Tom Cruise paljastaa: Psyykelääkkeet on vaarallisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija224234533553
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija224234533553

Vieras
Tom Cruise and Matt Lauer keskustelu MTVn Matt Lauer -showssa vuonna 2005 herätti maailmanlaajuisen kohun, koska se arvosteli liikalääkityuksiä, joilla isot lääkefirmat tekee miljardeja ja miljardeja dollareita joka vuosi. Psykiatria on valetiede, eli puppua, jolla ihmisiä alistetaan ja tuhotaan.

Tässä tuon haastattelun osia suomeksi:

TOM CRUISE: En ole koskaan hyväksynyt psykiatriaa. Kun aloin tutkia psykiatrian menneisyyttä ymmärsin enemmän ja enemmän siitä miksi en uskonut psykiatriaan. Tiedän että psykiatria on vale-tiede.

-----

TOM CRUISE: "Matt, sun on ymmärrettävä tämä. Puhumme täällä huumeita vastaan ja psykiatrian väärinkäytöksiä kuten pakkohoidon sähköshokkeja vastaan, lasten pakkolääkityksiä vastaan ilman että edes tiedetään noiden lääkkeiden vaikutus heihin. Tunnetko Aderolin ja Ritalinin? Tiesitkö että narkomaanitkin käyttää Ritalinia ? Ymmärrätkö?"

MATT LAUER: "ero on--"

(puhuu päälle)

TOM CRUISE: "Ei , ei, Matt."

MATT LAUER:" Ei Brookea (Brooke Shields) tahdonvastaisesti..."

TOM CRUISE: "Matt-- Matt, Matt, Matt--"

TOM CRUISE:Matt, I'm-- Matt, kysyn sulta kysymyksen

MATT LAUER: Ymmärrän että näissä asioissa on väärinkäytöstä

TOM CRUISE: EI, kato, Tässä on ongelma, Siä et tunne psykiatrian menneisyyttä. Minä tiedän sen.

MATT LAUER: eiks Brooke ole esimerkki onnistumisesta?

TOM CRUISE: kaikki tämä on vain ongelman naamiointia, Matt. Jos ymmärrät tuon menneisyyden, niin tässä vaan naamioidaan. Se tekee sitä. Siinä kaikki mitä se tekee. Sinä et tajua syytä. Ei ole olemassa kemiallista epätasapainoa.

MATT LAUER: eli masennus on--

TOM CRUISE: Matt--

MATT LAUER:--jonkinlainen--

TOM CRUISE:--älä--

MATT LAUER: Kysyn, miksi kutsuisit sitä?

TOM CRUISE: Ei ei, -- Matt, puhut 2 eri asiasta

MATT LAUER: no jos se toimii Brookelle, miksei se ole ok?

TOM CRUISE: Mä en ole samaa mieltä. Uskon että on korkeampi ja parempi elämänlaatu. Mutta et halua minun puhuvan siitä?

MATT LAUER: Kysyn vain eikö ne voi toimia joillekin? On kyllä väärinkäytöksiä, Ja on varmaan menty liian pitkälle joillain alueilla. On liian monia lapsia jotka syö Ritalinia. Ja ehkä sähköhoito--

TOM CRUISE: Liian monta lasta Ritalinilla? Matt---

MATT LAUER: Sanon vain- eiks ole---

TOM CRUISE: Matt.

MATT LAUER: --joillakin toiminut?

TOM CRUISE: Matt. Matt, Matt, sä et edes-- et edes tiedä mitä Ritalin on...jos alat puhua kemiallisesta epätasapainosta, sun pitää arvioida ja lukea tutkimuspaperit kuinka ne päätyi noihin teorioihin., Matt, ok. Minä olen lukenut ne. ..

MATT LAUER: sinä--sinä--- on hyvin vaikuttavaa kuunnella sinua. koska selvästi olet tehnyt kotiläksysi. Ja -- tunnet asian.

TOM CRUISE: Niin sinunkin pitäisi.

MATT LAUER: Ja --ja -

TOM CRUISE: Sinunkin olisi pitänyt lukea.

MATT LAUER: Ja--

TOM CRUISE: Se ei ritä että tuntee jonkun Ritaliinilla. Pitäisi olla hiukan vastuulisempi että tietää todella-

MATT LAUER: Minä en määrää kellekään ritaliinia, Tom. Ja en pyydä-----

TOM CRUISE:No--

MATT LAUER: --muitakaan niin tekemään. Sanon vain--

(Puhuvat päällekäin)

TOM CRUISE: Niin, sanot että--

MATT LAUER: Tunnen sellasia jotka on saanut apua siitä

TOM CRUISE: Minä-- mutta sinä sanot--mutta sinä---niinku--tämä on erittäin tärkeä asia.

MATT LAUER: Täysin samaa mieltä.

TOM CRUISE: Erittäin-- tiedätkö mitä? Olet täällä Today Showssa

MATT LAUER: Oikein.

TOM CRUISE: Ja puhut tästä sanoen, "Eikö se ole oikein?"- ja olet järkeilevä tästä kun et edes tiedä ja minä tiedän, luulen että sun pitäis olla hiukan enemmän vastuullinen että tietäisit edes tästä mitä se on.

MATT LAUER: Mutta--

TOM CRUISE: Koska sinä -- sinä kerrot tästä ihmisille.

MATT LAUER: --"Laita lapsesi Ritalinille. Se parantaa kaiken--

TOM CRUISE: Matt, Matt.

MATT LAUER: --ja lopettaa kaiken."

TOM CRUISE: Matt, asian ydin., on se että mikä on ihanteellisinta elämisessä.

Ok. Ihanteelliisinta on olla ottamatta mitään mielialaläkityksiä.

MATT LAUER: Samaa mieltä.

TOM CRUISE: Ok. Nyt olet samaa mieltä. Ero tuosta on siinä kun alkaa ottaa jotain huumetta., ok. Samaa mieltä. Mikä teoria ja tiede tuossa on takana oikeuttamassa tuon?

www.askgrace.com/column/0527s_depression_tom_cruise.htm

TOM CRUISEN LEFFA Syntynyt 4. heinäkuuta alkaa kohta 01.00 kanavalaa TV 5

--------------------------------

Tää oli ainoa keskustelu Tom Cryusesta joten tää tuli tähän.