Tosta karppaamisesta

10.10.2007
434
0
16
sori ku taas häiritsen :p Mut oon siis yrittäny noudattaa sitä vähähiilarista ruokavaliota eli karppausta niinku joku jo mulle sanoikin,MUTTA karppauksessa käytetään hirmu rasvasia rasvoja eikä kevyt tuotteita,joita minä suosin.
Elikkäs meneekö tää mun "dietti" nyt ihan väärään suuntaan kun todellakin lihon pelkästään jo siitä kun ajattelen esim kermaa ja tämän vuoksi siis käytän margariineja ja kasvivrasvoja ym.vähempirasvasia juttuja....

Kylläkin olen syönnyt nyt vain salaatteja sekä lihaa ja sen kyllä huomaa kun vessassa saa rampata ja suoraan sanottuna paskon salaatinlehtiä :laugh:

Vilkaseppa niitä kevyttuotteiden hiilarimääriä verrattuna tavalliseen. Liian syvälle on ihmisten päähän taottu, että kevyt on parempi ja rasva pahasta.. Täyttä puppua, sanon minä!

Alkuperäinen kirjoittaja epäperskärpänen:
Vilkaseppa niitä kevyttuotteiden hiilarimääriä verrattuna tavalliseen. Liian syvälle on ihmisten päähän taottu, että kevyt on parempi ja rasva pahasta.. Täyttä puppua, sanon minä!

Juu tiedän toki et kevyissä on hiilareita enempi.En kyl tällä hetkellä käytä näitä kermoja sun muita....

Yhteistyössä