / reissaamisesta onnistuu nykyään meilläkin ihan hyvin, pää asia että vaunut on mukana niin saa niihin laittaa tytön nukkumaan :) Yleensä suuntaankin kaupunkiin, kaverin luo tms juuri kun tyty on nukahtamassa.
weiss Hyvin se pieni hoidossa pärjää! nautit nyt kun kerrankin ulos pääset! :p
katrinainen Onneksi selvisitte pelkällä säikähdyksellä! :hug: Meillä J on kans joskus vetänyt maitoa pullosta henkitorveen ja kyllä oon säikähtäny!

Yö meni normaalista oisko 3 syöttöä, mies sanoo että oon liian lepsu antamaan tissiä, mutta kun mä haluan nukkua! :ashamed: Enkä valvoa 24/7 ! |O
Niin ja tuosta miehestä, taas kehtas väittää että kotona oleminen vauvan kanssa on helppoa kun mikä, ettei mun tarvi täällä mitään tehdä olla vaan ja välillä vähä antaa ruokaa.. Joopa joo! :headwall:

 
Moikkelis!

Rokotuksen jälkiseurauksista vihdoin toivuttu! Toka kerran piti kuulemma olla helpompi kun sen ensimmäisen, mutta eipäs ollutkaan, ainakaan meillä. Miten PipsaPossu teillä on mennyt noiden meningokokkirokotteiden jälkeiset?

Weissille antoisaa iltaa! Sä olet joka sekunnin ansainnut, joten pidä lystiä oikein olan takaa.

majj: Semmoisia nuo miehet on. Meidän isäntä ei ole juuri uskaltanut kommentoida vauvan hoidon helppoutta. pelkää varmaan, et saa samoja kuitteja isäkuukauden aikana :) Kyllä mä sille jo sanoinkin, et ihana tulla sit töistä kotiin, kun huusholli on puhdas ja lämmin ruoka odottaa hellalla ;)

naukuri: hitsi kun oisin lukenu palstaa aikaisemmin, niin oltais voitu treffata ja lähteä vaikka käveleen, tai jotain... Tänään ois ollu meilläkin ihan mitään tekemätön päivä.
 
aaoo: No hitsin hitsi! Just tulin kotiin sieltä Jumbolta. Menin bussilla, mutta kävelin takaisin. Pitää ottaa joku päivä uusiks :)

poika: Onnea pojan hampaasta!!

Tuosta vauvan mukaan ottamisesta. Ei ole munkaan mielestä mitenkään itsekästä. Meilläkin vauva on alusta asti kulkenut mukana ja nukkui tuohon 3kk ikään asti ihan missä vaan ja miten päin vaan. Sitten muuttui. en tidä miks, mutta nukahtaminen on vaikeaa hälinässä. Vaikka meilläkin tässä pihaympäristössä on huutanu sirkkelit läpi kesän ja poika on nukkua posottanu, ni on se kuitenkin erilaista hälinää ku mitä ihmisistä lähtee. No, vaunut on aina paras; sinne nukahtaa. Meillä vaan ei monillekaan kavereille saa vaunuja lähelle ovea (kerrostaloja ), joten sellaset vierailut tehdäänki sitte melko nopsaan päikkäreiden välissä.

Nyt otetaan vähän omaa kokeilua tänä viikonloppuna. Annetaan pojalle muutama päivä pelkkää maitoa ja katsotaan tapahtuuko tuolle iholle mitään. Ikävän näköinen tuo selkä, päälaki ja jalat. Ja naamassakin välillä vähän ihottumaa. Ei pahene eikä helpota millään. Sehän kyllä alkoi jo ennen kiinteitä, mutta katsotaan nyt kuitenkin et auttaisko pieni tauko yhtään. Ehkä noin lyhyessä ajassa ei vielä näy mitään eroa..?

Öisin herätään edelleen monesti, mutta viime yönä sain sellaisen muutoksen aikaan, et ku annoin pojalle maidon klo 5:15, niin otti ja nukahti uudestaan! Ja sit heräs 7:40 :) Jiihaa! No mutta kovasti kyllä pyörii ja hyörii ja pitää älämölöä öisin. Tuttia vaan tungen suuhun. En tiedä mikä toista herättelee.

weissille mukavaa iltaa, nauti! :) Kyllä vauva pärjää ja sinä olet illan ansainnut!

Huomenna olis tän äiteen shoppailupäivä kavereiden kanssa!! Käydään vähän kenkä- ja vaateostoksilla ja syömässä. Ihanaa!
 
aurinkoista päivää!!

Poitsu jokeltelee leikkimatollaan, joten nyt on hyvä hetki pikavisiitille :)

Eilen oli pojan 5kk neuvola! painoa oli 7860g (+400g/kk), pituutta 56cm ja pipoa en muista tähän hätään... Sai rokotteen ja eilisilta olikin yhtä kräninää... No onneks panadol autto hyvin ja yö nukuttiin hienosti!! Neuvolassa kaikki ok. Saatiin liha ja puurolupa.. Ja tässä vaiheessa aattelin alotella noilla valmiilla lihasoseilla ja puuroilla. Täytyy sitten muuton jälkeen alkaa tekemään itte niitä.. Ja toistaseks menekki on aikas pientä, joten senkään puolesta en viitti ite tehä!

kiloklubi: -500g viime viikosta!! oon super onnellinen. Alkuperäseen tavotepainoon matkaa 3,2 kiloa... Mutta nälkä kasvaa syödessä, varsinkin kun katoin valokuvia vuodelta 05 jolloin oli tosi timmissä ja nätissä kunnossa.. Ai mitenniin itsetunto hukassa???

Sain puhtaat paperit fysioterapeutilta lantionpohjan lihasten suhteen. Jes. ei tarvii sielläkään enää ravata..

Poitsu on tosissaan oppinu ton kääntymisen.. Eilenkin käänty kaks kertaa. eihän se paljoa oo, mutta jotain kuiteski.,

nyt täytyy mennä tekeen remppabudjettia ja suunnittelemaan vaatehuoneen sisustusratkaisuja ikean sivuille...

mahtavaa viikonloppua

birdie + poitsu tänään tasan 5kk
 
Katrinainen, varmaan säikähditte, hui, :hug: !

Peitto, meillä käytössä, mutta ei pysy päällä, neiti on kova potkimaan....

Oltiin aamupäivä Edithin kanssa shoppailemassa....ja taas mamman rahat meni :/ ....itselle en ostanut mitään....taas kerran :( ...luin tuossa, että olette jo rattaissa kuljettaneet vaaveja...ajattelin, et tänään kokeiltaisiin ja vaihdettaisiin ratasosa...meillä joutuu tekemään hiukan töitä sen eteen....ottaa adaptori pois ym.....ajattelin vain, et neiti viihtys varmaan paremmin, kun näkis vähän maailmaa :D .....suositus rattaiden käyttöön on kyllä 6kk....

Reissailut/kyläilyt...ihan hyvin on mennyt...liikutaan melkein mihin aikaan tahansa...en ole ollut niin tarkka päivärytmeistä :ashamed: ......edellisen muksun kanssa olin kellontarkka....ja hiukan stressas välillä :/
 
Edla-mamma: No toi Babystylen tarjous onkin aika hyvä siitä pussista. Mä maksoin muistaakseni 39e, kun se oli kans jossain tarjouksessa silloin. Huomasin, et joku möi tota pussia Huuto.netissä untuvamakuupussina... Eihän se mitään untuvaa ole.

Matamimimmi:
Samoista syistä meillä testataan tänä viikonloppuna ratasosaa. Et poika näkis sieltä edes jotain. Mutta aika kaltevana aion selkänojan pitää. Meilläkin suositus 6kk-> mutta en aio istuttaa poikaa niissä. Tosin tuo meidän 68-senttinen jäppinen on paksun makuupussinsa kanssa kyllä tuossa vaununkopassa (74cm koppa ) aika naftisti, et ehkä se vaihto olis senkin puoleen ihan aiheellinen :D Ettei tarttis polvet suussa nukkua...

Saanko muuten suositella yhtä teetä teille? Jos siis kukaan muu on teeintoilija :) Mate-juoma. Forsmanin valmistamaa (tai maahantuomaa... ) ja ihan älyttömän hyvää!! Tavallaan vihreä tee on siinä pohjana, mutta ei kyllä maistu vihreälle teelle. Siinä on antioksidantteja, C-vitamiinia ja kofeiiniakin. Pussissa lukee et pitäs nälkääkin loitolla ja piristäis oloa :) Ja mähän ostin! Maistoin sitä eka Coffee Housessa ja löysin sitte pussin Prismasta. Siis Mate-juoma, makuna Kuuma tanssi (passion-hedelmää yms.). NAM!
 
oon ihan kuula jumissa...en saa päikkyjä nukutuks ja silmäpussit huitelee polvissa :ashamed:

Ei munkaan mielestä oo itsekästä pitää vauvaa menossa mukana...itseasiassa haluaisin että voisin toimia niin,että senkus lähtee vaan...mutta kun tuo meidän poika ei valitettavasti hyväksy sellaista. Parikertaa oon lähtenyt kaupungille siinä uskossa että se siellä nukkuu vaunuissa jne,mutta niin vaikeeta se on ollut kun joudut kantamaan toista ja työntämään samaan aikaan vankkureita ja kitinää ja lätinää |O Kavereille meno kyllä onnistuu jos vaan lähtee matkaan silloin kun poika nukkuu ja palaa kun poika nukkuu,mutta toi just rajoittaa vaunuilla liikkumista kun pitää toimia unien aikaan...autoillessa taas voi kulkea hereillä ollessa,mutta sit on kuitenkin lähdettävä kun poikaa alkaa väsyttämään,kun ei suostu missään sängynpäällä nukkumaan tms. :headwall: Mitään kellorytmiä meillä ei oo,toimin väsymyksen pohjalta....

Birdie,pituutta 56cm? Ei kai ;)

Weissille hyviä iltamia :wave:
 
birdie: Minäki aina välillä ajaudun katselemaan koneelta muutaman vuoden takasia kuvia, niin kyllä silloin alkaa masentamaan tämä oma kroppa :| Toisinaan taas oon ihan tyytyväinen tähänkin :) mut silti ois haaveena saada litteä vatsa vielä joskus :whistle: :D

Minäpä otin ja pesin meidän huushollin lattiat :p
 
naukuri Jostain muistan lukeneeni että tee on yksi hyvä laihdutus keino.. Kerrohan kun olet hetken testaillut tuota teetä, pitikö tosiaan nälän loitolla? Itse juon teetä aina silloin tällöin, kahvia en ollenkaan! :)
 
Weiss Hurjan hauskaa iltaa, nauti :)!

Katrinainen Onneksi selvisitte säikähdyksellä :hug:

Kriisi Pikaisiin paranemisiin!

Peitto/Unipussi Molemmat löytyy ja molempia olen käyttänyt. Tällä hetkellä käytössä on peitto, koska tyttö tuntuu pysyvän sen alla paremmin lämpimänä. Peitto on taiteltu niin, ettei sitä saa kiskaistua kasvoille :).

Kyläilyt ja reissut Neiti on menossa mukana milloin missäkin. Nukkuu vaunuissa ja sylissä useimmissa paikoissa. Kaupassa ei yleensä nukahda, vaikka olisi väsynytkin :/ elikkäs shoppailureissut ei saa kestää liian pitkään. Kaupassa kyllä voi olla, jos tyttö on ehtinyt ennen sinne menoa nukahtaa. Kylässä saan tytön nukahtamaan syliin, joten vierailut onnistuu.

naukuri Mukavaa shoppailupäivää huomiselle :). Määäkin haluuuun vaateostoksille!!!:D

Maistatin tänään tytölle kauravelliä. Ajattelin, että ei varmasti tykkää, koska ei se maistunut mielestäni miltään. Mut hupsheijaa, neiti söi hyvällä halulla kaiken mitä tarjosin...en kyllä antanut näin eka kerralla kuin n.30ml. Huomenna kasvatetaan määrää.
 
Repa: Meillä on varmaan aika samanhenkiset vauvat tuon reissaamisen suhteen. Meilläkään ei poika ota päikkäreitä missään vieraalla sohvalla (enää... ). Tänään kävin ostoksilla ja kun poika heräs, siirsin kaverin rintareppuun, koska muuten olisin saanut kanniskella. Vaunuissa ei viihdy kauaa hereillä ja alkaa kitinä. Ja jos ei unille pääse silloin kun väsyttää, niin ei naurata enää ketään. Huuto on aivan kamala! Kauppareissun jälkeen syötiin ja sit paluumatkan(45min kävellen ) poika nukkui, kun oli taas uniaika. Mekään ei mennä kellon mukaan vaan pojan unen mukaan :D
 
joo... pituus 65cm.. Tän mamman pää on kadoksissa.. Tässä yks päivä imuroin, mutta unohdin imuroida meidän makuuhuoneen :LOL: Siis miten voi unohtaa imuroida jonkun
huoneen??? käsittämätöntä..

reissaaminen poika kulkee kiltisti mukana niin kylässä kuin kaupungillakin... Rautakaupassa jokelteli ihan innoissaan ja varsin kiltisti on kahvilassakin... Poika menee sinne minne minäkin (ei tosin baariin tms...).. Ja nukkuu vaunussa päikyt ihan normaalisti oltiin reissussa tai vaunuttelemassa. Ja hyvä niin..

no nyt niitä kotihommia tekeen..
 
Kyläily&Reissailu Mä kieltämättä välistä jätän menoja vähän väliin kun en jaksa ottaa sitä riskiä että meidän tytsi saa raivarin. Aina välistä näin käy ja Neea huutaa hiestä närkänä ja naama punaisena tovin jos toisenkin. No tuttujen luona kylässä tuo ei niin "ahdista" mutta vieraassa ympäristössä kyllä... Tarttee olla tarkkana syöttämisen ja unien kanssa. Nyt tosin alkaa jo vähän helpottaa tuo kun ikää on tullut lisää, ei neiti raivostu ihan niin helpolla. Sitten sekin on hieman huono (?huono ja huono?) puoli kun tyttö on tottunut nukahtaan itsekseen omaan sänkyyn niin sylissähän sitä ei sitten saa nukahtaan millään. Olis joskua kyläillessä vaan ihan hyödyllistä...No vaunuihin saa nukutettua, mutta ei kyllä nuku kauaa jos vaunut on paikallaan. Meillä tuo neiti on aika kranttu siitä missä nukkuu.

Weiss Nyt kuule kaikki pelot lapsukaisen pärjäämisestä roskakoriin ja menoksi! Olet vapaasi ansainnut ja anna palaa meidän muidenkin puolesta (kade). Vietä unohtumaton ilta! Ja ota yksi viini lasi/siideri/olut mun puolesta.

Mä en kohta enää uskalla katsoa peiliin kun en mahdu pian kuvaan...Maha on jo ihan hillitön, johtunee varmaan siitä että ei se juuri ehtinyt palautua edelliseltä kierrokselta :LOL: Tosin ehdin kyllä jo käyttää farkkuja jotka mahtui ennen Neeaa päälle, vaan hetken tosin, mut parempi sekin kuin ei mitään. Paino on toistaseks pysynyt samoissa kuin ennen tätä raskautta. Toivottavasti vielä hetken pysyiskin...Mutta paluuta entiseen KiitosPilateksen-mahaan ei varmasti enää ikinä ole. Mutta mä olen äiti ja se saa vähän näkyäkin :)
 
Vielä kyläilystä ja reissaamisesta Ei meilläkään neiti viihdy hereillä kauaa vaunuissa. Rattaissa viihtyy kohtalaisen hyvin hereilläkin, jos ne liikkuu. Mutta kauaa ei jaksa niissäkään hereillä ollessa istuskella. Syliin siis joutuu ottaa ja kanniskella. Tämän takia en ole juurikaan jaksanut tytön kanssa lähteä kaupoille, pikaisesti olen vaan piipahtanut. Metelissäkin nukkui ennen paremmin, nykyään äänet kiinnostaa niin paljo, että nukkumisesta ei meinaa hälinässä tulla mitään. Syliin tyttö oppi nukahtamaa ilman tissiä vasta tässä ihan viime viikkoina, ennen päiväunet oli parasta nukkua vain vaunuissa. Nyt voin sylistä siirtää sänkyyn tms. naukuri Meillä sama juttu, jos pääsee yliväsymys yllättämään. Siinä ei tosiaan naurata ketään! Huuto on ihan mahdotonta, eikä sitä meinaa saada loppumaan millään :( . Aika tarkka kyllä olenkin nukkuma-ajoista, kun tiedän ettei tyttö kahta tuntia kauempaa jaksa putkeen valvoa...en tiedä olenko liiankin :ashamed:
 

Yhteistyössä