Totaali yllätysraskaus 42 ikäisenä...

heh...olen voinut huonosti ja ollut yökkö olo...viimeisin niiti oli kun päätä särki enemmän ja vähemmän n7pv ja totesin ettei mahalla nukkuminen enää tuntunut hyvälle.
työlääkäri ei syytä löytänyt eikä silmälääkäri...
sain sitten päähänpiston tehdä raskaustestin (kuukautiset piti alkaa viikon sisällä)
se pentele näytti selvää plussaa!!
lasta ei olla toivottu eikä yritetty, ehkäisy on/oli...kaksi lasta jo on 8v ja just 11 täyttävä esiangstiteinipoika....
päädyimme että keskeytetään ja nopesti sainkin ajan äitiysneuvolaan ja lekuri kun teki tarkistuksen niin totesi ettei tämä kyllä alle 12vko voi olla!
mentiin ultralaitteelle ja se vahvisti epäilyn että menossa joku n14-15vko!!
eikun homma uusiksi!! päädyttin että kait tuo on pidettävä..abortti olisi tässä vaiheessa aika radikaali kuiteskin...nyt on tunteet ja pasmat sekaisin ja epätodellinen olo...
onko muita kohtalontovereita joilla tullut tälläista TOTAALIYLLÄRIÄ:..lisätään vieläe ttä täytän 43 muutaman kk päästä..
 
Moi,

kokenut vähän samantapaisen raskauden samana vuonna, kun täytin 44 vuotta!

Itse kuvittelin kärsiväni jo vaihdevuosioireista!!! :D Pari huonoa oloa, menkkojen epäsäännöllisyys, joka oli minulle suht normaalia....
Maha tuntui....."erikoiselta".....mutten osannut mitenkään aavistaa.

Kunnes sitten hierojalla kävin ja voin todella huonosti....hieroja nosti minut istuma-asentoon hierottavaksi ja tokaisi; et kai raskaana ole....

Siitä sitten raskaustestin ostoon....ja toisen.....kun ensimmäistä en uskonut....ja vielä äitiyspolin lääkärin vastaanotolla kun ultrattiin ja pieni ihmisenalku siellä näkyi, väitin lääkärille vastaan..."ei ole mahdollista", "ei ole mahdollista"....."EI OLE MAHDOLLISTA".

Ja niin myöhään toteaminen meni, ettei abortti tullut kysymykseen....ONNEKSI.

Elämäntilanne meni uusiksi parisuhdetta ja kotia myöten, mutta nyt parin vuoden perspektiivillä.....juuri näinhän tämän piti mennä.

Vaikka minua kauhistutti ja toisaalta edelleen kauhistuttaa olla tytölle
ns iäkäs äiti, pyrin ajattelemaan että taas omalla tavallani olen erilainen ja vahvempi äiti, kun omaa elämää on jo pitkälti takana.

Tilanne tietysti hieman toinen kun sinulla - tämä iltatähti kun on ainoa lapseni! <3

Voimia ja tsemppiä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Fayrouz

Yhteistyössä