Torey Hayden...Tiikerin lapsi

Mä lähden ruokaa pistämään ja lenkille, mutta palailen kahdeksan jälkeen kattomaan jos vaikka ois jotain ajatuksia... Mä kaipailen erilaisia näkökulmia nyt, esim. kun Sheila sijoitettiin sinne Toreyn luokkaan kun suljettu oli täynnä, niin miten hyvä juttu oli sijoittaa noin häiriintynyt lapsi toisten joukkoon (hänhän oli juuri polttanut sitä poikaa yms.)...

Vaikea selittää, mutta saa kirjoittaa ihan mitä mieleen tulee :)

Kiitos hurjasti! :flower:

Minä myös oon lukenu, mut en enää ,muista siitä muuta ku et tosi hyvä kirja on. No siis kaikki Haydenin kirjat on hyviä, mut rankkoja jos ajattelee et lapset joista kirjottaa elää ihan oikeesti sellaista elämää. Just lopettelin tuon uusimman Aavetytön ja seki oli älyttömän kamala ja kamalan hyvä.

Erittäin surullisia ja järkyttäviä ajatuksia herätti. Nykyäänhän sillä tytöllä = naisella menee suht hyvin, olen joskus netissä törmännyt keskustelupalstalle missä kirjoittelee myös Torey Hayden ja siellä oli alue missä sitten myös näiden kirjojen henkilöt (tai jotkut heistä) kirjoittivat myös. Foorumille täytyi rekata ja siellä täytyy kertoa miksi haluaa tulla juttelemaan ennenkuin sinne hyväksytään.

Luin juuri tuon kirjan. Kirjan lopussa kerrottiin mitä Sheilalle kuuluu, mutta kirja tosiaan julkaistu -95 jolloin Sheila ollut 26v. Nyt Sheila olisi siis 45?Kiinnostaisi tietää mitä hänelle nyt kuuluu, onko hänellä miestä? Lapsia ei vissiin voinut saada. Tietääkö kukaan? Yritin etsiä Googlesta, mutta en oikein löytänyt mitään huonolla englanninkielen taidolla.

Yhteistyössä