Törkeetä maaahanmuuttajiin kohdistuvaa rasistista väkivaltaa Kaisaniemenpuistossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksi kukaan ei tee mitään?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haa, ihan oikein. Varsinkin jossain kaisaniemenpuistossa hengaavilta somaleilta saa musta ihan vapaasti ottaa luulot pois. Harmi vaan että siihenkin tarvittiin veli venäläinen, suomalaiset lampaat kun ei osaa muuta kuin samaistua näihin kikkarapäihin. Ja ennen kuin kukaan tulee molittamaan vihapuheesta, niin miettikääpä hetki mitä nää somput siellä kaisaniemenpuistossa teki... niinpä!

Juttua lukematta tuli vain mieleeni että kuinkahan usein somalit ovat vastaavasti käyttäytyneet ? Ja eihän nuo venäläisetkään suomalaisilta kuulosta ? Shit happens- niin kurjaa kuin se onkin.

[QUOTE="vieras";24905720]Mikä suomalaisia oikein vaivaa? Eivätkö he ymmärrä mikä suunnaton voimavara maahanmuuttajat ovat?[/QUOTE]

Vain yksi nikki / ketju!

Ei voi kun nauraa näille vihaa lietsoville mamu jutuille :D Kuinka säälittävää, ihan tosissaan. No oman tyhmyyteenne te vain tuotte esille, ei siinä mitään. En ole kuullut mitään urpompaa lausahdusta kun "mamut aina raiskaa" ja "mamut aina pahoinpitelee" :D Se, että ihminen on niin yksinkertainen, ettei pysty ymmärtämään, että kaikki mamut eivät suinkaan kyseisiä asioita tee, on vain ihan helvetin huvittavaa :D Minulle on ihan sama mitä mamupatjaa sieltä huudellaan, ja miten vedotaan joihinkin samoihin "faktoihin" kuin joka kesksutelussa, koska en voi ottaa tosissaan ihmistä, joka on näin älyttömän yksinkertainen :D Minua ennen suretti tämä ahdasmielisyys, nykyään se vain naurattaa. Onneksi minun ei tarvitse tuhlata elämää paasaamalla jossain nettipalstoilla päivästä toiseen kuinka mamut sitä ja tätä :D Onneksi minulla on ihan oma elämä mitä elää :)

Yhteistyössä