Tosi vaikeat pms oireet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuittu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuittu

Vieras
Minun tarina. Olin 39 vuotias juhannus 2005. Silloin räjähti. Mahdoton uupumus, menkat alkoi, sydänmestä otti. Ambulansilla vienti keskussairaalaa tutkimuksiin. Ei yhtään mitään. Tiputukseen, oksentelua, ruokahaluuttumuus , kiloja lähti viikossa 5 kg, unettomuutta. Tätä kesti pari viikko ja sitten alkoin olon kohennus. Mutta kun alkoi uudet menkat pientä lämmön nousua ja taas kaikki oireet myös itkusuus. Viikko sitä. Ei voinut olla kuin sängyssä vain. Käytiin monella gynella yhtä tyhjän kanssa, paitsi viimeinen sanoi että luultavasti vaikeat pms-oireet. kokeiltiin keltarauhashormooneija, ei auttanut. No syksyllä meni taas huonosti, ja jouduin psykiatriseen, itsen halusin sinne. Siellä meni hyvin muuten, mutta kun sielä alkoi menkat olin aivan hirvessä kunnossa. Eivät vieläkään ottanuut todesti että tämä johtuu hormooneista. Aloin syömään sepram 25 mg mielialalääkettä ja olokoheni. Lopetin syönnin syyskuussa 2007. Mutta nyt joulun jälkeen oireet tuliva takaisin ja tälläkin hetkellä olen sairastunu viikon tätä eikä meinaa mennä ohi. Tämä vie työkyvyn. Että tälläistä

Yhteistyössä