Totuuden hetki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rötväles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rötväles

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
1 439
0
36
Mä en ymmärrä nyt ihan tuota pointtia.

Jos ei kehtaa vastata totuuden mukaisesti esim oletko pettänyt vaimoasi niin siinähän narahtaa kuitenkin vaimolle kun käy ilmi että valehtelee. Eli ei ole mitään järkeä valehdella, menettää voittopotinkin???

Miksi kilpailija jännittää itsekin että onko vastaus totta, kai se nyt ite tietää valehteliko vai ei???

Paitsi sitten sellaiset kysymykset esim. viimeksi palaisitko exäsi luo jos hän pyytäisi. Entä jos ei ole varma palaisiko vai ei, mitä siihen vastataan?

Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
niille on tehty valheenpaljastus koe, joiden tulosta ne ei itsekkään tiiä...On saattanu valehdella siinä ja totuus tule ilmi sitten ohjelmassa...

eli ne tietää noi kysymykset jo ennestään? mitä järkee tuossa sitten on? nehän voi päättää etteivät mee koko ohjelmaan jos on tullu kinkkinen kysymys johon valehdelleen eka testissä.
naurettavaa, jos alkaa suomalainen versio niin mäkin meen ja voitan koko potin,ei mulla ole salaisuuksia.

Mutta siltikään en ymmärrä miksi kannattaisi valehdella kun kuitenkin narahtaa läheisille.

Vieraalle: Tuskin ne sinne sellaista ottaakaan kenellä ei ole mitään luurankoja kaapissa.

Nyt toi äskeinen tyyppi ei ollut muka laittanut täytettä alkkareihinsa. Mutta "koneen" mielestä oli :/

Mä Oon näitä ns. tosi-tv sarjoja aina ihmetellyt,että mikä totta ja mikä ei.Näissähän on yleensä jonkinlainen käsikirjoitus tehty etukäteen,ja ei ainakaan mun elämä mene minkään käsikirjoitusten mukaan

Yhteistyössä