ton lapsen musiikkimaku jaksaa hämmästyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
Sälli siis..on jo hereillä, meni taas aikaisin nukkumaan niin sit herää jo kukonlaulun aikaan (monelta kukko muuten laulaa?)

Nyt se kuuntelee tuolla Gary Moorea :D Eilen huomasin et soitti Tina Turneria, ja Hurriganesia :D

Mistäköhän se kaivaa noita vanhoja biisejä? Tai siis youtubesta, mut kuin se osaa noita ettiä?

Meillä kaivavat noita meidän vanhusten levyhyllystä, kuulevat jostain yhden kappaleen ja sitten tulevat kysymään, että onko meillä tätä tai tätä omassa hyllyssä

On vaan niin kumma, kun mä itse kuuntelen todella vähän musiikkia, mut jostain tuo löytää just noita mun vanhoja suosikkeja, jossain välissä se huudatti Helloweeniä yms mun teiniajan suosikkeja..

Ymmärtäisin kyllä et mun levyistä tms noita löytäis, mutkun mulla ei niitä ole :D

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
No on kyllä aika friikki...

On joo tosi friikki, jos tajuaa hyvän musiikin päälle :laugh: :laugh: :laugh:

Friikki mikä friikki. Friikki = erilainen.. ja pojalla on aika erilainen musiikkimaku verrattuna ikäisiinsä.

no, omaapahan oikeasti sit musiikkimaun, eikä kuuntele jotain siksi kun kuuluu kuunnella ;)

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

Friikki mikä friikki. Friikki = erilainen.. ja pojalla on aika erilainen musiikkimaku verrattuna ikäisiinsä.

no, omaapahan oikeasti sit musiikkimaun, eikä kuuntele jotain siksi kun kuuluu kuunnella ;)

Mun mielestä se on säälittävää, että kuuntelee jotain musiikkia vain sen takia, että muutkin kuuntelee. Mä oon ainakin aina kuunnellut sitä mistä mä pidän. Teininä en voinut käsittää kun kaverit kuuntelivat aivan onnessaan jotain New Kids On The Blockia :x :x Sellasia siloposkisia mammanpoikia, mä tykkäsin pitkätukkaisista rokkareista :D

Onneksi kaikki eivät kuuntele HIM:iä tai vastaavaa...Meillä nuorimies 16v kuuntelee noita ja aina ei itse jaksais, mut onhan se volyyminappula keksitty ja sitä nuorimies sitten kyllä käyttää, kun sanon et laittaisko hieman pienemmälle :D
Vaikka on Himillä muutamia sellasiakin kappaleita, mitä jopa minä vanhuskin voin kuunnella :D
Tosin poika yllätti erään kerran kun kuunteli Kake Randelinin jotain metsätie kappaletta....

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Onneksi kaikki eivät kuuntele HIM:iä tai vastaavaa...Meillä nuorimies 16v kuuntelee noita ja aina ei itse jaksais, mut onhan se volyyminappula keksitty ja sitä nuorimies sitten kyllä käyttää, kun sanon et laittaisko hieman pienemmälle :D
Vaikka on Himillä muutamia sellasiakin kappaleita, mitä jopa minä vanhuskin voin kuunnella :D
Tosin poika yllätti erään kerran kun kuunteli Kake Randelinin jotain metsätie kappaletta....

HIM on yksi maailman parhaimpia yhtyeitä ja Ville Valo on :p :p :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:

HIM on yksi maailman parhaimpia yhtyeitä ja Ville Valo on :p :p :whistle:

En kiellä etteikö HIM kuuluisi yhtyeiden parhaimmistoon...soittavat hyvin ja ovat suosittuja, mutta ei sillai kuulu mun mieltymyksiin ja yhtyeen keulakuva ei ole minun mielestäni kuolattava :D

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:

Mun mielestä se on säälittävää, että kuuntelee jotain musiikkia vain sen takia, että muutkin kuuntelee. Mä oon ainakin aina kuunnellut sitä mistä mä pidän. Teininä en voinut käsittää kun kaverit kuuntelivat aivan onnessaan jotain New Kids On The Blockia :x :x Sellasia siloposkisia mammanpoikia, mä tykkäsin pitkätukkaisista rokkareista :D

Joo mutta tiedättehän te kai itsekkin että nuorena monesti tykästyy niihin mitkä on sen ajan hittejä :) Saahan sitä kuunella muutakin, mutta friikki silloin on :) Vaikka ihan hyvällä tavalla. EN jaksa uskoa että kukaan kumminkaan mitään p*skaa kuuntelee muiden vuoksi, jos ei pidä! Sehän on säälittävää jos tykkää näistä nykyapäivän hiteistä, kun niin moni niistä tykkää. Totta helkkarissa pitää alkaa kuunnella jostain Phil Collinsia väkisin, ettei ole ihan säälittävä =)

Yhteistyössä