[QUOTE="Halloumi, post: 34872505, member: 155411"]
Itse olen alustavasti esihenkilölle ilmoittanut toiveen aloittaa vapaat pääsiäisestä, pitäisi vielä jutella HR:n kanssa käytännöstä. Olen töissä isossa kansainvälisessä firmassa joten meillä on sähköinen palvelu kaikelle tällaiselle. Osalle tiimistä olen kertonut suoraan, osa on jo arvannut itse, mutta enää tässä vaiheessa en piilottele mitään, maha ei ole itsellä edelleenkään kovin iso mutta kyllä sen jo näkee silti
Minullakin on istukka edessä mutta olen silti tuntenut satunnaisia liikkeitä noin viikolta 15 lähtien ja nyt edelliset kaksi viikkoa ihan kunnon potkuja ja möyrintää päivittäin (22+1 tänään). Tyyppi tykkää aina hengailla joko ihan vasemmalla tai oikealla puolella niin hyvin tuntee liikkeet ja mieskin on tuntenut potkut jo mahan läpi. Tällä hetkellä vointi on tosi hyvä miinus jokapäiväinen närästys, olen pystynyt vieläkin jatkamaan juoksulenkeillä ja salilla käymistä ilman ongelmia ja koiraa lenkitän joka päivä, otan tuon kaiken liikunnan plussana tässä vaiheessa niin kauan kun se vaan hyvältä tuntuu.
[/QUOTE]