TONALIN KYSEESSÄ!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

marie

Vieras
Onko täällä kukaan kokeillut Tonalinia rasvanpolttoon? Nyt en halua lukea siis mitään saarnoja ja paasauksia mitä humpuukia tämä on ja pla pla.. Vaan vastauksia kysymykseeni, ja haluaisin kuulla kauanko söit, auttoiko jne. Mutta kaikki sen jälkeen ajattelemasi on turhaa vouhotusta. ELi että ei auttanu, liikuntaa, syö hyvin ja ja ja. Nämä tiietään, mutta haluan kuulla onko kukaan kokeillu ja auttoiko. Jos, niin millä tavalla.

Itse syön, ja auttaa enkä aio lopettaa. Tuskahinta, mutta on se vaan huippu!

Alkuperäinen kirjoittaja marie:
Onko täällä kukaan kokeillut Tonalinia rasvanpolttoon? Nyt en halua lukea siis mitään saarnoja ja paasauksia mitä humpuukia tämä on ja pla pla.. Vaan vastauksia kysymykseeni, ja haluaisin kuulla kauanko söit, auttoiko jne. Mutta kaikki sen jälkeen ajattelemasi on turhaa vouhotusta. ELi että ei auttanu, liikuntaa, syö hyvin ja ja ja. Nämä tiietään, mutta haluan kuulla onko kukaan kokeillu ja auttoiko. Jos, niin millä tavalla.

Itse syön, ja auttaa enkä aio lopettaa. Tuskahinta, mutta on se vaan huippu!

Asian viereen menee heti mut on ihan pakko kysyä miten olet huomannut sen auttavan? ja teetkö asian eteen jotain muutakin...

Itse olin aluksi kauheen skeptinen, enkä uskonut sen toimivan. Silti kokeilin. Olin kuullut, että ekan purkin jälkeen ei välttämättä vielä tapahdu mitään. Vaan mullapa tapahtu. Aika pian huomasin, että vaikka väliin mässään, ni se ei maata kaada. Vaaka heilahtaa, mutta se palautuu nopeammin kuin jos en syönyt Tonalinia.
Liikkunut olen jonkun verran, mutta huomaan Tonalinilla jaksavani paremmin, se auttaa vireystasoonkin ja liikunnan suoritukseen. Makeaa ei tee mieli niin kovin.

Vaakaa ei kannata liikaa tuijottaa, vaan niitä senttejä jotka häviää. Mulla pienenty maha, vyötärö tuli takas ja rinnat kiinteyty ja kokonumero meni pienemmäksi pelkästään Tonalinilla.

Yhteistyössä