Tositarina, joka on niin uskomaton että kuulostaa provolta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei porvoosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei porvoosta

Vieras
Kertokaapa tarina omasta tai kaverinne / sukulaisenne elämästä, joka on niin uskomaton että se luokiteltaisiin täällä automaattisesti provoksi, jos sen kirjoittaisitte omaksi aloitukseksi? JA VAIN TOSIJUTTUJA kiitos.

Tässä mun läheisen ystävän kokemus:
Hän on lähes nelikymppinen, ollut kerran jo naimisissa jossa he yrittivät lasta tosissaan muttei tärpännyt. Heille tuli ero ja kaverilla ollut kaksi pitkää suhdetta sen jälkeen Kaverini on pitänyt itseään hedelmättömänä ja nykyisen miehensäkin kanssa eivät käyttäneet ehkäisyä, koska koskaan kaverini ei ole raskaaksi lähtenyt. No, nytpä sitten lähti, mutta tämä mies joka on ihan urpo muutenkin, ilmoitti että hän ei todellakaan halua isäksi, hänellä on jo yksi lapsi jonka ensimmäinen vuosi oli niin vaikea ettei hän halua enää koskaan sitä huuto-valvomis & vaippasirkusta uudelleen ja painosti aborttiin. Kaverini koki, että tämä on hänen ainoa mahdollisuutensa saada lapsi eikä halunnut aborttia. Tähän mies ilmoitti, että hän voi olla naisen kanssa kimpassa siihen asti, kun lapsi syntyy, mutta sitten hän lähtee kävelemään. Kaverini jopa hyväksyi tämänkin. No, ikävä kyllä raskaus päätyi 10. viikolla keskenmenoon, kaverini oli täysin loppu ja joutui käymään terapiassakin asian takia. Hänen miehensä oli sen sijaan tyytyväinen, ja he ovat edelleen yhdessä. Tästä kaikesta on noin vuosi aikaa.

Uskomatonta siinä on vain se, miten nainen voi olla tuollaisen idiootin kanssa. No eipä ole kyllä ainoa. Tunnen tapauksen, jossa mies pakotti naisen tekemään abortin ja tämä nainen oli aivan rikki monta vuotta. Suhdekin päättyi lopulta kun mies siirtyi seuraavaan uhriin.

Tiedättekö, kun tämän jutun kirjoitin tänne n. vuosi sitten, niin 99% vastaajista huusi että jaahas, Porvoosta päivää. Ja nyt sitten se onkin ihan uskottava. Niin se homma menee. Tää olikin pointti, että jos joku aloittaisi vakavissaan jonkin jutun, niin aina se on jonkun mielestä provo - niin kuin tämäkin. Oli tosi surku kaverin puolesta ja odotin jotain järkevää kommenttia mutta pitkän ketjun kaikki kommentit oli provo provo provo.

Alkuperäinen kirjoittaja :O:
Alkuperäinen kirjoittaja una:
Alkuperäinen kirjoittaja hg:
tulin raskaaksi pyyhkeestä :( :/

Tiedätkö kuka on isä? Älä vaan sano että oma isäsi :)

en koska se pyyhe oli pefflettinä miestensaunavuorolla, silloin kuin isäni omistama 30 henkinen jalkapallojoukkue oli viettämässä saunailtaa :(

siis ootko nyt ihan tosissas...

Joo mä kans join samasta kahvikupista seniilin vaarini kanssa ja pum.. paksuna! :D

en koska se pyyhe oli pefflettinä miestensaunavuorolla, silloin kuin isäni omistama 30 henkinen jalkapallojoukkue oli viettämässä saunailtaa :(

olen olen. mutta arvasinhan mä ettei kukaan usko. :(

no näin meillä:

isäni erosi äidistämme, no mutta äiti ei saanutkaan asuntoa heti kättelyssä ja keräsi tavaransa yhteen huoneeseen talossamme ja asui siellä.
isällämme oli kauhee kiire saada uusi naikkosensa mein katon alle ja siinäpä sitten asuivat kaikki 3 hyvässä sovussa keskenään. aina kun isä ja naisensa oli töissä niin äiti kävi nuuskimassa tämän uuden tulokkaan tavaroita. tonki muuttolaatikoita ym. ai ku kiva elinympäristö lapsille!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tiedättekö, kun tämän jutun kirjoitin tänne n. vuosi sitten, niin 99% vastaajista huusi että jaahas, Porvoosta päivää. Ja nyt sitten se onkin ihan uskottava. Niin se homma menee. Tää olikin pointti, että jos joku aloittaisi vakavissaan jonkin jutun, niin aina se on jonkun mielestä provo - niin kuin tämäkin. Oli tosi surku kaverin puolesta ja odotin jotain järkevää kommenttia mutta pitkän ketjun kaikki kommentit oli provo provo provo.

eli siis tää oli provo.

Kävin äsken ostamassa kaupasta leipää.
Tämän jos kirjoittaisin tosissani, niin tulisi jo joku provoa huutamaan. Niinhän täällä melkein joka aloituksessa käy, oli aihe melkein mikä hyvänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja unA:

mistä sä tiedät että juuri siitä pyyhkeestä pääsit sikiämään? etkö harrastanut seksiä sitten kenenkään kanssa? onko lapsi jo syntynyt vai oletko vielä raskaana?

Alkuperäinen kirjoittaja unA:

mistä sä tiedät että juuri siitä pyyhkeestä pääsit sikiämään? etkö harrastanut seksiä sitten kenenkään kanssa? onko lapsi jo syntynyt vai oletko vielä raskaana?

en ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa,ikinä! (oon 18v) viikkoja on nyt 22+3

Minua epäiltiin kerran provoilijaksi, kun yhteen surullisen kuuluisaan "etupylly"-keskusteluun kommentoin, että meidän tytön neuvolakorttiin on neuvolan terveydenhoitaja kirjoittanutkin, että "punoitusta etupyllyn alueella". Olisi varmaan pitänyt ottaa neuvolakortista kuva todisteeksi. =)

Yhteistyössä