touhutipoista raskaana???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ff
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

ff

Vieras
siis jösses mä juuri tajusin että mun viimeisten kuukautisten alkamisesta on 35vrk!!kondomia on käyetty mutta yhdynnän alussa ollut muutaman kerran hetki ilman mitään,ja puhutaan nyt tasan muutamasta työnnöstä,tulen kyllä helposti raskaaksi,edellinenkin uli vaikka oli hormonaalinen ehkäisy käytössä..noh eipä tuo paha uutinen olisi vaikka ei kumminkaan tilauksessa,mutta iloinen ylläri olisi silti..

heh uskaltaakohan sitä testata vai kuvittelenkohan nyt vaan turhia..kierto yleensä 28-30vrk

no enhän mä nyt tarkottanu et apua en uskonu et näin voi käydä ja se ei tosiaan haittaisi yhtään vaikka kävisi,mutta onhan se riski nyt suht piene jos muutaman kerran on kuukauden sisällä se elimen sinne sisään alussa pari kertaa työntäny..toki itse olen helposti raskaaksi tulevaa sorttia ja miehelläkin jo meidän 1 yhteinen ja edellisestä liitosta 2 lasta ja kaikki saanut alkunsa nopeasti ja meillä joap hormonaalisen ehkäisyn kanssa..hih kai sitä uskaltaa apteekkiin mennä,vaikka ei haluaisi turhaan testailla,voihan sitä vielä odotellakin..edellinen kierto oli 26vrk(lyhyin ikinä)ja sitten nyt on menossa jo kp 35..yleensä 28-30..

Yhteistyössä