Näimpä....toivottavasti unohtavat koppiinsa vaikka viikoksi aluksi ja joku vähän hivuttelis.Onko ensikertalaisia vankilassa eli pääsevätköhän vapaaksi istumalla puolet?
ja suomen elinkautinen on oikeasti vaan niin nolo muutenkin.
ja mikäs niillä on siellä ollessa. Niitähän suojellaan siellä koko ajan ettei vaan kukaan pääse lyömään.
elinkautinen on kaikille vangelle sama 12v jälkeen voi hakea ensikerran armahdusta jos sitä ei tule istutaan lisää ja oli siinä joku kuinka usein sitä sai hakea mutta kummiskin, ainakin 12v istuvatOnko ensikertalaisia vankilassa eli pääsevätköhän vapaaksi istumalla puolet?
ja suomen elinkautinen on oikeasti vaan niin nolo muutenkin.
ja mikäs niillä on siellä ollessa. Niitähän suojellaan siellä koko ajan ettei vaan kukaan pääse lyömään.
Vahinko :OAika raju tuomio. Siis mun mielestä murha on semmonen, että suunnitellaan että joku tapetaan ja sitten tehdään se. Tässä oli kumminkin kyseessä kai vahinko. Karmea tapaus ja mua ei tosiaan haittaa vaikka kaasutettaisiin nämä pahat ihmiset, mutta silti...
Sun mielestä ehkä, mutta lain mukaan murha ei vaadi suunnitelmallisuutta, riittää, että teko on erityisen julma ja raaka. Siitä et varmaan ole eri mieltä, että sitä tämä tapaus oli?Aika raju tuomio. Siis mun mielestä murha on semmonen, että suunnitellaan että joku tapetaan ja sitten tehdään se. Tässä oli kumminkin kyseessä kai vahinko. Karmea tapaus ja mua ei tosiaan haittaa vaikka kaasutettaisiin nämä pahat ihmiset, mutta silti...
Ei mihinkään. Kuolemantuomio olisi näille ainoa järkevä. Ja mahdollisimman hidas sellainen. Laitetaan molemmat pakettiin pariksi päiväksi ja aina kun just meinaa delata niin vähän happea lisää.Vankilavuosi pelkääjien osastolla maksaa 70000-80000 euroa ja jos nämä kaksi lusivat vaikkapa noin 16 vuotta niin hintaa 2,5 miljoonaa euroa. Mihin tämä yhteiskunta heitä enää tarvitsee?
vahinko? sulla on oto käsitys "vahingosta".... pelottava ajatus että olet jonkun lapsen äiti/isä mikä lienetkään.......Aika raju tuomio. Siis mun mielestä murha on semmonen, että suunnitellaan että joku tapetaan ja sitten tehdään se. Tässä oli kumminkin kyseessä kai vahinko. Karmea tapaus ja mua ei tosiaan haittaa vaikka kaasutettaisiin nämä pahat ihmiset, mutta silti...
siis kyllä minä periaatteessa ymmärrän mitä tuo tarkoittaa vahingolla. Ei ne varmaan olisi oikeasti halunneet päätyä vankilaan ja halunneet että tuo tulee ilmi, ne olisivat halunneet jatkaa eerikapienen sielun piinaamista sen koko elämän. Kun sitä koko lapsuus olisi hakattu ja alistettu nin sen elämä olisi pilalla, joten sehän olisi sitten todiste siitä että se on alun alkaen ollut tyhmä, laiska, huono, kun se olisi päätynyt jonkun miehen hakattavaksi kun olisi tullut kotoa heitetyksi heti kun mahdollistta, todennäköisesti olisi jo alaikäisenä hankkiutunut jonnekin muualle hakattavaksi. Joten jollain tapaa se on ollut vahinko.vahinko? sulla on oto käsitys "vahingosta".... pelottava ajatus että olet jonkun lapsen äiti/isä mikä lienetkään.......
Mielipiteelläsi ei ole mitään väliä. Suomen lain mukaan mukaan murha on myös sellainen tappo joka tehdään erityisen julmalla tavalla.Aika raju tuomio. Siis mun mielestä murha on semmonen, että suunnitellaan että joku tapetaan ja sitten tehdään se. Tässä oli kumminkin kyseessä kai vahinko. Karmea tapaus ja mua ei tosiaan haittaa vaikka kaasutettaisiin nämä pahat ihmiset, mutta silti...
Mun mielestä hengenlähtö vahingossa ei tässä tapauksessa lievennä mitään, vaan kuolema oli jopa helpotus.Aika raju tuomio. Siis mun mielestä murha on semmonen, että suunnitellaan että joku tapetaan ja sitten tehdään se. Tässä oli kumminkin kyseessä kai vahinko. Karmea tapaus ja mua ei tosiaan haittaa vaikka kaasutettaisiin nämä pahat ihmiset, mutta silti...