järkyttävää:(
Radioaktiivinen pilvi uhkaa Tokiota, 30 miljoonaa asukasta, mitenköhän japanilaisten oikein käy?
Vai aiantuntija Minkä alan asiantuntija se oikein oli?Vedäpä nyt henkeä. Miksi pitää vouhottaa täällä asioita joista ei tiedä mitään.
Juuri äsken aamutv:ssä haastateltiin suomalaista asiantuntijaa Tokiossa ja hän oli hyvin rauhallisilla mielin.
Mä en jaksa tätä kun ihmiset menee median mukana jokaiseen kriisiin täysillä. Katsotaan nyt tätä Japanin tilannetta rauhallisilla mielin. Tokio tuskin tuhoutuu ja säteilyarvotkin ovat pysynyeet vielä alhaalla (poislukien reaktorialue).
Saa olla. On ihan terve reaktio huolestua ja ahdistua. Te jotka nimitätte meitä muita sen perusteella hysteerikoiksi olette psyykkisesti sairaita yksilöitä. Mua vähän säälittää teidänkin puolesta.Miksi asioista ei saisi olla huolissaan??? Mä en ymmärrä...
Ehkä mitään isompaa katastrofia ei olekaan tulossa, mutta kyllä sitä saa huolissaan olla? Vai?
Tietenkin saa ja pitääkön olla huolissaan. Mutta että Tokio tuhon partaalla? Edes UM ei ole evakuoimassa suomalaisia Japanista.Miksi asioista ei saisi olla huolissaan??? Mä en ymmärrä...
Ehkä mitään isompaa katastrofia ei olekaan tulossa, mutta kyllä sitä saa huolissaan olla? Vai?
tämmöset kommentit vetää kyllä hiljasiks. en vaan voi ymmärtää miten jotkut ees kehtaa päästää moista suustaan (näppiksestään). uskomatonta. mitä kertookaan ihmisestä tämän takana taasAlkuperäinen kirjoittaja hyvä;23359968:hyvä vaan että kuolevat, onpahan maailmassa taas vähemmän ihmisiä
UM:n mukaan Thaimaan tsunamissa 2004 ei kuollut yhtään suomalaista...Tietenkin saa ja pitääkön olla huolissaan. Mutta että Tokio tuhon partaalla? Edes UM ei ole evakuoimassa suomalaisia Japanista.
Suosittelisin käyttämään hieman lähdekritiikkiä. Uutisia on ihan hyvä seurata, mutta kannattaa valita ne seuraamansa mediat muun kuin otsikojen koon perusteella.http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/Ydinvoimalassa%20reik%C3%A4%20-%20radioaktiivinen%20pilvi%20matkalla%20Tokioon/art-1288375895933.html
Nyt en ymmärtänyt.UM:n mukaan Thaimaan tsunamissa 2004 ei kuollut yhtään suomalaista...