P
pl
Vieras
kaveri sanoi että sen juuri 7v täyttäneellä pojalla kasvaa jo alapääkarvoja,sitten kun kysyin ihan tottako kun itselläni samanikäinen poika ,hän siihen sitten sanoi että niin tai voi se olla sitä lapsenkarvaaki kun sillä on sitä jaloissa ja käsissäkin,mutta kyllä nyt herran jumala tietää onko se vaan untuvaa vaiko oikeeta. tää kiinnostaa mua siksi koska kaverilla on muutenkin iso tarve liiotella asioita ja väritellä niitä ja toisaalta jos näin on niin eikö se olisi vähän niinkuin enemmänkin haitaksi jos puberteetti alkaisi noin nuorena ja eikö tämä asia ole sellanen mistä mun kannattaisi sitten sille sanoa että kannattaa lääkärille mainita asiasta..
Tämä kaverin poika on muutenkin tosi iso,poikaani n.30cm pidempi vaikka mun poika on n.6kk vanhempi,eli ajattelin josko sitten voisi tuo koko olla yhteyksissä asiaan jos näin todella on!?
Tämä kaverin poika on muutenkin tosi iso,poikaani n.30cm pidempi vaikka mun poika on n.6kk vanhempi,eli ajattelin josko sitten voisi tuo koko olla yhteyksissä asiaan jos näin todella on!?