Toppapussi, duopussi, jalkapeite, MIKÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snoopy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Snoopy

Aktiivinen jäsen
07.01.2005
5 328
-1
36
Niin että joku suoja pitäisi rattaisiin hommata talven varalle, mutta mikä?! Mä olen jo ihan taivaan sekaisin noista pusseista ja peitteistä - mikä on mihinkin tarkoitukseen...

Eli vauva talvella n.vuoden ikäinen, ei nuku ulkona. Rattaat on Emmaljungan scooterit joihin nyt tuota peitettä/pussia olen hankkimassa. En usko, että lapsi ihan lähiaikoina oppisi kävelemään, eli rattaissa paljon ulkoillessa istuu. Mitäs suosittelisit?

Meillä hankittiin just viime viikolla Emmaljungiin tuo Eicdarchenin jääkarhupussi ja hyvä ostos olikin! Meillä pieni vasta kuukauden ikäinen, isommalla lapsella käytöstä ei kokemusta mutta on tuo niin iso että 5-vuotias isovelikin kokeili ja sinne jotenkuten mahtui (:
Hintaaa oli 40e tasan, joka mielestäni edullinen. Lämmin on taatusti pakkasilla! Meillä on Pieni pussissa jo nyt, mutta malko vähillä vaatteilla ja lämmin on ollut!

Meillä hankittiin just viime viikolla Emmaljungiin tuo Eicdarchenin jääkarhupussi ja hyvä ostos olikin! Meillä pieni vasta kuukauden ikäinen, isommalla lapsella käytöstä ei kokemusta mutta on tuo niin iso että 5-vuotias isovelikin kokeili ja sinne jotenkuten mahtui (:
Hintaaa oli 40e tasan, joka mielestäni edullinen. Lämmin on taatusti pakkasilla! Meillä on Pieni pussissa jo nyt, mutta malko vähillä vaatteilla ja lämmin on ollut!

Niin ja lisäys vielä, jalkapeite löytyy myös!

Saako noihin scootereihin muuta kuin jalkapeitteen? Meillä on siis kyseiset rattaat ja tiedän että niihin on myytävänä oma jalkapeitto, mutta epäilen että niihin mahtuisi mitään pussukoita (jalkatila, tai se kaari on aika ahdas, eikä sitä saa pois). Eli jalkapeitto on mun ehdotus.

Jääkarhun nimiin meilläki vannotaan... keväällä oli käytössä jääkarhun kevytpussi (joka myös toimi kesän ajan "patjana" muuten kovissa rattaissa) ja nyt ostettiin kunnon lämpöpussi, joka kestää -30c pakkasetki :) ja olipa vielä tarjouksessaki...

Meilläkin hyviä kokemuksia eicbarchenin pusseista. Todella lämpimia ja tilavia. Mutta hieman samaa pelkään kuin vv, että se ei mahdu Scootereihin. Niiden turvakaari on melkoisen kapea.

Yhteistyössä