Toppahaalarista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Minkä kokoinen haalari teillä on 8 kk eteenpäin. Eli meillä jäämässä Reimatec 68cm pieneksi ja tarvisi loppu talveksi uuden. Poika on nyt n. 72 cm pitkä.
Reimatecin haalaria olen ajatellut tai Jonathan. Onko Jonathanista 80 vielä aivan liian iso?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Minkä kokoinen haalari teillä on 8 kk eteenpäin. Eli meillä jäämässä Reimatec 68cm pieneksi ja tarvisi loppu talveksi uuden. Poika on nyt n. 72 cm pitkä.
Reimatecin haalaria olen ajatellut tai Jonathan. Onko Jonathanista 80 vielä aivan liian iso?

Meillä poika on 75 ja käytössä tuo 80 Jonathan. On se aika iso, mut pärjää sen kanssa. Ja pitähän sen alle kylmillä mahtua villahaalaria jne. Liikkuuko lapsi paljon ite? Jos siis haalari on tosi iso, niin harmittaa, ku ei pääse kokonaan liikkeelle. Mä ottaisin nyt sen 74 tai ainakin testaisin, ku toi nykynen tuntuu niin isolta.

Alkuperäinen kirjoittaja pojan äiti:

Meillä poika on 75 ja käytössä tuo 80 Jonathan. On se aika iso, mut pärjää sen kanssa. Ja pitähän sen alle kylmillä mahtua villahaalaria jne. Liikkuuko lapsi paljon ite? Jos siis haalari on tosi iso, niin harmittaa, ku ei pääse kokonaan liikkeelle. Mä ottaisin nyt sen 74 tai ainakin testaisin, ku toi nykynen tuntuu niin isolta.

Niin sitä liikkumista juuri mietinkin.. Nyt kuitenkin konttaa ja nousee seisomaan niin ei kauaa mene kun jo kävelee tukea vasten. No täytyy koitella eri pukuja sitten alennus myynneistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja pojan äiti:

Tuo 74 reimatec on musta tosi leveä eli sinne mahtuu kyllä ihan reippaasti villahaalari alle. :) Sen puolesta ei tarvi isompaa olla. Ja itse asiassa musta tuo on niin leveä, et melkein on liiankin leveä just liikkumaan oppivalle. Meillä on tosin tuo vauvamalli-haalari.

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoij..:
Meidän poika on 8kk ja 74cm pitkä. ostimme 80cm haalarin, eikä oo yhtään liian iso!! Miksi ostatte liian pieniä..

Kun näkisit tuon 74 cm haalarin tuon lapsen päällä, et todellakaan sanois, että on liian pieni! :D

Yhteistyössä