Presidentti Niinistö IS:n haastattelussa: ”Rokottamattomat ovat tehneet itse itsestään panttivankeja”
Sauli Niinistön mielestä kansalaisten suhtautuminen koronaan ei saisi löystyä, vaikka rajoitukset on poistettu.
haluavat tehdä tosi paljon hallaa tässä asiassaAsiatyyppihän toi on. Mä en ihan ymmärrä tota aggressiivista käytöstä. Osaaks joku selittää, miksi rokottamattomat käyttäytyy aggressiivisesti?
Kelle? Aggressiivinen käytös kai tuottaa hallaa itselleen. Ellei sit halua näyttää maailmalle, kuinka paljon itseen sattuu vääryys.haluavat tehdä tosi paljon hallaa tässä asiassa
Vika on ite persoonassa. Ei kaikki rokottamattomat tai rokotevastaiset ole agressiivisia.Asiatyyppihän toi on. Mä en ihan ymmärrä tota aggressiivista käytöstä. Osaaks joku selittää, miksi rokottamattomat käyttäytyy aggressiivisesti?
niin omaan nilkkaansa se sattu. mutta haluavat kääntää mahdollisimman monta ihmistä vastustamaan tuota rokotusta. ihminenhän on lauma sielu, joka helposti lähtee mukaan mihin tahansa kun se vakuuttavasti esitetäänKelle? Aggressiivinen käytös kai tuottaa hallaa itselleen. Ellei sit halua näyttää maailmalle, kuinka paljon itseen sattuu vääryys.
Tietenkin. Sit pitäis kysyy, et mikä tässä asiassa laukaisee sen vian siinä persoonassa. Onks se yksittäinen asia, vai onko pinnan alla kyteny jotain muuta. Vähän kuulostaa epäluotettavalta, et olis ollu yksittäinen asia. Tottakai on olemassa mielenterveyshäiriöitä, mut ne olis yksittäistapauksia. Mä taipuisin siihen, et on pinnan alla jotain, ja se purkautuu nyt tässä asiassa sit.Vika on ite persoonassa. Ei kaikki rokottamattomat tai rokotevastaiset ole agressiivisia.
Niin sanoo.![]()
Presidentti Niinistö IS:n haastattelussa: ”Rokottamattomat ovat tehneet itse itsestään panttivankeja”
Sauli Niinistön mielestä kansalaisten suhtautuminen koronaan ei saisi löystyä, vaikka rajoitukset on poistettu.www.is.fi
Ne henkilöt käyttäyvät huonosti muissakin asioissa. Vialla en tarkoita psyykkisiä sairauksia.Tietenkin. Sit pitäis kysyy, et mikä tässä asiassa laukaisee sen vian siinä persoonassa. Onks se yksittäinen asia, vai onko pinnan alla kyteny jotain muuta. Vähän kuulostaa epäluotettavalta, et olis ollu yksittäinen asia. Tottakai on olemassa mielenterveyshäiriöitä, mut ne olis yksittäistapauksia. Mä taipuisin siihen, et on pinnan alla jotain, ja se purkautuu nyt tässä asiassa sit.
Kyllä. Samaa mieltä. Toihan menee kahteen suuntaan. Nää ei halua olla lampaita, jotka seuraa valtiovallan kuria ja haluaa ajatella ihan itse. Mut sit ne lähtee lampaina tähän toiseen juttuun. Miten ne ajattelee sit, et aggressiivisuus aiheuttaisi vastustusta.niin omaan nilkkaansa se sattu. mutta haluavat kääntää mahdollisimman monta ihmistä vastustamaan tuota rokotusta. ihminenhän on lauma sielu, joka helposti lähtee mukaan mihin tahansa kun se vakuuttavasti esitetään
Kaupallinen yhteistyö: Libero