Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
sanon nyt rehellisesti ..sä joku päivä sitten valittelit päänsärkyä jne.eikä olisi korkea aika laittaa oikeat mittasuhteet alkoholin käytölle. hauskaa voi pari vloppua pitää ilmankin =/
ite en ole kohta kahteen vuoteen juonu (raskaus ja vauva aika menossa) ja valmiiksi stressiä niin en edes uskalla koskea muutamaa siideriä lukuunottamatta alkoholiin enne ku on asiat parempaan menos
mulla päänsärky ei särkenyt alkoholista

mä en kahta viikkoa edes nähnyt alkoholia
no ei ei. mutta ei ne krapulat ym stressit auta kyllä asiaa.onko se tosiaan niin vaikea nauttia viikonlopuista ilman alkoholia?
Mulle ei väliä vknloppu tai ei mä juon jos halua tai en juo jos en halua,mutta terveyden vuoks en siitä kovin usein jaksa tehdä,ei kiitos,joskus saa,esimerkisk kun tänään meen kaverin kans sinne,hän halua ja minä mietin,voin mä yksi lasi otta,mutta tiedän että tulen jo tästäkin kännissä jo ja siitä se lähtee,yleensä mulle niin käy...
on mulla stressi,mutta en mä alkoholilla stressia poistan mä mielummin lähden vaikka nukkumaan ja nukkun huono päivää pois
paitsi rehellisesti sanottua olin joskus yritänyt alkoholilla poista stressia,mutta ymmärsin ettei ole mitään järkeä,kun ei tuu mitään muuta kun pahaa oloa tuplasti