? ...... Vieras 01.07.2008 #1 ei mitään kunnon alennuksia....(höh...) h&m:ssä ei ollu kuin satunnaisia ale tuotteita ja sama seppälässä...muista puhumattakaan...
ei mitään kunnon alennuksia....(höh...) h&m:ssä ei ollu kuin satunnaisia ale tuotteita ja sama seppälässä...muista puhumattakaan...