tosta facebookista taas kysyisin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienenhetken
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pienenhetken

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
17 073
0
36
että jos sitä hakua käyttää tämmönen joka ei ole vielä rekisteröityny ja laittaa hakusanaksi vaikka maija meikäläinen...no niitä sit tulis useempi ja missään ei näkyis kuvaa,pelkästään se nimi siis ja kuvan kohdalla kysymysmerkki....
niin jos mä olisin rekisteröityny sinne niin näkyiskö siinä sitten jotain muutaki tietoo,paikkakunta,kuva tai jotain mistä tunnistaisin kumpi maija on se mun kaveri? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Niin tai sit voit mennä sen kattomaan sen Maijan kavereita, jos siellä on yhteisiä tuttuja niin luultavasti se on sit se sun ettimä Maija :D Tajusitkohan...

tajusin :D
pitäisköhän mun kokeilla värkätä itelle noi sivut :p emmä kyllä tiedä mitä mä niillä tekisin ku en oo löytäny ku oman veljeni sieltä :laugh: :|

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:
Niin tai sit voit mennä sen kattomaan sen Maijan kavereita, jos siellä on yhteisiä tuttuja niin luultavasti se on sit se sun ettimä Maija :D Tajusitkohan...

tajusin :D
pitäisköhän mun kokeilla värkätä itelle noi sivut :p emmä kyllä tiedä mitä mä niillä tekisin ku en oo löytäny ku oman veljeni sieltä :laugh: :|

Värkkää vaan! Mä voin alkaa sun kaveriksi siellä :D

onko se vaikeeta? :D ja saako ne sivut helposti silleen salaseksi ettei muut ku kaverit nää niitä?

Saa, mulla on salaiset sivut. Ei oo vaikeeta! Mä oon tosi huono Englannissa, mut osaan kyl käyttää sitä hyvin :D

okei :D
no ootko sä ihan sun kokonimellä siellä?
entä jos en heti laita kuvaa siihen profiiliin,niin voinko sen myöhemmin lisätä?
entä mitä tohon nimen jälkeen, i am-kohtaan pitää laittaa :o
mä oon kans todella surkee kielissä :headwall:

okei :D
no ootko sä ihan sun kokonimellä siellä?
entä jos en heti laita kuvaa siihen profiiliin,niin voinko sen myöhemmin lisätä?
entä mitä tohon nimen jälkeen, i am-kohtaan pitää laittaa :o
mä oon kans todella surkee kielissä :headwall:

Oon koko nimellä. Tai siis etu- ja sukunimellä (sama ku mesen sähköpostiosoiteessa). Voit lisätä kuvan jälkeen päin ja muitakin kuvia, jotka voit laittaa niin, että näkyvät vaan esim. sun kavereille. Hmm... Mikäköhän i am -kohta, rekisteröintivaiheessako?

no joo,nyt pääsin siihen asti että menin sähköpostiin ja niinku kirjaudun sisään,tai mitä lie...sit pläjähti sivullinen jotain ihmisiä siihen :o mitä mä niille teen?? outoja... :/ painanko skip-kohtaa?

no joo,nyt pääsin siihen asti että menin sähköpostiin ja niinku kirjaudun sisään,tai mitä lie...sit pläjähti sivullinen jotain ihmisiä siihen :o mitä mä niille teen?? outoja... :/ painanko skip-kohtaa?

En nyt ole ihan varma, mutta siinä kai näkyy, että ketkä sun osoitekirjassa ovat jo Facebookissa ja se kysyy, että lähetetäänlö kaveripyyntö. Skip tarkoittaa, että ei.

Mä yritän selittää nyt tähän, miten se onnistuu, jos en sit sillon vaikka oo enää paikalla ku tarvisit :whistle:

Eli, siinä kirjautumisvaiheessa ei sitä (kai) voi vielä säätää, mut sit kun oot rekisteröitynyt niin meet niin siellä Facebookin YLÄKULMASSA OIKEALLA on kohdat; home account privacy ja logout. Painat sitä privacy kohtaa ja siitä aukee uusi sivu..., jonka otsikkona on:

Privacy Overview (jonka alapuolella on näin: )

Profile
You are in one network and you can control who can see your profile, contact information, groups, wall, photos, posted items, online status, and status updates.
Edit Setting Tää kohta on siellä tekstin reunassa oikealla... Painat siitä. Ja siellä on taas kohta: Profile ja siihen laitat luettelosta, kohdan: Only my friends. Sitten sun profiili näkyy vaan sun kavereille.

Rullaa sivu alakulmaan ja paina vielä kohtaa: Save!

Ymmärsköhän tästä nyt mitään :laugh:

mä en oo kait vielä päässy niinku mihinkään omalle sivulle? mä en tunne noita tyyppejä,paitsi kaks niistä... :/ alkopa taas hyvin :headwall:

Ne on joskus tosiaan lähettänyt sulle kutsun sinne Facebookkiin, eli pitäis kaiken järjen mukaan olla sun tuttujas :D Mut jos et tunne niin skippaa ne, varmuuden vuoks.

Yhteistyössä