Tosi pitkä perjantai...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Tuntuu oikeesti, ettei päivä kulu millään loppuun. Aina kun mie vasen kelloa, niin tuntuu, että se on vaan NIIN vähän.
Enkä mie edes tiedä, miks mie iltaakaan niin odottaisin... kai mie odotan vaan lauantaita, että ois ns. normaalipäivä - mie en kestä arkipyhiä, jotka sotkee koko systeemin... Normaalistihan perjantaina siivotaan ja käydään kaupassa, nyt ei oo ei niin mitään tekemistä! :snotty:

mikä sua estää tänään siivoomasta? saahan sitä jokainen viettää pitkän perjantain miten haluaa....musta on ainakin kivaa kun on pyhiä, saa esikoinen olla kotona meidän kanssa :heart:
ja pakol. työt jätetään arkeen....

Mä olen manaillut samaa.Tosin se hyvä puoli tässä on että on vapaapäivä töistä mutta muuten tämä päivä tuntuu pitkältä kuin nälkävuosi.Tuossa jo vein petivaatteetkin pihalle ihan siksi että olis jotain järellistä tekemistä =) .

Ihana päivähän tämä on! Heti aamusta aloin tekemään leipomukset huomista varten, sitten käytiin ulkona, minkä jälkeen syötiin niin, että maha venyy ja paukkuu. Nyt saa vaan olla. Eikä tarvii stressata mistään! :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
mikä sua estää tänään siivoomasta? saahan sitä jokainen viettää pitkän perjantain miten haluaa....musta on ainakin kivaa kun on pyhiä, saa esikoinen olla kotona meidän kanssa :heart:
ja pakol. työt jätetään arkeen....

No kun mie siivosin eilen... En mie niin himosiivooja ole, että mie alkaisin puhtaita lattioita luutimaan ;)

Minä siivoan aina välillä ja teen ruokaa ja pesen pyykkiä ja kurkin tänne palstalle ja...
Ja nautin, kun ei tarvitse mennä TÖIHIN, vaikka on perjantai... :D

Kyllä se ilta sieltä kohta tulee... Ja yö ja LAUANTAI-AAMU! :D :D

Minä olen aina mielelläni pääsiäispyhät töissä.Inhoan pitkiä pyhiä.Tänään vielä vapaata, mutta sitten olenkin taas tiistaihin asti töissä..Itse ilmoitin halukkuuteni töihin.Samoin kuin vapun olen töissä iltavuoroissa niin aaton kuin päivänkin ja ihan omasta tahdostani

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Minä olen aina mielelläni pääsiäispyhät töissä.Inhoan pitkiä pyhiä.Tänään vielä vapaata, mutta sitten olenkin taas tiistaihin asti töissä..Itse ilmoitin halukkuuteni töihin.Samoin kuin vapun olen töissä iltavuoroissa niin aaton kuin päivänkin ja ihan omasta tahdostani

mitä teet työksesi?

Alkuperäinen kirjoittaja utelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:

mitä teet työksesi?

Olen sairaanhoitajana psykiatrisella osastolla

Täällä on mennyt niin kuin päivät muutenkin. Hirveää rallia.
Ei ehdi edes ruokaansa kunnolla pureksimaan. :o

Täälläki tuntuu kyl toooooosi pitkältä päivä. Ollaan herätty tytön kanssa jo 7ltä ja ehditty pessä pyykkejä ja laitettu koti kuntoon. Sit on käyty ikeassa ja kyläilemässä. Ja vielä 2,5tunnin kävely lenkillä eikä tää päivä tunnu koskaan loppuvan |O :xmas:

Yhteistyössä