Toivotteko aina kavereittene parasta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ewi

Aktiivinen jäsen
27.07.2009
2 737
0
36
Vai justiinsa niin et ette yhtään enempää parempaa heille ku mitä ittellenne??? TAi mielellään ei es niin paljon hyvää niille ku mitä ittellenne, että niillä ois kaikki vähän huonommin ku teillä???
Itteä just jäi ehkä vähän jyystää oma tuntoon ku facebook kaveri kysy hyvää kakkureseptiä synttäreille [/i] ja sit itte en antanu sitä mun parasta ohjetta vaan yhen vähän huonomman???? :) :o :(

Aina toivon ystävieni ja läheisteni parasta, yleensä muillekin. Joillekin kuspäille saatan toivoa maanpinnalle palauttavaa vaaratonta opettavaista sattumusta. Mutta esim. jos multa pyydetään jotain ohjetta, annan sen pyydetyn, en toiseksi parasta. Miksi ihmeessä tekisin niin? Minun nilkkaanihan se lopulta osuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Aina toivon ystävieni ja läheisteni parasta, yleensä muillekin. Joillekin kuspäille saatan toivoa maanpinnalle palauttavaa vaaratonta opettavaista sattumusta. Mutta esim. jos multa pyydetään jotain ohjetta, annan sen pyydetyn, en toiseksi parasta. Miksi ihmeessä tekisin niin? Minun nilkkaanihan se lopulta osuisi.

Peesaan tätä.

Itte aattelen et se ois vähän pois= toi reseptihän on just se millä mä päden :kieh: Ja en ymmärrä miten tää muka lopulta omaan nilkkaan osuis????? :/

Pakko sanoa, että riippuu kaverista :whistle: Normaalisti siis toivon ystävilleni parasta, mutta esim. kakku ohjeen kanssa toimisin samalla tavalla yhden kaverin kanssa.. Ihan sen takia, että hän ottaisi reseptin omiin nimiinsä ja jos joku kehuisi niin väittäisi olevan täysin itse keksitty ohje |O Hän siis on toiminut noin monessa muussa tilanteessa.. Esim. sai minulta minun tekemän taulun ja kertoi vielä myöhemmin, kun muut olivat sitä kovasti kehuneet niin oli väittänyt itse tehneensä sen :o Että tämmöinen ihminen..

Mä jotenkin rakastan ja joskus jopa kuin omaa lastani mun kamuja. Koen suurta nautintoa jos kaverini ( parhaat ) onnistuvat elämässään. Totta kai voin olla myös kateellinen. Mutta en niin että haluaisin sen hyvän kaveriltani pois. Esim. Paras ystäväni teki isojen vaikeuksien jälkeen hienon ja kannattavan asuntokaupan. Olin siitä kateellinen ja samaan aikaan äärettömän iloinen ja helpottunut että hänelläkin välillä onnistaa noin hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Neppari--:
Pakko sanoa, että riippuu kaverista :whistle: Normaalisti siis toivon ystävilleni parasta, mutta esim. kakku ohjeen kanssa toimisin samalla tavalla yhden kaverin kanssa.. Ihan sen takia, että hän ottaisi reseptin omiin nimiinsä ja jos joku kehuisi niin väittäisi olevan täysin itse keksitty ohje |O Hän siis on toiminut noin monessa muussa tilanteessa.. Esim. sai minulta minun tekemän taulun ja kertoi vielä myöhemmin, kun muut olivat sitä kovasti kehuneet niin oli väittänyt itse tehneensä sen :o Että tämmöinen ihminen..

:hug: loukkaa kyllä sua syvältä

...niin no ehkä noi on teillä sit tosi ystäviä :flower: ittekki kyllä jengissä ollessa oisin antanu vaikka henkeni niitte puolesta :attn: ...............mutta onneks en :kieh: nyt ne ex-ystävät on vaan facebook kavereita :/

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
...niin no ehkä noi on teillä sit tosi ystäviä :flower: ittekki kyllä jengissä ollessa oisin antanu vaikka henkeni niitte puolesta :attn: ...............mutta onneks en :kieh: nyt ne ex-ystävät on vaan facebook kavereita :/

Jengissä ollessa? :laugh:

Hämärä tyyppi, repesin taas totaalisesti aloituksella ja tää jengi juttu kruunasi koko homman! Saa aina päivän parhaat naurut!