TONALIN - kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laihduttaja kk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Laihduttaja kk

Vieras
Kaksi työkaveria saaneet painoa alas ja vyötäröä pienemmäksi Tonalinin avulla.
Itse tilasin nyt kaksi purkkia Tonalinia.

Onko kokemuksia kyseisestä tuotteesta? Ilman liikuntaahan se ei tehoa, mutta liikuntaa harrastan muutenkin jo... paino ei vaan putoa ja liikunnan jälkeen on usein ihan puhki olo.

kyllä mä sillä aikanaan sain muutaman kilon pois,aineenvaihdunta lisäänty sen avulla kummasti,että jos jotain laihdutustuotetta käyttäisin ni ehdottomasti tota

Alkuperäinen kirjoittaja rahan hukkausta:
enpä usko mihinkään noihin ..tuotteisiin.
ei kyllä toimi.

jos itse oikein kovasti uskoo niin kai se mieli sitten uskoo et on laihtunu vähän :D
´

Oletko siis kokeillut tuotetta kun tiedät sen olevan rahan haaskausta?
Suurin ongelma kai näissä laihdutustuotteissa on, että porukka kuvittelee että saa syödä mitä vaan ja maata sohvalla ja sit laihtuu pillereitten avulla kun niitä vaan muista napsia.

Kun totuus on se, että laihdutustuotteet esim. Tonalin ja Alli on TUKENA! Ne ei ketään laihduta jos ei ole valmis muuttamaan ruokailutapojaan ja liikuntamenetelmiään. Nyt joku fiksu sanoo että muuttamalla noita laihtuu ilman pillereitäkin. Tottahan toki niin käykin, mutta tukena olevan pillerit auttaa palautumaan esim. liikunnasta helpommin, vähentävät syömishimoja ja laihduttamine on jonkinverran nopeampaa ja ainakin Tonalinin avulla kiintetyy helpommin.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan miten kukakin haluaa:
Alkuperäinen kirjoittaja rahan hukkausta:
enpä usko mihinkään noihin ..tuotteisiin.
ei kyllä toimi.

jos itse oikein kovasti uskoo niin kai se mieli sitten uskoo et on laihtunu vähän :D
´

Oletko siis kokeillut tuotetta kun tiedät sen olevan rahan haaskausta?
Suurin ongelma kai näissä laihdutustuotteissa on, että porukka kuvittelee että saa syödä mitä vaan ja maata sohvalla ja sit laihtuu pillereitten avulla kun niitä vaan muista napsia.

Kun totuus on se, että laihdutustuotteet esim. Tonalin ja Alli on TUKENA! Ne ei ketään laihduta jos ei ole valmis muuttamaan ruokailutapojaan ja liikuntamenetelmiään. Nyt joku fiksu sanoo että muuttamalla noita laihtuu ilman pillereitäkin. Tottahan toki niin käykin, mutta tukena olevan pillerit auttaa palautumaan esim. liikunnasta helpommin, vähentävät syömishimoja ja laihduttamine on jonkinverran nopeampaa ja ainakin Tonalinin avulla kiintetyy helpommin.

Näin minulla! Tonalin auttoi todellakin kiinteytymään paljon nopeammin kevyemmän ruokavalion ohella, selvästi vyötärö ja reidet kapeni eri tavoin kuin joskus aiemmin. ( Raskauskiloja aiemminkin pudottaneena kokemusta ) Myös makeanhimo helpotti.

tälläisten tuotteiden ostaja on koukussa kaikkeen mainonnassa myytävään pullasta halpaan pesu pulveriin. syökää normaalia ruokaa normaalisti ja liikkukaa niin kyllä sillä hyvässä kunnossa pysyy!!

Yhteistyössä