Tony Halme on kuollut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja =(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän ihmisiä kuolee muuhunkin kuin itsemurhan kautta eikä rikosta taustalla. Jos ei näy mitään ulkoisia väkivallan merkkejä tai muuta mikä viittaisi rikokseen tai itsemurhaan niin ei epäillä mitään erikoista.

mua sitten suututtaa että pitää jonkun kuolemalla retostella jollain keskustelupalstalla. Juu ei ollut ko. henkilö mulle läheinen, mutta mun läheiselle oli, ja muutaman kerran ollaan tavattukin.
Täällä siis ihan oikeasti voi olla sukua tai ystäviä paikalla että pliis, olkaa asiallisia.

Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:
mua sitten suututtaa että pitää jonkun kuolemalla retostella jollain keskustelupalstalla. Juu ei ollut ko. henkilö mulle läheinen, mutta mun läheiselle oli, ja muutaman kerran ollaan tavattukin.
Täällä siis ihan oikeasti voi olla sukua tai ystäviä paikalla että pliis, olkaa asiallisia.

peesi.

BB-Henna Kurhinen on liikuttunut hyvän ystävänsä Tony Halmeen kuolemasta. Hennan, Antti Kurhisen sekä Tony Halmeen oli tarkoitus viettää Antin ja Tonyn synttäreitä lauantaina ravintola Amarillossa Helsingissä, mutta toisin kävi.

- Olimme etukäteen sopineet Tonyn kanssa aja ja paikan. Tonyn piti tulla ravintola Amarilloon kello 19 lauantaina Antin synttäreille ja meidän piti tarjota Tonylle ruoat ja juomat sekä juhlia yhteisten synttäreiden merkeissä.

Tonylla oli 47-vuotissynttärit 6. tammikuuta ja Antilla syntymäpäivät päivää myöhemmin, joten ystävykset päättivät järjestää yhteiset synttärit.

- Lahjamme jäi antamatta Tonylle ja voi olla että Tonyllakin jäi sitten lahja antamatta Antille. Kaikki paikalla olleet yrittivät tavoitella Tonya, mutta hän ei vastannut. Yritimme tavoitella häntä myös sunnuntaina monta kertaa.

Olimme hyviä ystäviä, hän oli mukana häissämme. Kirjoitamme Tonylle muistoblogin. Olimmehan hänen suojattejaan.

(MTV3)

IS: Tony Halmeen vierestä löytyi laiton ase

11.01.2010 06:44

Eilen kotoaan kuolleena löydetyn entisen kansanedustajan Tony Halmeen vierestä löytyi laiton ase, kertoo Ilta-Sanomat. Ase oli pistooli, johon Halmeella ei ollut kantolupaa. Sen alkuperää ja yhteyttä kuolemaan tutkitaan.

Halmeen tapausta tutkitaan virallisesti kuolemansyyntutkintana, mutta missään vaiheessa kuolemaan ei ole arveltu liittyvän rikosta.

Halmeelta on löytynyt laittomia aseita aiemminkin, muun muassa vuonna 2003. Tuolloin hän ammuskeli asunnossaan Tarkk'ampujankadulla Helsingissä.

(MTV3)

Jotenkin surullista tämä. On aivovammaa, sairautta, ja varmaan myös jonkinasteista yksinäisyyttä. Taisi sitten ottaa ohjat omiin käsiin ja poistua keskuudestamme.

R.I.P

Siis eihän itsemurhaan tarvita mitään ulkoisia merkkejä, fyysisesti tai muutenkaan (viestejä). Monet kyllä tekevät sen ihan ilman mitään viestejä tai ilman sotkua niin sanotusti.

Ja Tony Halmehan ei enää mikään nuori ollu, mutta onhan tuollainen riskikäytös ollu jo aiemminkin luettavissa. Tuskinpa olisi muutenkaan maailman pisin elämä hänellä ollut edessä, ehkäpä parempi näin. Voi olla ollut jo vuosikausien stressi lähiomaisille, että milloin toinen lähtee jne.

Näin ihan omasta lähiomaisen kokemuksesta sanoisin, että on aika stressaavaa se kun toista ei voi auttaa eikä pakottaa meillä täällä Suomessa. Tuo odotus voi kestää vuosikymmeniä, kun pitää aina mielessä ajatella sitä pahinta, jos toinen ei vastailekaan puhelimeen. Näin ollen tavallaan tuo tilanne voi olla helpotuskin.

Oli se sitten tarkoituksellinen kuolema tai ei, niin voisin kuvitella ainakin olevan vähän paremmin asiat hänellä tällä hetkellä kuin on viime vuosina ollut. Ainakin kivuttomampaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Siis eihän itsemurhaan tarvita mitään ulkoisia merkkejä, fyysisesti tai muutenkaan (viestejä). Monet kyllä tekevät sen ihan ilman mitään viestejä tai ilman sotkua niin sanotusti.

Ja Tony Halmehan ei enää mikään nuori ollu, mutta onhan tuollainen riskikäytös ollu jo aiemminkin luettavissa. Tuskinpa olisi muutenkaan maailman pisin elämä hänellä ollut edessä, ehkäpä parempi näin. Voi olla ollut jo vuosikausien stressi lähiomaisille, että milloin toinen lähtee jne.

Näin ihan omasta lähiomaisen kokemuksesta sanoisin, että on aika stressaavaa se kun toista ei voi auttaa eikä pakottaa meillä täällä Suomessa. Tuo odotus voi kestää vuosikymmeniä, kun pitää aina mielessä ajatella sitä pahinta, jos toinen ei vastailekaan puhelimeen. Näin ollen tavallaan tuo tilanne voi olla helpotuskin.

Oli se sitten tarkoituksellinen kuolema tai ei, niin voisin kuvitella ainakin olevan vähän paremmin asiat hänellä tällä hetkellä kuin on viime vuosina ollut. Ainakin kivuttomampaa.

Mä tiedän mitä sä tarkoitat. Mun äiti kuoli 42-vuotiaana ja se oli todella helpotus mulle, uskon että myös itselleen. Se elämä, mitä hän eli, oli niin järkyttävää, että parempi oli kuolla. Surullista, mutta silti parempi näin. Uskon että tässä Tonyllakin ne parhaat vuodet olivat olleet jo reippaasti takana päin.
Mä en koskaan tuntenut Tonya kunnolla, mutta Helsingin yössä tavattiin jokusen kerran ja ajatuksia vaihdettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sehän oli just eilen illalla juhlimassa Antti Kurhisen kanssa synttäreitään Amarillossa.

Tuolla aiemmin luki et poliisi pilasi juhlat..

niin, poliisi pilasi juhlat kun vei hennan ja antin laitokselle

http://www.iltalehti.fi/helsinki/2010011110904141_hi.shtml

Yhteistyössä