ei vielä kokeillut
Kysyisin semmoista että eikös siinä tule pa*kaa mukana kun hommailee? Ja jääkö se reikä ns. auki sen session jälkeen hetkeksi, vai miten toimii? Mites peräpukamat reagoi semmoseen?
mutta mietin sitä että en mä monia kymmeniä minutteja paskoAlkuperäinen kirjoittaja narsku:ei tule paskaa mukana.
eikä jää reikä auki session jälkeen.
Eihän se reikä jää auki edes silloin, kun käyt paskalla =)
eli voi miettiä myös ihan omalla järjellä näitä juttuja
peräpukama-kysymykseen en osaa vastata, koska itselläni ei sellaisia koskaan oel ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mutta mietin sitä että en mä monia kymmeniä minutteja paskoAlkuperäinen kirjoittaja narsku:ei tule paskaa mukana.
eikä jää reikä auki session jälkeen.
Eihän se reikä jää auki edes silloin, kun käyt paskalla =)
eli voi miettiä myös ihan omalla järjellä näitä juttuja
peräpukama-kysymykseen en osaa vastata, koska itselläni ei sellaisia koskaan oel ollut.
Kokeile niin tiedät...Alkuperäinen kirjoittaja ei vielä kokeillut:Kysyisin semmoista että eikös siinä tule pa*kaa mukana kun hommailee? Ja jääkö se reikä ns. auki sen session jälkeen hetkeksi, vai miten toimii? Mites peräpukamat reagoi semmoseen?
onhan se ihan jees kysyä, mutta ei mulle kyllä teininäkään tullut mieleen, että se reikä jäisi auki sen seksin harrastamisen jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja ap:kysyn siksi, että en ole kokeillut, mutta pikkasen kiinnostaisi kokeilla. Voisi vastailla ihan asiallisesti, eikä tolleen vittuillen. Kun en asiasta tiedä ja olisi kiva tietää jotain tommosta oleellista...