Tosi outoa???!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hätääntynyt 16vee tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hätääntynyt 16vee tyttö

Vieras
Nyt melkein viikon verran kestänyt tämmöistä: ihan yhtäkkiä tulee huono olo ja alkaa oksettaa, vessassa juoksen kokoajan pissalla ja yritän samalla kakata mutta mitään ei tule ulos vaikka tuntuu ihan siltä että pitäisi tulla...(olen kuitenki käynyt ihan normaalisti kakalla sillon kun on ollut terve olo) maanantaina tuli iltapäivällä/illalla ihan vain makoillessani, oksensin joten en mennyt kouluun seuraavana päivänä. Olo vähän parani joten keskiviikkona menin kouluun, oli muuten ihan terve olo mutta sitten taas joskus siinä klo12 jälkeen tuli samanlainen olo mutta en kuitenkaan oksentanut vaan join paljon vettä ja se helpotti. Torstaina ei juurikaan tullut oireita ja treeneissäkin pystyin käymään. Perjantaina taas siinä 12 jälkeen tuli se olo, join taas vain vettä ja kun pääsin kotiin niin olo taas hieman paheni mutta sitten taas katosi. Lauantaina kävin cheer kisoissa ja siellä olo tuli taas joskus siinä iltapäivän aikana mutta lähti sitten pikkuhiljaa pois. Nyt on sunnuntai ja olo tuli taas tuossa iltapäivällä makoillesani vain ja on sama olo edelleen (klo21.23). En tiedä ollenkaan mistä johtuu ja nytkin monta tuntia olen itkenyt kun pelottaa kovasti kun ei tiedä.. (aa tosiaan muuten en tiedä vaikuttavatko tähäb mitenkään mutta olen käyttänyt gestinyl merkkisiä e-pillereitä nyt sen puoli vuotta..) jos kellään samoja kokemuksia tai vaikka tietoa mikä voisi olla niin apuja tänne!!!!

Yhteistyössä