Totaalinen masentuminen, painonpudotus...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cccccc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cccccc

Vieras
Niin sitä sitte on taas paino noussut ja kaikki sentit tullu takas. :(

On se piru mikä tätä mun kehoa vaivaa kun se ei voi luopua läskeistään.

Lähtöpaino 64kg. Ennen paino ollut 57kg. Käytin e-pillereitä 3-vuotta jonka aikana painoa kertyi tuon 7kg. Siitä huolimatta että söin samoin ja liikuin paljon. Viimeiset 3kk oon laskenu kalorit max 1200kcal päivässä, jätttänyt hiilareita pois esim leipä, peruna, pasta, riisi. Liikuntaa 5xviikossa. Suurin vaikutus oli kun epilleri merkki vaihdettiin matalahormonisempaan sillon selvästi paino laski ja turvotus laski. Mutta tilalle tulikin sitten lähes jatkuva välivuoto, kuivat limakalvot ja virtsatietulehdus kierre. Eli nyt jouduin palaamaan takaisin niihin korkea hormonisiin. Kerkesin saada painon alas 61kiloon. Nyt tänä aamuna sitte vaaka näyttää 63,1kg. Todella masentavaa :( eli taas ollaan bmin mukaan lievässä ylipainossa. Olo on turvonnut.

En tiedä mikä pointti tässä aloituksessa oli... Kai se että kuinka jaksaa yrittää vähän taas ku aloittais alusta.. Mistä voimaa yrittää kun tuloksia ei välttämättä edes tule.... :(

On sitöä nyt muitakin ehkäisymuotoja kuin pillerit. Mulla ainakin oli nuppi niin takussa puoli vuotta pillerien jälkeen ettei enää ikinä vaikka lapset onkin tehty.

Onpa kummallisia vastauksia. Mitä ihminen sille voi että pituutta on vaan 158cm. Mulla nyt vaan on sellainen kroppa että mä näytän suht läskiltä helposti. Jo siinä 57kilossa mua sanottiin pyöreäksi.

Jonkun mielestä ei ongelma mutta mä en viihdy näin ja takuu varmasti valittavat äitiysneuvolassakin jos on vähänkin liikaa. Mikäki vielä raskaaksi tulen joku päivä.

On toki muita ehkäisyjä kun epillerit. Ainoa vaan on sitten kondomi ja no se on aika epänukava.

No johan on taas kommentteja, huoh vaan teidän kanssa.

Mä ymmärrän hyvin että ero 57 ja 63 kilon välillä ahdistaa lyhyessä varressa - itse olen muutaman sentin pidempi ja samassa jamassa. Ennen lapsia painoin 50kg mihin ei edes ole tarkoitus pyrkiä enää, mutta kun ne muutamat kilot EI LÄHDE ilman hillitöntä kitudieettiä ja palaavat saman tien kun näkee pizzalautasen jossain. Vanhemmiten käy vaan vaikeammaksi tämä.

Yhteistyössä