Totaali-kyllästyminen mieheen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vaimoke"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vaimoke"

Vieras
Jotenkin nyt kiehuu yli...vaikka ihan rauhallista ja hyvää perhe-elämää vietetään. Tuntuu että eipä mulla ole muuta arvoa kuin piikana ja lapsenvahtina.
Mies ei kotona ollessaan meidän kanssa ole...istuu tietokoneella tai tuijottaa telkkaria.100 % uskollinen on kuitenkin,ja kiltti.
Tänään oli mulla sovittu meno, myöhästyin sieltäkin kun piti odottaa mies kotiin lapsia vahtimaan...2 tuntia sain olla omilla reissuillani, seuraavan kerran sitten puolen vuoden päästä...

Ei siinä mitään,teen mielelläni kotihommia ja olen lasten kanssa,mutta tuota ukkoa en jaksa enää katsoa. Oma-alotteisesti ei tee kotona yhtään mitään! Koskaan ei ole imuroinut tms.
Ennen hyvä seksielämä on lässähtänyt ihan täysin. Nyt tuntuu että miestä ei kiinnosta.

En tiedä, kiva koti meillä eikä riidellä oikeastaan koskaan (tosin ei kyllä puhutakaan mitään!),ollaan absolutisteja molemmat.
Tulee tässä mieleen että voisko olla parempaakin......?

Otahan puheeksi ukkosi kanssa. Selvitätte asiat juurta jaksain. Tiedä vaikka olisitte molemmat samaa mieltä ja löytäisitte yhteisen sävelen. Tekisitte asialle jotain. Jos ette aiemmin ole puhuneet, eikö olisi tyhmää olla aloittamatta nyt, kun ongelmat ovat päässeet luovuttamisen asteelle? Jutelkaa keskenänne, turha sitä on täällä palstalla valittaa.

Otahan puheeksi ukkosi kanssa. Selvitätte asiat juurta jaksain. Tiedä vaikka olisitte molemmat samaa mieltä ja löytäisitte yhteisen sävelen. Tekisitte asialle jotain. Jos ette aiemmin ole puhuneet, eikö olisi tyhmää olla aloittamatta nyt, kun ongelmat ovat päässeet luovuttamisen asteelle? Jutelkaa keskenänne, turha sitä on täällä palstalla valittaa.

"turha sitä on täällä palstalla valittaa" voi hitto, et mua ottaa tuollaset päähän. Eiks tää palsta sitä varten ole saa äidit ja isät purkaa ja ajatella "ääneen", keskustella ja pyytää neuvoa??

Yhteistyössä