Ymmärrän, mutta sekava on.Alkuperäinen kirjoittaja ok:Ei ole sekava vaan siinä näytetään takaumia Sonjan ja Kimin elämästä. Mutta toiset nyt vaan ei ymmärrä niitä.
Sekoitti jotain huumetta kahviin ja tarkoitus oli sytyttää tulipalo jossa Sonja kuolee. Mutta näköjään meni jotain pieleen.Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:Mitä se teki tolle blondille? Mikse on ihan sekasin? Meni ohi!
Mäkään en löydä tosta mitään sekavaa vaan etenee ihan selkeästi juoni eteenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:minusta tuo on selkee ja hyvä
En löytänyt itsekkään... voi hitto :headwall: :headwall: Mistähän tota vois netistä ettiä?Alkuperäinen kirjoittaja Sininen Koira:Ei taida tulla uusintana, en ainakaan löytäny. Tiedä sitte näkeekö netistä?
Ei näy netissä. Tv:stä voi nähdä vaan, en tiedä tuleeko tuosta uusintaa.Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:En löytänyt itsekkään... voi hitto :headwall: :headwall: Mistähän tota vois netistä ettiä?Alkuperäinen kirjoittaja Sininen Koira:Ei taida tulla uusintana, en ainakaan löytäny. Tiedä sitte näkeekö netistä?
joskus uteliaisuus ja tiedon nälkä voivat vedä pitkälle..Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ihan hyvä. Mutta en mä ainakaan olisi yksin keskellä yötä mennyt jonkun hämärätyypin kämpille.
Kannattaa maikkarin sivuilta kurkata, jos vaikka sieltä nettitv:stä vois kattoa jälkeenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:En löytänyt itsekkään... voi hitto :headwall: :headwall: Mistähän tota vois netistä ettiä?Alkuperäinen kirjoittaja Sininen Koira:Ei taida tulla uusintana, en ainakaan löytäny. Tiedä sitte näkeekö netistä?
Näinpä!Alkuperäinen kirjoittaja Hyb Rid:Mua on se aina ärsyttänyt! Siksi en alkanutkaan seurata sarjaa.Alkuperäinen kirjoittaja Sininen Koira:Minua ärsyttää tuo Laura Birnin mumina, en tiedä onko mulla kuulossa vikaa vai saako muut mitään selvää sen puheesta. :snotty:
Luulis, että näyttelijän pitäisi osata puhua. :headwall:
Just katsoin, mut ei ainakaan vielä näkynyt siellä.Alkuperäinen kirjoittaja Sininen Koira:Kannattaa maikkarin sivuilta kurkata, jos vaikka sieltä nettitv:stä vois kattoa jälkeenpäin.Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:En löytänyt itsekkään... voi hitto :headwall: :headwall: Mistähän tota vois netistä ettiä?Alkuperäinen kirjoittaja Sininen Koira:Ei taida tulla uusintana, en ainakaan löytäny. Tiedä sitte näkeekö netistä?