Tossa viikonlopun jäljiltä mietin

• Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti
myy
.. että mikä tätä maailmaa vaivaa ?

Miksi pitää mollata toista ?
Miksi ei voi vain hyväksyä sitä että jokainen tekee tavallaan, eikä toiselle hyvä ole sitä toiselle ?

Miksi pitää kärjistää asioita, eikä voi ajatella että on olemassa jtn siltä väliltä ?

Minut leimattiin huonoksi äidiksi, koska lapsi laitettu pienenä hoitoon, jotta itse saisin opintoni päätökseen. Että minä en kuulemma rakasta lastani koska en ole kotona lapsen kanssa.

Monet itkut on tullut itkettyä, kun mietin mietin miten aina vaan kaikki on muka väärin mitä teen tai sanon. Mietin jopa että tänään marssin ja lopetan opiskeluni ja jään kotiin, mikä ei todellakaan ole hyväksi.

Jos itsellä on kovin paha olla, niin älä pura sitä ainakaan minuun. Näiltä palstoilta olen luullut saavani vertaistukea, jutteluseuraa muista äideistä, sitä vaan on harvoilta saanut, enemman on lapioitu kakkaa niskaan.

Netissä on helppo purkaa omaa pahaa oloaan, jota ei voi lapsiin tai mieheen kohdistaa. Jotkut on vaan ilkeitä, huonotapaisia tai eivät mieti loppuun asti mitä kirjoittavat.

Ei kannata välittää näistä huutelijoista, niillä varmaan on huono olo ja aattelevat sen helpottavan jos toisillekin saa aiheutettua mielipahaa.

jalmir harmaana
Ei tän palstan äidit tai muut ihmiset voi sanoa,mikä on just siulle oikea ratkaisu!
Kun kukaan ei voi,sie itse tiedät,mikä on siulle ja siun perheellesi hyväksi.Tee niinkuin itse parhaaksi näet,äläkä täällä suotta kysele mielipiteitä.Useimmiten tosiaan tulee sitä pjaskaa niskaan asiallisten neuvojen sijasta.Leuka pystyyn,nainen!

Yhteistyössä