Toteutan lasten haaveen

:)
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Pistin uunin päälle ja laitan lapsille ranskalaisia. Itse kyllä herkuttelen jouluruuilla, mutta kai lastenkin on saatava mieluisaa ruokaa.
:)
Onhan niitä lapsia, joihin ei tuo jouluruoka oikein uppoa... Näin sen itsekin omin silmin eilen!

 
Perinteet kunniaan
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Pistin uunin päälle ja laitan lapsille ranskalaisia. Itse kyllä herkuttelen jouluruuilla, mutta kai lastenkin on saatava mieluisaa ruokaa.

Johan se oli aikakin pentujen saada roskaruokaa. Kuolluhan ne ois jos perinteisiä joulusafkoja olisivat joutuneet syömään! Vittu mitä älykääpiöitä...
 
meillä näin
Itse rakastan jouluruokaa laatikoineen ja kinkkuineen. Mutta kun niitä olen nyt 3 päivää syönyt putkeen päätin tänään ottaa vain kevytä salaattia ja LIHAPULLIA!! Anoppi oli tarkoitanut lihapullat lastenpöytään, mutta kun lapseni halusi nimenomaan jouluruokaa niin äiskä kävi ottamassa ruokansa lastenpöydästä :) Ja huomenna on pizzapäivä.
 
hyvää onSaarioisten laatikot
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin:
Itse rakastan jouluruokaa laatikoineen ja kinkkuineen. Mutta kun niitä olen nyt 3 päivää syönyt putkeen päätin tänään ottaa vain kevytä salaattia ja LIHAPULLIA!! Anoppi oli tarkoitanut lihapullat lastenpöytään, mutta kun lapseni halusi nimenomaan jouluruokaa niin äiskä kävi ottamassa ruokansa lastenpöydästä :) Ja huomenna on pizzapäivä.
Huomenna vielä syömme jouluruokaa mutta sitten jo varmaan lihapullia ja muusia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perinteet kunniaan:
Johan se oli aikakin pentujen saada roskaruokaa. Kuolluhan ne ois jos perinteisiä joulusafkoja olisivat joutuneet syömään!
jouluruokia ovat nenä nyrpistellen maistaneet ja täyttäneet vatsansa joululahjasuklailla. Riisipuuro on sentään maistunut. Vielä eivät olisi nälkään kuolleet, mutta kaikilla on hauskempaa, jos lapsilla on mahassa perunaa pelkän suklaan sijaan. Roskaa ei näistä ruuista juuri tule, pakastepussi tietenkin, mutta ruuan syömme tavallisista posliinilautasista.

 
oho
Alkuperäinen kirjoittaja hyvää onSaarioisten laatikot:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä näin:
Itse rakastan jouluruokaa laatikoineen ja kinkkuineen. Mutta kun niitä olen nyt 3 päivää syönyt putkeen päätin tänään ottaa vain kevytä salaattia ja LIHAPULLIA!! Anoppi oli tarkoitanut lihapullat lastenpöytään, mutta kun lapseni halusi nimenomaan jouluruokaa niin äiskä kävi ottamassa ruokansa lastenpöydästä :) Ja huomenna on pizzapäivä.
Huomenna vielä syömme jouluruokaa mutta sitten jo varmaan lihapullia ja muusia!
Kuinka monta päivää syötte jouluruokaa? Miehen kanssa käytiin 21.12 isäni luona jolloin hän tarjosi jouluaterian, 23.12 lasten kanssa kierrettiin miehen isovanhemmat missä oli laatikoita ja paistia, eilen äitini luona oli jouluruoka ja tänään olisi miehen äidillä ollut jouluruoka. Huomiseksi on kutsuttu vielä minun isovanhemmille mutta sanottiin jo että emme jää syömään kiitos vaan :D Kyllä tässä jo alkaa olemaan tarpeeksi.
 

Yhteistyössä